Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Travel Halmtorvet
thaitravel
Lung Yao skrev:
Hej Don,
1-
Som tillæg svar i dette indlæg vil jer gerne beklage hvis vi har glemt at fortælle om Phuket eller Krabi. Det er ingen hemmelighed! Dog kan det forekomme at vi glemmer at fortælle det er "gratis" (+250 Kr). Dette tilbud gælder helt til 31 marts 09. Det beklager vi meget.

Jeg synes at I har været "lidt langsomt" med jeres beklagelse, eller skal jeg opfatte det at oplysninger kun var forbeholdt de få "udvalgte"(ikke negativt ment), som måske har glemt at de selv Første gang har spurgte om disse tilbud som har været gældende i FLERE ÅR (Chiang Mai-Udon Thani før og nu Phuket-Krabi) .

Hej Lung Yao.

Grunden til vi først henvender os nu til dette debat forum er fordi nu synes vi det var nok med det mudder kast. Det er som om folk her i dette forum tror de ved en hel masse om reglerne gældende flyrejser.
Jeg skal ikke spille dommer. Men jeg vil komme med de fakta der er rigtige i stedet for spekulationer som mange desværre kommer med her.
Det er bedre sent end aldrig at komme med en undskyldning. Men vi er kun mennesker og kan glemme at fortælle det til et par. Men det skal vi selvfølgelig gøre bedre i fremtiden.
Nu hvor i ved det kan i jo hjælpe med at sprede ordet, ikke kun hos os, men hos alle der sælger Thai billetter at det er ”gratis” at flyve til Phuket eller Krabi. Hvad det har været før i tiden, er der ingen grund til at komme ind på her, da det er irrelevant for sagens gang. (Med mindre dette er et forum hvor man elsker mudder kast)
Vi prøver hele tiden på at skaffe de billigste billetter fra Thai. Og vi har mange glade og tilfredse kunder. Dem der har følt de er blevet uretfærdig behandlet, har vi da prøvet at hjælpe så godt vi kunne, selvom det ikke var vores fejl.

2-

Det er fint nok du har ringet op til Thai Airways. Men de sælger slet ikke til private mere....

og når Prasat påpeger at de er ikke helt rigtigt så udtaler du :
De prøver så vildt muligt at lade deres agenter sælge for deres privat kunder. Både fordi vi er billigere, og fordi Thai mere vil koncentrere sig om deres erhverskunder og agenter.

Troværdighed : Wink Wink Shock Shock Shock Angry Angry eller er du fan af afdøde J.O. Krag Grin Grin Grin Grin Grin (nok før din tid).

Jeg er ikke fan af nogen, men prøver bare at fortælle det som det er.

ingolf skrev:
Hej Prasat, Thaitravel og alle andre som kan have int.

Jeg er nygift og funderer på bryllopsrejse, men eftersom hun stadigväk er på Schengenvisa er udbudet ikke så stort, og så faldt tanken på TH.

12 maj til 12 juni var passende og Rejsefeber kunde på nettet tilbyde billetter med afgifter med Thai Air For ca 5000kr (vist nok 5034). Gik for sjov ind på Thai Air hjemmesise, og de ville gerne sende billetter til mig som privat person. Jag gik hele frem til jeg skulle betale för jag afbröd, og der var ingen protester. Der var bare et lille problem, de ville have ca. 13.000kr/billet!!!!

TIL THAI TRAVEL: Kan man gå ind på nettet og se jeres priser, og om det går, hvad er så e-mail addressen??

Kan ikke huske hvem det var som spurgte om priser på telefon kontra nettet!! Detgår ikke at svare på, du skal kontrolere begge dele. Sidste år havde jeg ledt på nettet og brugt telefon og den bedste pris var ca 6000kr, så jeg tog den. Efter at billetten var köbt og betalt og der var 2 uger til afrejse, kom FINN AIR med et tilbub 3900kr for en retur, og tilbudet gälde også den dag jeg skulle rejse Sad Nå tilbudet lå heldigvis bare på nettet over en week-end, så slap man at se det mere, og det var jo godt, for man fölte sig lidt snydt!!

MVH Ingolf.

Davs
Her et link til thaitravel

http://www.thaitr...

Man du kan ikke sende mail derfra
Det kunne man før, men det var lige meget de svarede aldrig.
Man kan ringe til dem, men man kan ikke altid regne,at den pris man evt får er rigtig

Derfor har jeg droppet thaitravel, de er useriøse, og vil helst kun se thaier i deres butik.

Før i tiden var der en god service, og
seriøse.

bamsen
Redigeret af d. 29/03-2008 14:29

Det er dog utroligt som folk føler sig snydt. Det er da det sammen med en hvilkensomhelt vare, den er på tilbud her eller der i en kort periode.
m.h.t. til netsøgning om flypriser, så er der ofte ikke flere billetter til den anførte pris.
Det skal man bare glemme alt om- tilbud via Finnair- ja heltfin- men kunne du få en billet til den annoncerede pris?? Jeg er ikke sikker på det.
Uanset hvilket selskab man bruger, så vil der ske det, at der måske kommer et supertilbud -selvfølgelig altid efter at man har bestile et andet sted- men mon du så gså kunne være sikker på at komme afsted til den dato, du gerne ville??
Lad værer med at kigge i bakspejlet, det tjener intet formål-tilbud er egentlig bare for at snyde os kunder i det lange løb.
Fordi hvis du så ringede for at bestille-ja desværre udsolgt til den annoncerede pris-men vi har et andet godt tilbud til dig- hvad gør du så?
Derfor bestil din billet i godt tid- så er du sikker på at komme afsted,når du vil, i.s.f. at vente på et "godt" tilbud. Det er min erfaring.
Men andre har selvfølgelig lov til at mene noget andet.
Bruger altid Thai TRAVEL med den gode service!

thaitravel
Hej Ingolf.

Vores hjemmeside hedder www.thaitravel.dk
Vores mail er
Du kan godt lave en forspørgelsel fra vores hejmmeside, eller sende en mail under "Kontakt". Og selvfølgelig svare vi tilbage i vores åbning tid.
Du er også velkommen til at ringe på 33 258989, og spørge efter mig.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Don

PS. Vi ser helst alle i firmaet. Ikke kun thaier, men alle.
Bamsen, jeg ved ikke hvad vi har gjordt mod dig. Men hvis du kunne sende mig en privat besked, kunne vi snakke om det. For du har tydeligivs noget imod os! Hvad ved jeg ikke, men du kunne måske fortælle mig det. Så kan jeg måske komme med en forklaring på hvordan tingene hænger sammen, istedet for du går rundt og har sure miner.

Thai Travel
Redigeret af thaitravel d. 29/03-2008 15:46

claus31130
Da jeg boede i dk endnu,brugte vi osse altid thai travel og fik en fin service,og nogle gode priser......men om det var fordi det var konen der snakkede med dem ved jeg ikke....jeg har ikke kunnet klage over thai travel....

Claus....

http://www.cs-web.in.th/
Jake
Jeg synes ikke man kan finde nogle online-priser på thaitravel - er det mig der kigger forkert?? Det er lidt besværligt hvis man skal skrive og vente på svar først - når man surfer priser på nettet, skal man have "instant" svar...

thaitravel
Hej Jake.

Det er rigtig at vi ikke har nogen "instant" svar på priser. Men den løsning er meget dyr, så vi har valgt at gøre det på den måde. På hver dage er der også næsten instant svar i vores åbningstid.

Med venlig hilsen

Don

Thai Travel

canis lupus
Jeg har en gsng bestilt billet hos thaitravel på halmtorvet... nåede bare ikke at betale til tiden... lidt pinlig, men der kom et udlands ophold i vejen.

Anyway... jeg fik samme pris som jeg kunne skaffe den til på nettet og en ganske fin service og jeg er da lidt af en blegfis, der på ingen måder minder om en thaier.
Jeg har før skrevet mail med forespørgsel på pris... også her blev jeg høfligt og hurtig serviceret.

Tak for det thai travel.

mark
Hej kylling. Jeg ser lige nu at du siger man kan få en gratis indenrigsbillet hvis man køber billet CPH - BK. Er det noget du har prøvet? Hvis ja, - hvor har du handlet, og til hvor meget? Hvis man rejser som par, og køber 2 billetter, får man så 2 gratis indenrigs?
Mark.

mark skrev:
Hej kylling. Jeg ser lige nu at du siger man kan få en gratis indenrigsbillet hvis man køber billet CPH - BK. Er det noget du har prøvet? Hvis ja, - hvor har du handlet, og til hvor meget? Hvis man rejser som par, og køber 2 billetter, får man så 2 gratis indenrigs?
Mark.

