Se indlæg
hvad gør jeg..
|
|
Ulrich55 |
Lagt på d. 18/03-2008 06:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Jeg har skrevet det før, men gør det igen..Er blevet oprigtig forelsket i en Thai kvinde, og mener det seriøst..Jeg er førtidspensionist, og kan derfor ikke forsørge pigen, og kan vel heller ikke få hende til DK med den regering og de holdninger der er mht fremmede i DK..Har skrevet at jeg kunne flytte til Thailand hvis jeg realiserede mine ejendele.. 350000 ville jeg så have + min pension..! hvad er sveriges løsningen egentlig.? og hvad forlanger regeringen af mig for at få hende hertil.? At rejse 3 gange om året er mig jo en økonomisk umulighed...Og jeg elsker den kvinde.. |
|
|
Christian |
Lagt på d. 18/03-2008 08:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
Hej Ulrich. Det er en svær situation men jeg mener du skal være 1000% sikker på din kærestes intentioner inden du realiserer dine ejendele og rejser til Thailand. Jeg har en kammerat der gjorde samme. kvittede jobbet, solgte lejlighed, bil og ejendele og flyttede. Det gik fint et stykke tid, men efter et par år, så var han hjemme igen. Han er heldigvis ung og har muligheden for at starte forfra men ikke alle har den mulighed. Så jeg føler med dig men kan ikke lige se at der ligger en løsning lige for. Held og lykke i fremtiden. Mvh./Christian
|
|
|
Lagt på d. 18/03-2008 08:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej ulrich Hop ud i det så har du da prøvet om ikke andet, det vil da være surt hvis du ikke har prøvet, så vil du bare gå og ærgre dig over du ikke forsøgte. Men du skal bare tænke med den øverste del af hovedet, og ellers held og lykke herfra, håber du får en god tur. |
|
|
Novicen |
Lagt på d. 18/03-2008 12:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 143 |
Hej Ulrich Her er to links, som du kan bruge til, at få nogle flere svar på dine spørgsmål vedrørende reglerne i Danmark... http://www.aegtes...ganisation http://www.nyidan...dk/Ophold/ Som fhv. "spillemand" med meget at lave, ved jeg lidt om, at der skal planlægges grundigt, hvis hele "kabalen skal gå op" omkring tid til ferie og alt det andet, man også gerne vil...! Bare et forslag: Kan du ikke blive lidt længere tid ad gangen i Thailand? Som førtidspensionist er du jo ikke bundet af bestemte ferieperioder? Du vil kunne bo og leve billigt, hvis du altså ikke er opsat på, at du absolut skal bo midt i turistområderne... Og hvis din kæreste mener det lige så alvorligt som dig, skal hun nok sørge for, at du ikke dør af sult! Så er du da på vej...? Venlig hilsen Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
xxxxxx |
Lagt på d. 18/03-2008 12:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 281 |
Hej Ulrich. at sælge alt og flytte til thailand jeg ville ikke gøre det men flyt ud til din pige bo sammen med hende i 5 til 6 mdr lej et sted og flyt sammen så vil tiden tiden vise hvad det beste er for jer held og lykke frem over |
|
|
Lagt på d. 18/03-2008 13:39
|
|
Davs *Ja Jeg ville nu heller ikke lige sælge det hele og drage afsted.Lej en billig lejlighed og flyt sammen med hende. Og pas på pengene,så ser du om hun vil blive, eller hun finder andre græsgange. Det er en stor chance at tage at bare sælge og så tage derud,og leje en lejlighed og bo derude. bamsen |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 18/03-2008 17:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Jeg sagde da min lejlighed op, solgte lidt af det jeg havde, resten smed jeg ud...............Havde chattet med Ning i ca. 1/2 aar...tog ud for at moede hende, hvad skete der ?.........ja jeg er her stadig......sammen med Ning, og det er nu over 3 aar siden, og vores kaerlighed vokser stadig til hinanden hver dag. Saa Ulrick 55, held og lykke her fra... Redigeret af Suk Rak Ning d. 18/03-2008 17:39 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 19/03-2008 00:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
tjae...ulrich den er jo svær.....man skal vel følge sit hjerte.......man kan vel godt sælge det hele og tage med herud..........der er jo ikke nogen der siger at man skal bruge det hele den første formiddag.. som suk skriver i sit indlæg, det er jo ikke alle pigerne herude der er gold diggers....da jeg mødte min nuværende kone var jeg tilnærmelsesvis flad som en kirke rotte...og vi har da været sammen en 3 år efterhånden Så held og lykke med kærligheden herfra Claus |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 19/03-2008 00:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Suk skrev: Jeg sagde da min lejlighed op, solgte lidt af det jeg havde, resten smed jeg ud...............Havde chattet med Ning i ca. 1/2 aar...tog ud for at moede hende, hvad skete der ?.........ja jeg er her stadig......sammen med Ning, og det er nu over 3 aar siden, og vores kaerlighed vokser stadig til hinanden hver dag. Saa Ulrick 55, held og lykke her fra... Ja SUK, du har altid været mærkelig, aldrig gøre som de andre. Nå, spøg til side, hvis jeg havde den 200% sikkerhed at det ville gå Ulrick ligeså godt for som det gik dig og Ning, så ville jeg sige til ham: << GO, for it man, you live only once >> Som jeg skrev til ham i en anden tråd: << Slå kold vand i blodet(den er på kogepunktet i øjeblikket)>> Og da han rejser igen dernede i April, ville jeg tilslutte de andres råd om at han blive der i 2-3 mnd(med visa eller visa-run) og se hvordan det går, ikke noget med at rejse 3-4 gange om året til LOS. Så kan han i ro og mag, vurdere situationen og selv finde ud ad om han skal "kappe alle broer" bag sig og flytte til Th. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Ulrich55 |
Lagt på d. 19/03-2008 03:37
|
tusind tak for alle meldingerne..ja, det er ikke nemt..igår skrev hun at kærlighed og penge går sammen i Thailand, og det ved jeg jo godt..Men spørgsmåleter hvor meget...og det fik jeg så svar på lige nu..så jeg skal ikke afsted i denne omgang..hun vil have 25000 om måneden..+ jeg betaler for hendes ophold i Phuket..sikke en nedtur.!! |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 19/03-2008 04:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
tjae...det var da godt at du ikke nåede afsted så.....men en go ferie(alene) i thailand er vel ikke helt af vejen....lyder til at damen kunne have blevet et dyrt bekendtskab.... Claus |
|
|
Torbenbkk |
Lagt på d. 19/03-2008 04:30
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Er helt enig, du skal bare vaere glad for at du ikke kom afsted for det er vist ikke aegte kaerlighed fra hendes side. Jeg har arbejdet i Bangkok i over 4 aar nu og THB25,000/mdr. er mere en hvad de fleste piger paa mit kontor faar...og de arbejder haardt Mandag til Fredag. Held & lykke i fremtiden. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/03-2008 07:00
|
Oev oev, og alligevel ikke oev. Oev fordi pigen jo aabenbart saetter penge hoejere end kaerlighed. Alligevel ikke oev, da pigen heldigvis afsloerede sig selv, jeg har aldrig hoert magen til fraekhed, saa gudskelov at hun viste sit sande jeg inden du drog afsted... Men Ulrich, slaa koldt vand i blodet, naar du nu er kommet dig over denne nedtur, ja saa er de bare paa med vanten igen......Ikke alle er piger er griske.........Endnu engang, held & lykke .... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 19/03-2008 07:33
|
|
Suk skrev: Oev oev, og alligevel ikke oev. Oev fordi pigen jo aabenbart saetter penge hoejere end kaerlighed. Alligevel ikke oev, da pigen heldigvis afsloerede sig selv, jeg har aldrig hoert magen til fraekhed, saa gudskelov at hun viste sit sande jeg inden du drog afsted... Men Ulrich, slaa koldt vand i blodet, naar du nu er kommet dig over denne nedtur, ja saa er de bare paa med vanten igen......Ikke alle er piger er griske.........Endnu engang, held & lykke .... Ja ulrich det var godt jeg ikke købte dine ting hva ha ha nej nej joke, men jeg kan holde mig til hvad suk skriver her. Tag du da bare afsted alligevel, du kan da bare tage et andet sted end phuket. |
|
|
Ulrich55 |
Lagt på d. 19/03-2008 08:26
|
