Se indlæg
Thai Travel Halmtorvet
|
|
prasat |
Lagt på d. 31/03-2008 06:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
hej claus der er da ikke nogle gangbare undskylninger for det du var udsat for, du fik den billige billet fordi du var stædig, mens en anden dansker der kom uden at have forhørt sig om prisen ville få den til en dyerer pris, som du selv oplevede havde de stadig billige billetter til salg. prasat |
|
|
thaitravel |
Lagt på d. 31/03-2008 07:57
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Claus har åbenbart reserveret da han ringede ind til os. Men da han så kom ind var der ikke flere billige billetter den den pris han fik oplyst. Og da han ikke oplyste os med det samme om at han havde reserveret. Så vi gik ud fra at vi skulle lave en ny booking. Derfor er det også vigtigt at kunden komunikere med os, så vi ved at kunden altså har en reservation liggende hos os. Og ikke skal starte forfra, med at finde nye pladser. Med venlig hilsen Don Thai Travel |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/03-2008 08:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Don Dine svar er fine, men jeg synes du hele tiden kryber udenom. Som jeg læser dine svar er det ALTID kunden, som har fejlen og ikke Thai Travel. Jeg har iøvrigt sendt dig en PB Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
thaitravel |
Lagt på d. 31/03-2008 10:38
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej Hugo. Hele denne sag har handlet om din eks kone og dig. Og jeg har ikke krybet uden om noget som helst. Men svaret på hvert enkelt spørgsmål. Hvor fra du får at jeg kryber uden om forstår jeg ikke. I jeres tilfælde er det jo kunden egen fejl, og det har jeg også skrevet tidligere. I det tilfælde der skulle komme en sag hvor det er vores skyld, tager vi selvfølgelig hele skylden. Ingen tvivl om det. Og tak for dit privat brev. Med venlig hilsen Don Thai Travel |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 31/03-2008 11:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Uanset.....synes jeg det er helt brillliant at Thaitravel,kommer ind og svarer på de angreb som de er udsat for....så kan man jo måske få sagerne lidt belyst fra alle sider......... Claus |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 31/03-2008 12:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Don, Jeg har prøvet men "forgæves" at forklare at ØKONOMI class ikke er KUN een og samme kategori: V - Q - H - M , er alle "Economi class", men i forskelige "grader". Kampagne tilbud, 3mnd , 6 mnd osv. billetter. Når en kunde henvender sig til JER eller andet sted får de måske oplyste prisen på en V billet, men når han/hun endeligt beslutter sig at bestille er der IKKE FLERE V billetter til rådighed, men til gengæld en Q eller M billet som er en lille smule dyrere end den første (derfor vrede /frustation hos potentiel kunde). EEN ting savner JEG fra både jer og andre bureaurer, og det er at få oplyste en NETTO pris på billet og ikke BRUTTO + Tax (som kan variere fra 900 til 1900kr per billet, afhængigt af hvilken selskab man flyver med, og I ved udmærket hvor meget BEA-AF-KLM-DLH-AUA-AY-THY-SAS-TG osv. osv.tager i lufthavnsgebyr m.m. Det kan måske ikke betyde så meget for en ungkarl der rejser alene , men det betyder en prisforskel på ca. 6-7 tusind oveni når man har konen og måske 2-3 børn. Redigeret af Lung Yao d. 31/03-2008 12:43 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 31/03-2008 13:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
samee skrev: .............................................. som jeg læser div. indlæg så er der SUPER SERVICE hvis du har været kunde i en menneskealder troede sku bare at alle skulle have samme kunde service,[/color] Mange af dem som roser TT til "skyerne" er dem som har handlet hos dem siden DE næsten havde "monopol" på rejser til Thailand og derfor er blevet "trofaste stamkunder". Der hvor Don i et andet sammenhæng,brugte udtrykket: "Mund til Øre metoden", det var et offentligt "hemelighed" i Thai kredse, at hvis du ønskede at komme billigt til Thailand skulle du handle hos TT. Det blev sat en stopper for det, da medierne begyndte har "grave" i fænomenet "etniske billetter", og der er (heldigvis) kommet flere aktorer på scenen(konkurenter). Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 13:40
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
bamsen skrev: mark skrev: Hej kylling. Jeg ser lige nu at du siger man kan få en gratis indenrigsbillet hvis man køber billet CPH - BK. Er det noget du har prøvet? Hvis ja, - hvor har du handlet, og til hvor meget? Hvis man rejser som par, og køber 2 billetter, får man så 2 gratis indenrigs? Mark. Davs Mark det er kun i specielle perioder Nemlig, det er Thai Airways tilbud i "lav sæson". Det ville sige fra 1-4 til 20-6 og fra 1-8 til 15-11, kan I faa et "tillægs billet" til 250 Dkr, som dækker Tax i Thailand. Og de fleste billit bureauer giver det,Hvis de husker at fortælle det Men hvis du køber billet over internet,så mener jeg ikke man får det tilbud. bamsen Hej Bamse. Jeg vil gerne lige komme med nogle rettelser til dit indlæg her. For det første så gælder tilbudet om "gratis flyvning til Phuket eller Krabi til den 31 mar 09, som Don fra Thai Travel og har skrevet tidliger og det gælder hele året og ikke kun i lav sæson som i øvrigt er fra 1-4 til 20-6 og igen fra 4-8 til 3-10 og ikke på disse datoer som du har skrevet og som jeg ikke rigtig ved hvor du har fra. |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 14:28
|
Overvægt? Skal jeg nu betale for overvægt? Det gjorde jeg ikke sidst! No show? Nå, ja, jeg tog fejl af datoen, det må i da finde ud af. Kan ikke finde ud af hvad jeg hedder, jamen det må i da lave om! Det kan da ikke være rigtigt at jeg skal bøde for at jeg laver F...-.. øhh? Jeg må nok sige at jeg synes at der er visse mennesker her inde der prøver at give rejse berauerne skylden for alle fejl, også dem der er kundens egen, som f.eks, det kan da aldrig blive Thai Travel eller et hvilken som helst andet beraus skyld at kunden ikke har styr på sin rejse. Hvis man ikke selv ved havd man hedder er man undskyld men altså lidt dum. Hvis man kommer for sent skulle man nok have planlagt det lidt bedre og tage afsted lidt før. og selvfølgelig koster det at have mere med, da der ligesom er en grænse af hensyn til sikkerheden og så går det jo ikke hvis vi alle bare sked på det og tog med hvad vi ville. Og så glemmer folk vist også at det ikke altid er rejseberauet men flyselskabet der laver reglerne. Redigeret af M d. 31/03-2008 15:10 |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 31/03-2008 14:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
øøøøhhhhh M.......Jeg tror lige du bør læse Rinpoche indlæg igen..... Claus |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 14:43
|
prasat skrev: hej claus der er da ikke nogle gangbare undskylninger for det du var udsat for, du fik den billige billet fordi du var stædig, mens en anden dansker der kom uden at have forhørt sig om prisen ville få den til en dyerer pris, som du selv oplevede havde de stadig billige billetter til salg. prasat Har du tænkt på at der evt. har været udsolgt på den billet til den anden oplyste pris og at der så måske er nogle der er sprunget fra deres billet i mellem tiden og der så igen er kommet en billiger billet, man kan jo ikke være sikkeret en pris, før man har bestilt sin billet, det er da klart. |
|
|
Lagt på d. 31/03-2008 14:50
|
|
Begynder Antal indlæg: |
M skrev: bamsen skrev: mark skrev: Hej kylling. Jeg ser lige nu at du siger man kan få en gratis indenrigsbillet hvis man køber billet CPH - BK. Er det noget du har prøvet? Hvis ja, - hvor har du handlet, og til hvor meget? Hvis man rejser som par, og køber 2 billetter, får man så 2 gratis indenrigs? Mark. Davs Mark det er kun i specielle perioder Nemlig, det er Thai Airways tilbud i "lav sæson". Det ville sige fra 1-4 til 20-6 og fra 1-8 til 15-11, kan I faa et "tillægs billet" til 250 Dkr, som dækker Tax i Thailand. Og de fleste billit bureauer giver det,Hvis de husker at fortælle det Men hvis du køber billet over internet,så mener jeg ikke man får det tilbud. bamsen Hej Bamse. Jeg vil gerne lige komme med nogle rettelser til dit indlæg her. For det første så gælder tilbudet om "gratis flyvning til Phuket eller Krabi til den 31 mar 09, som Don fra Thai Travel og har skrevet tidliger og det gælder hele året og ikke kun i lav sæson som i øvrigt er fra 1-4 til 20-6 og igen fra 4-8 til 3-10 og ikke på disse datoer som du har skrevet og som jeg ikke rigtig ved hvor du har fra. ------------------------------------------------------------------- Davs M Ja det har jeg her fra et indlæg http://www.dansk-...=5273#5920 indlæg 5. og så noget fra girobank som også skrev forkert i følge dig Citat: fra girobank Det med de gratis indenrigsbilletter har kun været i en kort periode og kun til Krabi eller Phuket - vistnok i april måned!! --------------------------------------------------------------------------- Så der er vist lidt delte meninger om det, Men du er åbenbart klogere end de andre så kom det på plads at det er hele hele året så husk det når i køber billetter at få de gratis billeter bamsen Redigeret af d. 31/03-2008 14:52 |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 15:22
|
Hej Bamsen. Jeg prøver overhovdet ikke at spille kloger end andre. Jeg prøver bare at komme med de oplysninger. Hilsen M |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 15:29
|
Hej Hugo. Til dig vil jeg bare sige, at du nok næste gang skal have undsøgt tingene lidt bedre og næste gang måske læse hvilken regler der gælder for den billet din eks- kone har, inden du begynder at komme med kritik af i dette tilfælde Thai Travel. For synes nu nok ikke det helt lyder som om du har det, da Don har forklaret sammehængen rimelig godt, så det efter min menning lyder lidt som om det var din eks konens egen skyld og ikke Thai Travels. |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 15:41
|
Jeg undskyder mange gange misforståelsen af Rinpoche indlæg, det var en fejl at kridisere dette, jeg er selvfølgelig enig i Rinpoche indlæg... omkring No-show Ekstra betaling af overvægt. forkert navn osv. Hilsen M |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 31/03-2008 16:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Alt forladt M. Det var måske heller ikke alt for tydeligt, at jeg mente det ironisk mvh |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/03-2008 16:13
|
Hej Jeg er skam enig i at det er dejligt at også Thai Trave går ind i debatten. Jeg mener også at DTW er en side hvor man kan give sine meninger til kende, hvis man ikke støder nogen, men det har jeg måske misforstået. Jeg skrev i inslæg nr. 1 at alle, som køber billet hos Thai Travel skal læse, hvad som står med småt. Det var mit budskab. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
M |
Lagt på d. 31/03-2008 16:55
|
Jamen så er vi jo enig, det er da dejligt selvom det nu ikke helt var sådan jeg opfattede det i det 1 indlæg, men okay, nok om det |
|
|
huratho |
Lagt på d. 31/03-2008 17:33
|
Hej M Har jeg skrevet noget forkert? Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 31/03-2008 17:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
M skrev: Hej Hugo. Til dig vil jeg bare sige, at du nok næste gang skal have undsøgt tingene lidt bedre og næste gang måske læse hvilken regler der gælder for den billet din eks- kone har, inden du begynder at komme med kritik af i dette tilfælde Thai Travel. For synes nu nok ikke det helt lyder som om du har det, da Don har forklaret sammehængen rimelig godt, så det efter min menning lyder lidt som om det var din eks konens egen skyld og ikke Thai Travels. Har nu fulgt denne debat, og jeg undres over hvorfor DU føler dig så stødt. Arbejder du også for TT?... for så forstår jeg tingene meget bedre. Husk dette er en debat side, og ikke en retssal hvor alle skal ind og vidne. Ellers et dejligt emne for mange af os, så kan vi bedre få belyst hvordan billetsælgerne arbejder, og hvad man skal se efter når man ringer eller kommer forbi. |
|
Spring til debat: |