Se indlæg
Thai Travel Halmtorvet
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 30/03-2008 19:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Vi er brugere af dansk-thai , netop for at viderebringe oplevelser eller give af erfaring og give gode råd. Der skal også være plads til at sige sin mening om thai travel , hvis man har haft dårlige oplevelser der. Jeg er også blevet forkert behandlet der. Og har også fået mig til at købe via andre. Men hvis de er blevet bedre til deres arbejde, så ville jeg da overveje at benytte dem igen. Michael B Kristensen
|
|
|
samee |
Lagt på d. 30/03-2008 19:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
girobank indmeldt 02.02.08 Klap lige hesten bamse sviner sku ingen til prøv lige at følge div. indlæg han har deltaget i før du lukker Lxxxx ud. jeg er sku heller ikke tilfreds med den service som lægges for dagen og det med at være i god til for at bestille glem det dog, var ude 4mdr. før og aligevel kunne de ikke klare mine datoer ELLER prisen jeg er pris luder fra nu af hvorfor skal jeg fylde DERES lommer hvis jeg kan spare 2500 + så kan jeg godt leve med en mellem landing UDEN PROBLEMER. thaitravel skriver i Indlæg nr: 44 Efter vores samtale, regnede jeg med at sagen var afsluttet. Jeg forstår ikke hvordan sådan et emne kan komme på et debat forum , når alt står i vores regler og betingelser. Og ikke burde komme som en overraskelse for nogen. ER DETTE GOD SERVICE de her "regler" er jo altid vejledne og kan HVIS det ellers passer JER at yde den servise... som jeg læser div. indlæg så er der SUPER SERVICE hvis du har været kunde i en menneskealder troede sku bare at alle skulle have samme kunde service, It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 19:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
girobank skrev: Bamsen læser indlæg som en vis person læser Bibelen. Mere tydelig kan det ikke siges. Selvfølgelig ejer jeg ikke Thai Travel- men hvad med Profil Rejser - de sælger jo mange rejser billigt ikke? Der må være mage forretninger du ikke handler i, du købte dyrt i dag- men på tidbud i morgen- det glemte de bare lige at sige!!!!??? hehehe Du er sgu sjov Girobank Se lige hvad du selv skriver. Citat:men hvad med Profil Rejser - de sælger jo mange rejser billigt ikke? Det har jeg aldrig skrevet. så hvem er det lige som ikke kan læse.HMMM her er hvad jeg skrev.. ------------------------------- Davs Jeg køber dem i profil rejser i københavn http://www.profil...efault.asp Der er god service. og man kan maile med dem, ringe til dem uden problemer ikke som hos thaitravel,de gider ikke snakke med folk hvis man stiller spørgsmål. ja så gider de ikke svare og så videre. så nej ikke hos dem som ikke gider yde lidt for pengene. bamsen -------------------------------- Så det er måske rigtigt jeg læser indlæg, som en vis person læser bibelen Men fortæl mig lige hvor jeg omtaler de billige billetter. Ja du må undskylde jeg griner af dig,men føler du dig ikke lidt til grin når du ikke selv kan læse indlæg. Det er også underligt du lige hakker sådan på mig,hvorfor Du sagde ikke et ord da en anden,skrev om det sted som hananbefaer som et godt sted at købe sine billetter...indlæg 20.. Hvor er det lige thaitravel yder god service, når de glemmer at fortælle folk om gratis billeter til andre destinationer. og når de efter i tlf fortæller folk en pris,og de så tager til kbh,for at købe den billet,Sjovt nok har glemt at de har snakket med dem om billige billeter,,,jo det er et fin service de har. bamsen |
|
|
thaitravel |
Lagt på d. 30/03-2008 19:50
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hej Bamsen. Jeg er søn af Somsak, og kvinden der sider der inde nu er Phan. Somsaks kone, altså min mor. Girobank, ved jeg desværre ikke hvem er. Men lyder til at være et fornuftig menneske. Men er da ked af at høre, du har haft en dårlig oplevelse med os. Om det er vores eller din egen skyld ved jeg ikke, da jeg ikke ved hem du er, og derfor ikke kan komme med en forklaring. Men igen for ikke at blande andre ind i det er du velkommen til at skrive en privat besked til mig. Vi er meget glade for at høre at vores kunder har haft en god oplevelse med os. Og vi lære hele tiden at gøre tingende bedre, både ved at læse jeres kommentare og ude i "the reel world". Tak for det. Med venlig hilsen Don Thai Travel. |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 30/03-2008 19:54