Kompliceret kvinde hende..Nu vil hun chatte med mig igen imorgen..pt har jeg byttet om på nat og dag, for at chatte med hende. Nu var det pludselig på sms, at hun var sorry at hun havde gjort mig "undhappy" og nu ville hun måske aldrig komme til at se mig..Måske går den så går den, eller også står familien og punker hende når hun skriver på søsterens computer, og at søsteren har en computer, sir mig at de ikke er helt fattige..Mit tilbud til hende var 12000 når jeg rejste fra Phuket, så hun havde til hun fik løn igen.! Da jeg var derude, ville jeg give hende 10000 da jeg rejste hjem, og så sagde hun 15..der havde jeg forinden givet hende 5000 + 8000. Men de gange jeg har sagt nej..så er hun gået og kommet tilbage..! Ja, måske skulle jeg tage derned alene alligevel...Jeg er også musiker, men kan ikke komme til at hverken øve eller spille i april, så hvorfor ikke tage guitaren med og øve mig i det gode vejr...Jeg har faktisk været alene siden jeg kom hjem..hvilket iøvrigt var en kæmpe nedtur for mig, men jeg har hørt fra andre, at det er ganske normalt at få en nedtur efter en lang rejse..Jeg kom hjem 27 februar. Jeg kan leje et stort værelse for 12000 bath i Patong pr md .15000 med motobike..Og hvis jeg så kun skal betale for mig selv..ja, så kan det gøres for 20000..jeg fik en billet til 6.5..måske endog billigere, jeg skal jo ikke shoppe, når jeg næsten lige har været der...HMMM må tænke... |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/03-2008 08:47
|
Hvis det er MSN i chatter paa, saa ville jeg hoejreklikke paa hendes navn, koere pilen ned hvor der staar DELETE CONTACT og klikke der. hun vil have 25000 om måneden..+ jeg betaler for hendes ophold i Phuket kærlighed og penge går sammen i Thailand ville jeg give hende 10000 da jeg rejste hjem, og så sagde hun 15 havde jeg forinden givet hende 5000 + 8000. hun var sorry at hun havde gjort mig "undhappy Jeg kan hoere alarmklokkerne helt her oppe i Sak lek..... [img]http://raga.ouvaton.org/action/materiel/outils/danger/att%20danger.gif[/img] is not a valid Image. [small]Kaeligheden kan vaere en underlig stoerrelse.[/small] Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/03-2008 09:09 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Novicen |
Lagt på d. 19/03-2008 09:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 143 |
Hej igen, Ulrich! Med din sidste udlægning af sagen, vil jeg give Suk ret: Se at få trykket på "Delete-knappen"! En af mine venner kom/er i samme situation: Pengene fosser ud af hans lommer! Desværre er manden fattesvag? Han nægter at høre efter! Hans "kone" er gift med en thai, samtidig med ham... Alligevel rejser han derud i tide og utide. For som han siger: "Hun har da ikke en thaimand"! Nej, det er da klart! Thaien er jo ikke så åndssvag, at han bliver hjemme, når min ven kommer på ferie med en ny ladning thaibath?!? Nå, det har intet med din historie at gøre! Jeg nævner bare, at sådan kan det også være... Der er ikke en spand fuld. Der er et helt land fuld! Også den rigtige for dig! Du skal ikke lade dig slå ud af dét "eventyr"! Mange hilsner Novicen Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
|
|
|
xxxxxx |
Lagt på d. 19/03-2008 09:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 281 |
tusind tak for alle meldingerne..ja, det er ikke nemt..igår skrev hun at kærlighed og penge går sammen i Thailand, og det ved jeg jo godt ja ulrik ta du til thailand du bliver hurtig forelsket i en ny pige men husk lige en ting penge og kærlighed går ikke ikke ikke IKKE sammen her i thailand det er købe kærlighed og penge der går sammen Redigeret af xxxxxx d. 19/03-2008 09:21 |
|
|
Lagt på d. 19/03-2008 09:39
|
|
Nej der er ikke et helt land der er et helt hav fuldt, så Ulrick op på hesten igen, du har heldigvis sparet en masse penge. Der er bare en ting jeg ikke fatter ved pigen, enten er hun dum eller enorm grådig. Men det er da godt for dig hun røber sit sande jeg allerrede nu. |
|
|
Lagt på d. 19/03-2008 09:53
|
|
Ulrich55 skrev: tusind tak for alle meldingerne..ja, det er ikke nemt..igår skrev hun at kærlighed og penge går sammen i Thailand, og det ved jeg jo godt..Men spørgsmåleter hvor meget...og det fik jeg så svar på lige nu..så jeg skal ikke afsted i denne omgang..hun vil have 25000 om måneden..+ jeg betaler for hendes ophold i Phuket..sikke en nedtur.!! Davs Ulrik Tag du bare aftes og hyg dig Du kan evt tage sammen med os derud og se thailand,ude i en landsby. Vi rejser d.8 april bamsen |
|
Spring til debat: |