Se indlæg
 Udskriv debat
Tilykke Tyrkieteksperten/Scanways
lindy
Ja så lykkedes de igen med at ødelægge starten på en ferie for to af mine kammerater.Angry
Med en times kørsel fra nordsjælland, var vi selvfølgelig kørt hjemmefra i god tid, men ti min. før lufthavnen fik min kammarat
et opkald fra Tyrkieteksperten. at de var 8 timer forsinket.Angry
Ok de får hotelophold i kbh. men mister rejsedag i TH. Turen er lang nok under alle omstændigheder. Derfor er min overbevisning stadigvæk, man får
hvad man betaler forSmile Jeg har rejst med dem til TH. for ti år siden,
men siden da kun Thai eller SAS, det ved man hvad er.

Hilsen Lindy.

John
Ja det er også for dårligt.....
Alle de andre flyver altid til tiden ik. ShockShockShock

Startur var omkring et halvt døgn forsinket i sidste ugeWink

Jeg har også siddet og gloet i 3 timer i flyet i Bangkok med Thai air, med et minimum af info.

Jeg har på flyvning fra København til Klarvik i Norge med SAS, været nået næsten til deatinationen (manglede ca. 10 min) der skete noget med flyet, og vi retunerede til Kastrup. Vi kunne sagtens lande men kaptejnen valgte at returnerer, af den ene grund at der ikke var nogen reservedele til flyet i Klarvik.

Shit happens
Redigeret af John d. 03/03-2008 21:04
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
lindy
Ja shit happens!
Det sker bare lidt for systematisk i tyrkieteksperten.ShockShockShockShock
Har lige ringet til en anden kammarat, han er STRANDET i Bkk. et døgn.
Men hvis jeg husker korrekt er der et par stykker her på sitet som har aktier i selskabet, er du en af dem John? SmileSmileSmile

John
Men hvis jeg husker korrekt er der et par stykker her på sitet som har aktier i selskabet, er du en af dem John? SmileSmileSmile

Ved ikke hvor du vil hen med det spørgsmål, men jeg syntes det er et lidt underlødigt spørgsmål.
Skal dog gerne tilfredsstille dig - jeg har ingen aktier i hverken Tyrkiet Eksperten, eller andre rejseselskaber, ej heller i fly selskaber.

Jeg har selv fløjet med Tyrket eksperten et par gange for 2-3 år siden, og har en kammerat der de sidste 4 år har fløjet med dem et par gange om året. Vel og mærke uden problemer.

Jeg er bare af den opfattelse at der kører en hetz mod Tyrkiet Eksperten, formentlig startet at nogle af deres konkurrenter.

Jeg efterlyste i en anden tråd en "top 10 liste" med klager over rejse og fly selskaber, men der kommer åbenbart kun en fra Ekstra Bladet en gang om året. Egentlig utroligt, når vi nu har internettet.

Det sker bare lidt for systematisk i tyrkieteksperten.ShockShockShockShock

Dokumentér venligst din påstand
Redigeret af John d. 03/03-2008 23:13
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
bruno
lndy har du aktier i SAS eller Thai ?

http://gj-blog.dk/
ps
Du har fløjet med ham for 10 år siden? Han startede først med at flyve til Thailand for 6-7 år siden. Vi har været med ham 2 gange om året og kun en gang var vi meget forsinket og det var sidste år. Vi blev forsinket i 24 timer, men sikken en oplevelse: 3 forskellige luksus hoteller og alt hvad vi kunne spise og drikke og da vi kom hjem fik vi 800kr. tilbage. Vi fortsætter med at flyve med ham, kun gode oplevelser.Grin

FCKdk
Ja, men gennemsnittet har vist nok oplevet et eller andet
skidt med T.Exp. så vi behøves vist ikke direkte anbefale dem
herinde!!!!
Vi har jo "vort eget nationalflyselskab", Thai International, der
normalt fungerer til UG!!!!PfftPfftPfftPfftPfftPfft

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

bn1608
Jeg var også med på flyvet den3/3 til Bangkok . Jeg syntes at vi fik en god behandling af T.Exp.
Brian
brian nissen

skal man ikke bare være glad at kaptajnen siger han ikke vil flyve på grund af en eller anden fejl i flyet , mener ganske bestemt det er bedre at komme helskinnet frem til feriestedet end at ligge it et vrag et eller andet sted

Spring til debat: