Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Cambodia
|
|
johnmc |
Lagt på d. 26/02-2008 06:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Er der nogle der har erfaring med at få en pige fra Cambodia på besøg i Danmark , hvor søger man visa osv.? |
|
|
Lagt på d. 26/02-2008 09:20
|
|
Begynder Antal indlæg: |
johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med at få en pige fra Cambodia på besøg i Danmark , hvor søger man visa osv.? Davs Jeg flyttede lige din tråd, da den ikke havde noget med thailand at gøre ADMIN |
|
|
Lagt på d. 26/02-2008 11:29
|
|
kontakt den danske ambasade i thailand |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 26/02-2008 11:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
Hej. Den Danske ambasade i Bangkok har også et Kontor i Phon Penh. Brian brian nissen
|
|
|
thai lover |
Lagt på d. 26/02-2008 17:01
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Jeg har ingen erfaring, men hun skal søge fra en dansk ambassade. På udenrigsministeriets hjemmeside, : nyidanmark.dk , kan man se at landene er inddelt i nogle gruppe. Faktisk ligger cambodia i en lidt bedre gruppe end thailand. Så der skulle ikke være nogle problemer med at en cambodianer kan få visum. |
|
|
Lagt på d. 26/02-2008 18:08
|
|
thai lover skrev: Jeg har ingen erfaring, men hun skal søge fra en dansk ambassade. På udenrigsministeriets hjemmeside, : nyidanmark.dk , kan man se at landene er inddelt i nogle gruppe. Faktisk ligger cambodia i en lidt bedre gruppe end thailand. Så der skulle ikke være nogle problemer med at en cambodianer kan få visum. [url]www.nyidanmark.dk[/url] Værsgo her er et aktivt link bamsen Redigeret af d. 26/02-2008 18:09 |
|
|
KhmerBayon |
Lagt på d. 14/01-2009 17:28
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Hej John mc Hvis du vil have din Cambodianske veninde pa vesog i Danmark, skal du gore folgende ting. Kontakt forst ambassaden i Danmark, Thailand eller Cambodia, alt efter hvor du befinder dig. Du far nogle papirer du skal udfylde derhenne, hvor du skal div. oplysninger omk. din nationalitet, din indkomst osv. Inden hendes ferie ophold i DK, skal du skrive under pa at du kan forsorge hende med alt, incl husly og mad. Hun skal have penge pa sig, nar hun ankommer til lufthavnen i Danmark og hendes papirer skal vare 100% i orden, ellers risikere hun at blive sendt retur til Cambodia. For narmere og mere detalieret oplysninger, kontakt ambassaden. Held og lykke med dine planer. Redigeret af KhmerBayon d. 14/01-2009 17:39 |
|
|
Lagt på d. 14/01-2009 17:47
|
|
mon ikke han har fundet en løsning på problemet her et år efter sorry, kunne ikke lade være |
|
|
Lagt på d. 15/01-2009 07:58
|
|
johnmc skrev: Er der nogle der har erfaring med at få en pige fra Cambodia på besøg i Danmark , hvor søger man visa osv.? Som andre har nævnt, har Danmark et representationskontor i Phnom Penh. Jeg har selv været der for nylig. Tom (Hansen) og Michael er ualmindeligt søde og hjælpsomme mennesker. De vil gøre hvad de kan for at hjælpe dig. ADRESSE #8 Str. 352, Phnom Penh Tlf.: +855 023 987 629 Fax: +855 023 993 065 Email: http://www.phnomp... |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/01-2009 08:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Saa kan hun fandeme laere det...... http://ekstrablad...110464.ece Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 15/01-2009 10:07
|
|
Til lalleglade suk. Denne sag har to sider.... http://ekstrablad...110545.ece lindy |
|
|
Lagt på d. 15/01-2009 12:34
|
|
hold da kæft mand, hvor er det synd for denne kvinde. sønnen skulle godt nok ha nogle slag. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 15/01-2009 13:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Synd for kvinden.....hmmmmm.........naar jeg er rejst ud af Thailand har jeg altid soerget for at undersoege min baggage.........men selvfoelelig siger kvinden at hun troede at det var legale vare, rend mig i roeven og lad hende raadne op. Man kan saa saette spoergsmaalstegn ang. straffen, naar man taenke paa Gary Glitter og hans paedofili.....men at stautuere et ex. er lige vand paa min moelle.......... Minder mig lidt om Muslimer der kommer til DK med narko og siger MIG IKKE FORSTAA................. Griskhed er roden til alt ondt. MED LOV SKAL MAN LAND BYGGE. Lalleglade suk, kan du ikke lige skrive hvad du mener med det. Redigeret af Suk Rak Ning d. 15/01-2009 13:52 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 15/01-2009 14:53
|
|
Pillerne kvinden købte er FULDT UD LOVLIGE at købe i Cambodia...man må bare ikke sende lortet ud af landet ??? for helvede en Gøg og Gokke "logik" plejer det ikke at være lige omvendt ? ja jeg spørger bare.... Det svarer lidt til at jeg gik ned og købte 10.000 kodimagnyler og ville sende dem til Sverige....så er det jo ligesom svensk lov jeg bryder og ikke dansk ... Den danske repræsentation sagde at sådanne sager normalt gav MAX mellem 3-4 år og at 15 år er helt hen i vejret..... HVIS PILLERNE ER SÅ PISSE ULOVLIGE HVORFOR HELVEDE SÆLGER DE DEM SÅ PÅ DE CAMBODIANSKE APOTEKER ?????????????????????????? Redigeret af d. 15/01-2009 14:54 |
|
|
Lagt på d. 15/01-2009 15:09
|
|
Jeg må da indrømme der er nok meget man ikke har fået at vide efter den her artikel. Tror ikke hun har hel ren mel i posen. Men ok sønnen burde tage skraldet også. Hov glemte det her, men bedre sent end aldrig. http://ekstrablad...110578.ece Redigeret af d. 15/01-2009 15:23 |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 15/01-2009 19:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Jeg kan kun give dig ret, jsh71. Der må være mere i denne sag end vi får at vide. Der er ingen i denne verden der får 15 års fængsel for at smugle hovedpinepiller. mvh. filihankat |
|
|
roald |
Lagt på d. 15/01-2009 21:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Hun har fortalt, at det udelukkende var piller, man kan købe lovligt i håndkøbsudsalg i Cambodja. Derfor tænkte hun ikke over, at det kunne være meget ulovligt. Altså, hun vidste godt, at det var ulovligt at indføre pillerne i USA i så store mængder, men det regnede hun med var modtagerens problem. http://ekstrablad...110577.ece |
|
|
bruno |
Lagt på d. 15/01-2009 22:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Det er sikker en batalt dom ! Der er helt sikker nogle i USA der har betalt for at der bliver statueret et eksempel, derfor kan hun ikke købes fri forløblig. |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 16/01-2009 00:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Tror bestemt ikke at der er nogen som sidder i USA og betaler for sådan en dom. Hun straffes bare for det hun har lavet forkert og det er der vel ikke noget forkert i. Hvis hun er blevet lokket til det af sønnen uden at få noget ud af det selv ja så skulle have have slag men ellers er hun jo selv ude om det. |
|
|
sank |
Lagt på d. 16/01-2009 02:33
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Man må håbe de også får fingre i Sønnen ? så kan de sammen lære om Lovgivningen ? det har jo tilsyneladende stået på i flere år. Og det bliver jo sendt Fordækt Så god Ferie |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |