Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har nu søgt og søgt på netter efter en skole i Kalasin der lære farang Thai men har kun fundet frem til at det ikke er alt for mange skoler i området der er på nettet.
Nu ville jeg så høre herinde om der er nogle der kender en hjemmeside til at søge dette eller det der er bedre en skole der underviser farang?
American University
Alumni Language Center
Tel. 0
MBAC
St. Mary’s Business
Administration College
888 Dejudom Road
Muang, Korat 30000
Tel. 044-205316-20, ext. 100
Jeg har nu søgt og søgt på netter efter en skole i Kalasin der lære farang Thai men har kun fundet frem til at det ikke er alt for mange skoler i området der er på nettet.
Nu ville jeg så høre herinde om der er nogle der kender en hjemmeside til at søge dette eller det der er bedre en skole der underviser farang?
Davs
Ellers prøv at finde den lokale lærer og se om ikke dukan få privat undervisning, det har jeg hørt skulle være en god ting
Bamse ja det er da en nødløsning for jeg ville jo gerne lære sproget men det
var også for at kunne få uddannelse visa til Thailand så jeg ved ikke om det er godt nok med den lokale lære...
ebeth tak for svaret. Jeg ville prøve at ringe til dem og høre om de ved et sted ved Kalasin for Korat er jo lige et stykke længere oppe af vejen... ca 400 km