|
Kunden har altid ret , med mindre han/hun er bagud med betalingen. Thai travel kan forhåbentlig lære af den dårlige kritik , og forbedre deres service. Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 19:56
|
|
Davs Don Tak for dit svar Jeg skal nok stoppe her, Men da din ven girobank prøver at lægge noget ind her som han påstår jeg har skrevet ikke er sandt, så er jeg nødt til at fortælle det rigtige. Og jeg fatter ikke at han gider hidse sig sådan op Det er et debatforum, og vi kan aldrig allesammen ha samme mening Ok jeg har handlet med din mor så, og kommer der i mange år, og købt biletter. Og din mor er også utrolig sød, Og nej jeg behøver ikke skrive pb til dig. Du skriver jo venligt og så man kan forstå det og det er dejligt at du har fortalt om de regler, for der er sikkert mange som ikke vidste det. Hyg dig Don bamsen |
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 20:07
|
|
Der var da rart at høre fra Bamsen, men han læser stadigvæk ikke indlægene grundigt nok- jeg har da kunnet læse i et tidligere indlæg fra Thai Travel, at Don var Somsaks søn. Hvis du stoppet hetzen mod Thai Travel, så stopper jeg også mine indlæg om emnet! Tak for denne gang. Thailand gennem 15 år. |
|
|
thaitravel |
Lagt på d. 30/03-2008 20:18
|
Kære Samee. Regler er regler. Ligesom loven er loven. Selvfølgelig prøver vi altid at hjælpe vore kunder. Men hvis det er kundes egen fejl kan vi kun hjælpe til en vis grænse. Vi oplever mange kunder der bestiller for deres venner og oplever bagefter når rejseplann er sendt ud, at vennen ikke hedder Petersen, men Pedersen, så retter vi det med det samme uden beregning. Men som jeg har skrevet før, så koster det desværre et gebyr for at ændre efternavnet til det korrekte når kunden har betalt og billetten er lavet. Og i de tilfælde er det fordi kunden ikke har læst rejseplanen. Er det så stadig vores skyld? Skal vi så betale de 1500 til 2000 Kr. af egen lomme? Du skriver at regler altid er vejledne. Jeg ved ikke hvordan du tolker regler. Men hvis du mener de er vejledne, så må jeg desværre skuffe dig. Vores regler er ikke vejledne. Uden dem ville der opstå total kaos. Derfor er reglerne der, for at alle for samme ret og behandling. Jeg har aldig hørt nogen mere sludder end det. Dig ville jeg da aldrig købe nogen af. Sorry.... Kære Saendaeng. Du skriver "Kunden har altid ret , med mindre han/hun er bagud med betalingen" Enten har kunden altid ret, ellers ikke. Du kan ikke skrive at kunden altid har ret.... med mindre. Så modsiger du dig selv. Der er mange faktore der kan gøre at kunden ikke har ret. Men når vi behandler en sag, kigger vi ikke på hvem der har ret, men hvordan vi løser problemmet. Venlig hilsen Don Thai Travel |
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 20:19
|
|
girobank skrev: Der var da rart at høre fra Bamsen, men han læser stadigvæk ikke indlægene grundigt nok- jeg har da kunnet læse i et tidligere indlæg fra Thai Travel, at Don var Somsaks søn. Hvis du stoppet hetzen mod Thai Travel, så stopper jeg også mine indlæg om emnet! Tak for denne gang. Thailand gennem 15 år. --------------------------------------------------------------------- Davs Girobank Jeg kører ikke nogen hetz mod thai travel.eller nogen andre selskaber så gør de andre herinde det måske, også når de siger at de har fået en dårlig behandlig/service, Og hvorfor brokker du dig ikke over dem som roser thaitravel de skriver jo også deres mening. Og hvad har du med thaitravel at gøre, siden du skaber dig sådan Det er da dårlig for Don at ha dig som ven, Hvis du tror at du kan forandre min mening, ved at sige jeg ikke skal skrive min mening herinde, i det her DEBATFORUM, hvor vi fortæller om gode og dårlige ting vi oplever, feks,med køb af billetter,Hoteller,og lignende. Nu ved jeg ikke om det er don,som får dig til at skrive sådan Men det er han vist for klog til,,,, bamsen |
|
|
samee |
Lagt på d. 30/03-2008 20:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
Nu får jeg høvl af admin igen men. girobank Indlæg nr: 7 Kæft du er en xxxxx du bliver bare ved og ved, hvad xxxxx det dig om folk herinde har noget imod thai travel og den manglende service dit xxxxx xxxxxx og luk så xxxxxx du er jo fuldstændig xxxxxx i dit hoved mage til xxxx skal man sku lede længe efter. It’s deep how you can be so shallow |
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 20:25
|
|
samee skrev: Nu får jeg høvl af admin igen men. girobank Indlæg nr: 7 Kæft du er en xxxxx du bliver bare ved og ved, hvad xxxxx det dig om folk herinde har noget imod thai travel og den manglende service dit xxxxx xxxxxx og luk så xxxxxx du er jo fuldstændig xxxxxx i dit hoved mage til xxxx skal man sku lede længe efter. Davs Samee ja vi skal snakke pænt til hinanden selv om vi ikke er enige Det gør at det er et dejligt debatforum bamsen |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 30/03-2008 20:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Blot lige et enkelt ? til Thai Travel. Hvorfor er der forskel i prisen man får opgivet, alt efter "hudfarve" Har været inde og forespørge på en rejse og fik en dyr pris +1500 dkr. senere var en bekendt (Thai) inde og spørge på nøjagtig samme rejse, prisen var som skrevet 1.500 kr. billigere. 2 dage efter var jeg atter derinde, fortalte at jeg skulle til Thailan og besøge xx, og havde fået at vide at der var billige billetter, "damen" slog min reference op, og jow det var en god kunde, og prisen på min billet faldt pludselig 1.200 dkr, men altså stadig 300,. dkr dyre. Så hvem snyder hvem, og er det ikke forbudt ved lov, at gøre forskel på folk ud fra Race, religion mm. Mener også at Ekstra Bladet eller BT for 1 års tid siden bragte noget af det samme, vedr. jeres priser. Kan dog sige at jeg fik en "god" og venlig behandling, men når man forsøger at snyde mig fordi jeg er hvid, ja så finder jeg også en anden at handle med. Kim
|
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 30/03-2008 20:37
|
Kærer Don . Jeg citerede ikke mig selv , men et kendt foretnings motto . Vil ikke diskutere , om hvordan jeg skrev det.
Michael B Kristensen
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 30/03-2008 20:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det er du selvfølgelig velkommen til, men jeg tror nu ikke du får det billigere af den grund Jeg ønsker kun at kommentere på denne tråd ud fra følgende betragtning: Flypassagerer synes jeg bliver i stigende grad fordringsfulde. Overvægt? Skal jeg nu betale for overvægt? Det gjorde jeg ikke sidst! No show? Nå, ja, jeg tog fejl af datoen, det må i da finde ud af. Kan ikke finde ud af hvad jeg hedder, jamen det må i da lave om! Det kan da ikke være rigtigt at jeg skal bøde for at jeg laver F...-.. øhh? Og når det så tilmed er nedfældet skriftligt i de betingelser, der fremgår når man køber en billet, så kan jeg ikke rigtigt forstå hvad folk efterfølgende piver over. Jeg synes det er lidt ynkeligt. Og jeg har aldrig handlet hos thai travel, kender dem ikke, men kan meget vel forholde mig til Dons saglige argumentation. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/03-2008 20:42
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Rolig, rolig nu allesammen...... Hvad er det for en måde at ryge i totterne på hinanden sådan en fredhellig søndag aften ? Har i mod fået en times for lidt søvn i nat, da uret blev stillet frem ? Der er flere som giver udtryk for de har fået god betjening og så nogle enkelte som ikke har været helt tilfredse med den betjening de har fået. Og som én sagde tidligere i tråden "så har kunden altid ret". Ja, det er devisen som mange forretningsfolk prøver at køre deres forretning efter. Men Don fra Thai Travel har altså ret i at kunden alligevel ikke altid har ret. Jeg vil nærmest betegne det som "kunden vil altid have ret". Men for at komme tilbage til det oprindelig indlæg i tråden, så forstår jeg da udemærket at Huratho's eks-kone er ked af at billetten nu kommer til at koste kr. 2000,- mere end oprindeligt planlagt, men man kan da hellere ikke, hvis man er ved sine fulde fem, bare forvente at Thai Travel skulle betale denne udgift. Jeg synes at Thai Travel er kommet med en fornuftigt og udemærket forklaringen på det spørgsmål. Og jeg tvivler ærlig talt på at andre rejsebureauer ville have valgt andre løsninger end den Thai Travel også kom frem til - så skulle det da havde været en meget stor og løbende kunde før man ville have ædt den regning selv. Nå, lad os lige få lidt ro på igen uden nogle bliver sure på hinanden. Tak Redigeret af Webmaster d. 30/03-2008 22:06 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
thaitravel |
Lagt på d. 30/03-2008 20:43
|
Hej Kim. Jeg kan lovet dig 100% at ALLE får den samme pris uanset om de er "hvide", "gule" eller "mørke" Det lyder meget mærkeligt det du beskriver. Når vi slår en kunde op er det får at se om deres oplysninger stadig stemmer, Mht. adresse, telefon nummer osv. Det gør det også nemmere for os at booke når vi har det hele foran, og ikke behøver at spørge kunden om det hele igen. Samt at få deres bonus nummer med i bookingen. Det har INTET med pris at gøre. Hvis du har fået oplyst en pris inde i butikken, så falder den ikke bare lige pludselig efter vi har fået dine oplysninger. Det passer bare ikke. Det der kan være sket er hvis vi har forslået dig et ændre enten/både din ud og/eller hjemrejse med et par dage, for at spare nogle penge. Det er vores job. Alt skaffe den billigste billet til kunden, uanset hud farve, religion, og køn. Vi ville blive lukket med det samme, hvis vi gjorde det. Vi ed jo godt at mange thai kvinder er gift med danske mænd, og at de danske mænd snakker sammen. Derfor er det også vigtigt for os, at alle får den samme pris, behandling samt service. Jeg kan fortælle dig at næsten alle vores kunder er "mund til mund" metoden. Og det holder jo ikke hvis man giver dem forskellige priser, da de i sidste ende alle kender hianden. Håber du har fået svar på dit spørgsmål. Ellers må du bare kontakt mig igen. Med venlig hilsen Don Thai Travel |
|
|
Lagt på d. 30/03-2008 22:01
|
|
Tak til webmaster- det var et godt indlæg. Jeg ved ikke hvad der hidser Samee (indlæg med rød skrift) sådan op, men prøv dog på al læse hvad der bliver skrevet (uansat af hvem) og intet andet. Lad være med at gætte eller læse noget mellem linierne. Jeg kender ingen personligt hos Thai Travel, jeg bliver ekspederet af den person, der nu engang tager telefonen,når jeg bestiller billetter. Har selvfølgelig prøvet at checke via et andet bureau med de samme rejsedatoer - prisen hos Thai Travel har været bedst hver gang. Endnu engang- jeg kender ingen personligt hos firmaet-har aldrig været på firmaets kontor- bare så I alle kan læse det! Ha´ en god aften alle sammen - og god rejse til Thailand for jer alle næste gang-uanset hos hvem i bestiller jeres billet. |
|
|
prasat |
Lagt på d. 30/03-2008 23:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
jeg har oplevet nøjagtig det samme som kro90, en pris til mig og en halv time efter en pris der var 1500 kr billiger til min ex-kone. derefter tog jeg til asian travel center og fik den billige billet og har siden kun handlet der. thai travel er som ordet lyder et selskab for thaier og det sås tydeligt dengang i dr's udsendelse med etniske billetter prasat |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 31/03-2008 03:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
tak Prasat. Kim
|
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 31/03-2008 04:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
....Det kunne jo feks. være man har snakket med to forskellig derinde....havde en gang ringet derind og fået en pris...overnattede i kbh,tog så derind for at købe billet...snakkede åbenbart med en anden...sagde jeg ikke kunne forstå prisforskellen på tlf og så nu her...hun spurgte de andre der sad derinde,ganske rigtigt jeg havde talt med en anden og fik selvfølgelig billetten til den pris jeg havde fået oplyst i tlf.....nogle gange reserverer de måske billetten når man ringer og giver udtryk for det og så er der måske ikke lige flere til den pris...... ...Så jeg har altid fået en fair behandling af dem inde i thai travel.....sidst jeg skulle fra dk købte jeg dog billlet hos [url]www.express-travel.dk[/url] da de til den afgang jeg ønskede kunne sælge mig en billet lidt over 2000 kr billigere (thai travel havde ikke flere kampagne billetter ...og der var kun et par dage til jeg ville afsted..) ellers havde jeg osse handlet der igen Claus |
|
Spring til debat: |