Davs Mark

det er kun i specielle perioder

Nemlig, det er Thai Airways tilbud i "lav sæson". Det ville sige fra 1-4 til 20-6 og fra 1-8 til 15-11, kan I faa et "tillægs billet" til 250 Dkr, som dækker Tax i Thailand.

Og de fleste billit bureauer giver det,Hvis de husker at fortælle det
Men hvis du køber billet over internet,så mener jeg ikke man får det tilbud.

bamsen

finn-lis
Vi har nogle gode venner som i mange år har handlet med Thaitravel og de har altid fået nogle gode billetter til Bangkok, aldrig nogen problemer. Jeg er derfor ikke bange for at handle med dem.
Med hensyn til de billige billetter med Finair, så købte jeg to stk. sidste år i maj til en pris a kr. 3300,00 pr. stk. alt incl. Kbh. Bangkok og retur.
Biletterne blev udbudt for hele maj måned men de var alle væk på een dag.
Vi købte dem på nettet hos Star Tour, og alt klappede bortset fra at vi havde problemer med at få vores bonuspoint hos British Airways men til sidst lykkedes dettte også.

Suk Rak Ning
Banker forsigtigt paa traaden, og hvisker : Jeg har altid faaet en god behandling af Thai Travel..........Wink
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sank
Smile Vi to gamle blegfisede Dansker har nu også altid fået en god og høflig betjæning hos Thai Travel.Mvh Pfft

dutling68
ja jeg har også altid fået god behandling hos Thai Travel Wink
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kiml
Ja jeg har været hos thai travel på halmtorvet, god behandling høflig og sober betjening,det var Don som der solgte billeten tak for det. havde 1 stop i bangkok og fik en tur til Phuket for 170,00 dk
mvh Kim

Pratunam
Jeg kan huske for 15 år siden...der var alvorlig sygdom i familien i Thailand, det skulle gå stærkt, og det var op til en weekend, vi talte med Somsak og han stod klar i kastrup og ventede med billetterne da vi kom fra jylland....må nok sige at det var kanonservice.

vh Pratunam
Søren S.

Det er da dejligt hvis
de igen er begyndt at give folk god service,
Til nogen mennesker.Smile

Før i tiden købte vi også altid vores billetter
derinde,
Men efter 2 gange med dårlig behandling,
ja så finder man andre græsgange,
og når folk spørger mig om thaitravel,
siger jeg de skal undgå den.
Netop på grund at jeg og andre er blevet dårligt behandlet
derinde, ikke af don, Da jeg ikke aner hverm han er,
Der plejer at sidde en kvinde derinde.
Og ja Somsak kunne jeg også godt li.

Men det er jo meget godt vi ikke alle bruger det samme sted
Så ville de andre jo ikke eksisterer Grin

bamsen
Redigeret af d. 30/03-2008 17:58

til det sidste indlæg" jeg ved ikke hvem Don er", det viser tydeligt at BAMSEN overhovedet ikke læser indlæggene fra Thai Travel!
Bare svine andre til- det er åbenbart hans stil.

Jeg kan egentlig ikke forstå, at webmaster ikke griber ind?!

Thai Travel yder virkelig en fantastisk service overfor deres kunder.

Har stillet spørgsmål vedr. Bamsen rejsebrureau, men det gider han jo ikke svare på, så jeg finder selv ud af det i morgen.

Girobank
Jeg har aldrig mødt ham don,så vidt jeg ved
Men jeg kan da godt se at han arbejder i thaitravel.
Og nej jeg sviner ingen til,jeg siger min mening som andre de gør
Men du er måske ejer af det thaitravel, siden du tager det sådan. Smile
Hvis du ikke kan tåle at folk siger deres mening .så lad være med at læse det.

Lige til din orientering
så har bamsen ingen rejseburaeu
hvor har du dog den ide fra.

bamsen
Redigeret af d. 30/03-2008 18:41

Bamsen læser indlæg som en vis person læser Bibelen.

Mere tydelig kan det ikke siges.

Selvfølgelig ejer jeg ikke Thai Travel- men hvad med Profil Rejser - de sælger jo mange rejser billigt ikke?

Der må være mage forretninger du ikke handler i, du købte dyrt i dag- men på tidbud i morgen- det glemte de bare lige at sige!!!!???

Spring til debat: