Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
hallooooo
|
|
meuy |
Lagt på d. 12/02-2005 15:01
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
okay vi er i året 2005 og kan se nogle af jer mænd stadigvæk ikke fatte en skid herinden og især nå det er thai dansk netside ... jeg forstå virkelig ikke denne side min mand og jeg sidder og læser alle jer samtaler herinden igen og igen og kan se at det her webrum ikke har noget med thaier at gøre kun at svine dem til og dem der vil have hjælp... jeg troede herinden kan man dele sin erfaring med og snakke om ture derned og alle det fester og hygge stuner..... men jeg er åbenbart den eneste thaier der tør skrive det her ned ellers har det andre thaipiger ikke fået noget at vide om det her side og ved jeres kone det godt at i sidder og sviner os thaier til special thaipigerne og alle det ting det siger og gøre og dem i har været gift med.....eller tør i kun siger det herinden hvor det ikke kan læse dansk eller komme til pcer da det ikke kan finde ud af det..... hvad er det der gøre i er så sure og sviner os thaipigerne til er det kun på grund af kortspil og diskotek...penge????? der er mange dansker som tage til thailand og finder lykken der og kommer hjem og ikke kan få deres kone heroppe istedefor at svine dem til hvad med så at hjælpe dem...og ja kone spørger om penge og hjælp men derfor behøver hun da ikke at være fake ...og det der med at stole på hinanden det kommer jo ikke på et dag det tage tid at bygge det op.... som vi alle samme ved er thaier ikke så rige hvis vi var var vi jo nok ikke komme til andre landet for at søge lykke i søger lykke hos en kvinden vi søger lykke ved at få et bedre liv...for os selv og vores familien og det kommene børn vi få til at bringe vores dna vidre..... men ville gerne have sagt mere men i forstå sikker ikke mit tænke gang og svine mig til igen især dig surin synes lige du er rimmelig negativt hele tiden lige meget hvad man skriver kan man ikke få noget ind i dit hovede...men er da glad for du er lykkelig men at du skulle teste din dame inden du gifter dig med hende er ikke særligt troværdig og lovene ..godt jeg ikke er din kone sikke en balade der ville blive... ja jeg er en stærk kvinde der siger mine mening og kan se hvad der er rigtigt eller forkert ..og det gode ved det hele er jeg kan dansk og skrive dansk og snakke thai og engelsk...ja rimmelig mange sprog og hjælper mange thaipiger der har det hårdt og været igennem meget med at skulle stå på ejen ben hvis forhold ikke gå ...der er jo ingen der ønker at blive slået af sin mand..eller få tæsk hverdag...fordi hun må indret sig efter det regler der er hvis hun gå fra ham så er det ud af landet...tænk på hvor hårdt det er for thaipiger at skulle gå igennem det her ....har han en dame ved side af og er hende utro fuck det jeg bliver jo bare smidt ud hvis jeg siger et ord om det eller han tæsker mig fuck det jeg kan så godt li det NEJ DET ER DER INGEN DER KAN KAN I |
|
|
meuy |
Lagt på d. 12/02-2005 15:13
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
og ville lige sige det er ikke alle jeg mener og nok ikke alle kan forstå det jeg skriver men det er komme ud af mine tænkergang mange tak for denne gang |
|
|
jet |
Lagt på d. 12/02-2005 15:31
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
Hej Meuy godt du skriver de indlæg,jeg syntes selv der er for meget intern snak og brok på denne web site,mest negativ langt imellem de positive indlæg håber der sker en ændring snarest.Men godt at høre en piges mening. Mvh Jet |
|
|
surin |
Lagt på d. 12/02-2005 16:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
meuy skrev: okay vi er i året 2005 og kan se nogle af jer mænd stadigvæk ikke fatte en skid herinden og især nå det er thai dansk netside ... jeg forstå virkelig ikke denne side min mand og jeg sidder og læser alle jer samtaler herinden igen og igen og kan se at det her webrum ikke har noget med thaier at gøre kun at svine dem til og dem der vil have hjælp... jeg troede herinden kan man dele sin erfaring med og snakke om ture derned og alle det fester og hygge stuner..... men jeg er åbenbart den eneste thaier der tør skrive det her ned ellers har det andre thaipiger ikke fået noget at vide om det her side og ved jeres kone det godt at i sidder og sviner os thaier til special thaipigerne og alle det ting det siger og gøre og dem i har været gift med.....eller tør i kun siger det herinden hvor det ikke kan læse dansk eller komme til pcer da det ikke kan finde ud af det..... hvad er det der gøre i er så sure og sviner os thaipigerne til er det kun på grund af kortspil og diskotek...penge????? der er mange dansker som tage til thailand og finder lykken der og kommer hjem og ikke kan få deres kone heroppe istedefor at svine dem til hvad med så at hjælpe dem...og ja kone spørger om penge og hjælp men derfor behøver hun da ikke at være fake ...og det der med at stole på hinanden det kommer jo ikke på et dag det tage tid at bygge det op.... som vi alle samme ved er thaier ikke så rige hvis vi var var vi jo nok ikke komme til andre landet for at søge lykke i søger lykke hos en kvinden vi søger lykke ved at få et bedre liv...for os selv og vores familien og det kommene børn vi få til at bringe vores dna vidre..... men ville gerne have sagt mere men i forstå sikker ikke mit tænke gang og svine mig til igen især dig surin synes lige du er rimmelig negativt hele tiden lige meget hvad man skriver kan man ikke få noget ind i dit hovede...men er da glad for du er lykkelig men at du skulle teste din dame inden du gifter dig med hende er ikke særligt troværdig og lovene ..godt jeg ikke er din kone sikke en balade der ville blive... ja jeg er en stærk kvinde der siger mine mening og kan se hvad der er rigtigt eller forkert ..og det gode ved det hele er jeg kan dansk og skrive dansk og snakke thai og engelsk...ja rimmelig mange sprog og hjælper mange thaipiger der har det hårdt og været igennem meget med at skulle stå på ejen ben hvis forhold ikke gå ...der er jo ingen der ønker at blive slået af sin mand..eller få tæsk hverdag...fordi hun må indret sig efter det regler der er hvis hun gå fra ham så er det ud af landet...tænk på hvor hårdt det er for thaipiger at skulle gå igennem det her ....har han en dame ved side af og er hende utro fuck det jeg bliver jo bare smidt ud hvis jeg siger et ord om det eller han tæsker mig fuck det jeg kan så godt li det NEJ DET ER DER INGEN DER KAN KAN I ja min kone ved om denne side og hun viste fra starten af vores forhold alt om mine negative erfaringer ved at være gift med min x for jeg mener at et forhold skal bygge på ærlighed og jeg kan fortælle at hun deler min foragt for disse piger der svindler og bedrager vi har ofte og længe talt om det komplet uforstålige i at en pige kommer herop med alle muligheder for sikkerhed for børn familie osv og alt hun så gør er at smide det hele væk for at have det sjovt på disko og til kort spil du skriver om at du kender disse piger hvad er det der gør at de spiller hvad er det de mangler i deres liv skriv fortæl lær os mænd om hvad der sker når i kommer herop lad os få en kvindes erfaringer med i debatten lige til sidst i er ikke alene om at have det problem at blive sammenlignet med dårlige thaipiger der spiller og bedrager vi mænd bliver også som du selv lige nu har gang i sammenlignet med de mænd der behandler deres kone som slave eller slår dem |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 12/02-2005 19:14
|
Antal indlæg: 1145 |
Denne side er ikke en side fer er beregnet til at svine Thaier til paa. Det vil Kim, der startede denne side garenteret staa inde for. Jeg tror at de ofte lidt underlige syn der er paa Thaier kommer af at mange ikke har sat sig ind i hvad de fleste Thaier staar for, eller kun har kendskab til en meget lille del af den Thailandske befolkning. Det er et faktum at en overveldende del af danske maend der er gift med Thaier er gift med tidligere bar piger eller fraskilte Thailandske kvinder. Jeg kan forstaa at du er vokset op i Danmark og derfor nok har et lidt andet syn paa dette at gifte sig med en Farang. Du maa dog give mig ret i at 99% af alle Thaier kun ville velge en Farang som den sidste loesning. Der er nu engang lettere at vaere sammen med en der forstaar ens tankegang of sprog. Pigen gifter sig fordi hun vil have sikkerhed for en rimelig okonomisk tilvaerelse i sit liv. Ofte med den forestilling om at alle faranger er stenrige. Dagligdagen viser dog ofte et andet billede. Familien hjemme forventer med gof ret at hun hjelper dem, som en hver anden her i Thailand ville goere derfor man havde mulighed for det. Og hvordan skulle hun ikke have mulighed for det naar hun og hendes mand tjener gode penge, De kan rejse til Thailand en gang om aaret. Tjener ofte langt over 100000 B om maaneden samlet. For de fleste piger's familier er det en indtegt der nu gor at pigen er rig. Maaske i Thailand, men ikke i Danmark, men det kan familien ikke fatte, og hvordan skal den kunne det? Kravene til pigen fra familien er der og hendes storste oenske er at indfri dem uden at kunne det. Bede manden om penge kan hun ikke da han ingen har, og goer hun det alligevel er hun kun ude efter penge. Hun goer derfor det eneste kun kan og det er at forsoge at vinde penge i lotteri eller ved at selge sig selv. Hun forlader ikke manden. Ikke fordi hun er bange for opholdstilladelsen, men fordi hun haaber at tingene snart bliver bedre og at hun kan leve et normalt fanmilie liv igen. Manden fatter intet. Han giftede sig ofte med en Thai derfor at han havde en forudfattet opfattelse af hvordan Thaier er som paa ingen maader ligner virkligheden. Den lille soede kvinde der holder sin keft og goer hvad der bliver sagt og kun taler naar hun bliver spurgt, findes ikke i Thailand og har alfrig kunnet findes. Kvinder her har deres meninger og har altid givet udtryk for dem, men maaske nok paa en lidt smartere maade end i Danmark. I Thailand er der tradition for at manden forsorger familien. Det er dog ved at vende lidt. De penge kvinden har tjent er ofte gaaet til at hjelpe hendes familie. Far, mor soester, bror. Det er for det meste konens familie der bliver besogt, derfor at det ofte er doetrene der staar med ansvaret for familien. Danske maend forstaar ikke dette, da det ligger saa langt fra Dansk tradition. Alle har vist hoert om hvordan Thailandske kvinder vil goere alt for at goere en mand tilfreds og vaere en god kone. Det er ogsaa rigtigt at saadant er det. Problemet er bare at mange tror det menes sexuelt. Thailandske kvinder vil goere alt for at holde sammen paa familien og for at manden kan bevare sin respekt.Den respekt faar han ved at have en kone der passer huset og hjelper sin familie, den brede familie. Konen passer paa pengene og soerger for at regninger bliver betalt og at der er mad paa bordet. Det er hvad der menes med at Thailandske kvinder vil goere alt for at tilfredsstille en mand. Goer manden sin part og soerger for at hun har midlerne til at passe familien har hun ogsaa energi til det sexuelle. Nej der er ingen grund til at svine Thaier til. Alle her goer det de goer med en god grund, nemlig for at hjelpe deres familie og det kan man kun have respekt for. Nogen gange kan det dog godt vaere vanskeligt at forstaa at man ikke havde valgt en anden vej, men hvad ved jeg. Maaske var det den eneste man kunne se. Clyde. 22 Aar i Thailand Redigeret af clydehaumann d. 12/02-2005 19:32 |
|
|
surin |
Lagt på d. 12/02-2005 20:17
|
godt flot indlæg clyde jeg tror nu ikke så meget det har noget med bar piger eller fraskilte at gøre problemet er blot at en del af de thaier vi har her i dk ikke er de mennesker du beskriver de tænker hverken på familien her eller i thailand de har en mission i livet at skaffe sig selv mest muligt uanset hvilkene konsekvenser det har for deres omgivelser og disse piger trækker alle de gode thaipiger ned med deres omdømme og rygte spørgsmålet er hvordan vi stopper dem/advare andre imod dem uden at ramme de uskyldige thaier |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 13/02-2005 07:23
|
Antal indlæg: 1145 |
Det har en hel del at goere med om vi taler om barpiger og fraskilte. Denne gruppe har et naturligt mistro til maend. Barpigerne da de dagligt maa hoere paa deres kunder og alt det pis de fyrer af. Hvordan skal de kunne tro paa maend naar de moeder den ene efter den anden der er sin kone utro? Fraskilte da de ofte lige er kommet ud af en mislykker eagteskab. Langt den overveldende del af kvinder her der bliver skilt bliver simpelthed forladt af manden. Hvordan skal de kunne have fuld tiltro til maend???? Clyde |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/02-2005 07:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
clydehaumann skrev: Det har en hel del at goere med om vi taler om barpiger og fraskilte. Denne gruppe har et naturligt mistro til maend. Barpigerne da de dagligt maa hoere paa deres kunder og alt det pis de fyrer af. Hvordan skal de kunne tro paa maend naar de moeder den ene efter den anden der er sin kone utro? Fraskilte da de ofte lige er kommet ud af en mislykker eagteskab. Langt den overveldende del af kvinder her der bliver skilt bliver simpelthed forladt af manden. Hvordan skal de kunne have fuld tiltro til maend???? Clyde Ja og bliver de taget til Danmark er de underlagt, manden med hud og hår, hvis de ikke vil risikere en udvisning. Jeg har set de kedelige tilfælde, her i Danmark, men mener i de fleste forhold er det forblændingen af den smukke Thai kone, der gør manden blind. Og der hjælper det ikke at hænge næsten alle Thaier ud som ?????? sig det til manden, så får du en på snotten, så glem det. Så stop den kedelige tendens, jeg mener stadig der er mange flere positive oplevelser, her på siden ligner det en lang række af mistænkliggørelse af alle Thaier. Hvis det stod til mig ville jeg meget gerne se at alle der skulle til Danmark fik 7 års reglen på Thai i hånden når de var på ambasaden første gang. Dem jeg kender som er kommet her op er overhovedet ikke klar over reglens omfang. |
|
|
Brandt |
Lagt på d. 13/02-2005 08:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
meuy skrev: okay vi er i året 2005 og kan se nogle af jer mænd stadigvæk ikke fatte en skid herinden og især nå det er thai dansk netside ... jeg forstå virkelig ikke denne side min mand og jeg sidder og læser alle jer samtaler herinden igen og igen og kan se at det her webrum ikke har noget med thaier at gøre kun at svine dem til og dem der vil have hjælp... jeg troede herinden kan man dele sin erfaring med og snakke om ture derned og alle det fester og hygge stuner..... men jeg er åbenbart den eneste thaier der tør skrive det her ned ellers har det andre thaipiger ikke fået noget at vide om det her side og ved jeres kone det godt at i sidder og sviner os thaier til special thaipigerne og alle det ting det siger og gøre og dem i har været gift med.....eller tør i kun siger det herinden hvor det ikke kan læse dansk eller komme til pcer da det ikke kan finde ud af det..... hvad er det der gøre i er så sure og sviner os thaipigerne til er det kun på grund af kortspil og diskotek...penge????? der er mange dansker som tage til thailand og finder lykken der og kommer hjem og ikke kan få deres kone heroppe istedefor at svine dem til hvad med så at hjælpe dem...og ja kone spørger om penge og hjælp men derfor behøver hun da ikke at være fake ...og det der med at stole på hinanden det kommer jo ikke på et dag det tage tid at bygge det op.... som vi alle samme ved er thaier ikke så rige hvis vi var var vi jo nok ikke komme til andre landet for at søge lykke i søger lykke hos en kvinden vi søger lykke ved at få et bedre liv...for os selv og vores familien og det kommene børn vi få til at bringe vores dna vidre..... men ville gerne have sagt mere men i forstå sikker ikke mit tænke gang og svine mig til igen især dig surin synes lige du er rimmelig negativt hele tiden lige meget hvad man skriver kan man ikke få noget ind i dit hovede...men er da glad for du er lykkelig men at du skulle teste din dame inden du gifter dig med hende er ikke særligt troværdig og lovene ..godt jeg ikke er din kone sikke en balade der ville blive... ja jeg er en stærk kvinde der siger mine mening og kan se hvad der er rigtigt eller forkert ..og det gode ved det hele er jeg kan dansk og skrive dansk og snakke thai og engelsk...ja rimmelig mange sprog og hjælper mange thaipiger der har det hårdt og været igennem meget med at skulle stå på ejen ben hvis forhold ikke gå ...der er jo ingen der ønker at blive slået af sin mand..eller få tæsk hverdag...fordi hun må indret sig efter det regler der er hvis hun gå fra ham så er det ud af landet...tænk på hvor hårdt det er for thaipiger at skulle gå igennem det her ....har han en dame ved side af og er hende utro fuck det jeg bliver jo bare smidt ud hvis jeg siger et ord om det eller han tæsker mig fuck det jeg kan så godt li det NEJ DET ER DER INGEN DER KAN KAN I Jeg kan desværre kun give Meuy & Clyde ret...... Hvorfor er det hovedsageligt KUN de negative sider der kommer frem her ? Hvis alle Thai / Farang forhold var så dårlige, hvorfor opsøger vi så Thai'erne, gifter os og stifter famile med en Thai ? Så må det da være os der er "problem masochister", og ikke Thai'erne. Lad os få de positive ting frem også. M.v.h. Brandt Er selv godt Thai gift. ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
surin |
Lagt på d. 13/02-2005 09:56
|
clydehaumann skrev: Det har en hel del at goere med om vi taler om barpiger og fraskilte. Denne gruppe har et naturligt mistro til maend. Barpigerne da de dagligt maa hoere paa deres kunder og alt det pis de fyrer af. Hvordan skal de kunne tro paa maend naar de moeder den ene efter den anden der er sin kone utro? Fraskilte da de ofte lige er kommet ud af en mislykker eagteskab. Langt den overveldende del af kvinder her der bliver skilt bliver simpelthed forladt af manden. Hvordan skal de kunne have fuld tiltro til maend???? Clyde ok clyde der er da fraskildte der p g a ægtemanden kan have lidt mistro til sin nye ægtefælle men skulle det være en lovlig grund til at tage sin nye mand i røven bare forde det er sket for en selv? (der er nu også masser af piger der forlader manden og børnene for de penge der lokker i baren jeg tror mange kan nikke genkendene til de mænd der sidder alene med børnene i landsbyen forde konen er stukket af ) og barpigen hun er på job hun fylder falangen lige så meget med løgn som falangen fylder hende med løgn jeg kan da godt se at hun kan blive skadet efter lang tid som bar pige og så ikke kan stoppe med løgn og bedrag men det gør det altså heller ikke rigtigt Redigeret af surin d. 13/02-2005 10:23 |
|
|
surin |
Lagt på d. 13/02-2005 10:22
|
Brandt skrev: meuy skrev: okay vi er i året 2005 og kan se nogle af jer mænd stadigvæk ikke fatte en skid herinden og især nå det er thai dansk netside ... jeg forstå virkelig ikke denne side min mand og jeg sidder og læser alle jer samtaler herinden igen og igen og kan se at det her webrum ikke har noget med thaier at gøre kun at svine dem til og dem der vil have hjælp... jeg troede herinden kan man dele sin erfaring med og snakke om ture derned og alle det fester og hygge stuner..... men jeg er åbenbart den eneste thaier der tør skrive det her ned ellers har det andre thaipiger ikke fået noget at vide om det her side og ved jeres kone det godt at i sidder og sviner os thaier til special thaipigerne og alle det ting det siger og gøre og dem i har været gift med.....eller tør i kun siger det herinden hvor det ikke kan læse dansk eller komme til pcer da det ikke kan finde ud af det..... hvad er det der gøre i er så sure og sviner os thaipigerne til er det kun på grund af kortspil og diskotek...penge????? der er mange dansker som tage til thailand og finder lykken der og kommer hjem og ikke kan få deres kone heroppe istedefor at svine dem til hvad med så at hjælpe dem...og ja kone spørger om penge og hjælp men derfor behøver hun da ikke at være fake ...og det der med at stole på hinanden det kommer jo ikke på et dag det tage tid at bygge det op.... som vi alle samme ved er thaier ikke så rige hvis vi var var vi jo nok ikke komme til andre landet for at søge lykke i søger lykke hos en kvinden vi søger lykke ved at få et bedre liv...for os selv og vores familien og det kommene børn vi få til at bringe vores dna vidre..... men ville gerne have sagt mere men i forstå sikker ikke mit tænke gang og svine mig til igen især dig surin synes lige du er rimmelig negativt hele tiden lige meget hvad man skriver kan man ikke få noget ind i dit hovede...men er da glad for du er lykkelig men at du skulle teste din dame inden du gifter dig med hende er ikke særligt troværdig og lovene ..godt jeg ikke er din kone sikke en balade der ville blive... ja jeg er en stærk kvinde der siger mine mening og kan se hvad der er rigtigt eller forkert ..og det gode ved det hele er jeg kan dansk og skrive dansk og snakke thai og engelsk...ja rimmelig mange sprog og hjælper mange thaipiger der har det hårdt og været igennem meget med at skulle stå på ejen ben hvis forhold ikke gå ...der er jo ingen der ønker at blive slået af sin mand..eller få tæsk hverdag...fordi hun må indret sig efter det regler der er hvis hun gå fra ham så er det ud af landet...tænk på hvor hårdt det er for thaipiger at skulle gå igennem det her ....har han en dame ved side af og er hende utro fuck det jeg bliver jo bare smidt ud hvis jeg siger et ord om det eller han tæsker mig fuck det jeg kan så godt li det NEJ DET ER DER INGEN DER KAN KAN I Jeg kan desværre kun give Meuy & Clyde ret...... Hvorfor er det hovedsageligt KUN de negative sider der kommer frem her ? Hvis alle Thai / Farang forhold var så dårlige, hvorfor opsøger vi så Thai'erne, gifter os og stifter famile med en Thai ? Så må det da være os der er "problem masochister", og ikke Thai'erne. Lad os få de positive ting frem også. M.v.h. Brandt Er selv godt Thai gift. hej brandt ja du har ret der mangler positive indlæg og med så mange der efterlyser de positive indlæg så forstår jeg ikke at der ikke er nogen af dem der tager sig sammen og skriver dem og brandt hvem er det der siger at alle dansk/thai forhold er dårlige de eneste her på siden der skriver dette er alle jer der efterlyser positive indlæg personligt lever jeg i et godt ægteskab og jeg kender mange andre der lever i et godt ægteskab men desværre også mange som lever i et dårligt ægteskab i et enkelt er det manden der er en komplet idiot over for pigen men i de andre er det pigen der styrer alt enten forde manden ikke fatter en skid eller forde han ikke vil fatte det de lever simpelhed deres liv med skyklapper på og veg den der vover at stille spørgsmål ved hvad deres kone laver tænk hvis de skulle til at indrømme noget over for sig selv og hvorfor vælge en thai også anden gang ja som en her på siden meget klogt skriver once you go aisian you never go corcasian |
|
|
John |
Lagt på d. 13/02-2005 10:25
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg syntes det med at Thaier tager r.... på falang, er noget opreklameret. Selvfølgelig eksisterer det, og selvfølgelig er det et problem, men der der ikke også nogle vandre historier imellem? Jeg tror alle herinde kender den om motorcykelulykken, men hvormange har oplevet den? Hvad med farang tager r.... på Thaipigen, jeg kender to tilfælde hvor farang, har lavet langtids aftaler 1-3 måneder med bar piger. Fortalt pigen at de var dybt forelsket og ville gifte sig med hende, guld og grønne skove og bla. bla. Resultatet var at pigerne blev overtalt til at have sex uden gummi, beviserne er 6 og 2 år og for mig lyslevende. Fædrene ja, de forsvandt. Hvem var det lige der blev tørret her!!! Og lad venligst være med at skrive at de var naive, de opførte sig jo bare som en forelsket person (farang). Jeg tror jeg forstår Surin. Jeg har været dansk gift - og jeg vil også advarer kraftigt mod typer som min EX, men hun er jo kun en ud af mange. Fejlen er nok at man slår alle over en kam. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
surin |
Lagt på d. 13/02-2005 10:45
|
John skrev: Hejsa Jeg syntes det med at Thaier tager r.... på falang, er noget opreklameret. Selvfølgelig eksisterer det, og selvfølgelig er det et problem, men der der ikke også nogle vandre historier imellem? Jeg tror alle herinde kender den om motorcykelulykken, men hvormange har oplevet den? Hvad med farang tager r.... på Thaipigen, jeg kender to tilfælde hvor farang, har lavet langtids aftaler 1-3 måneder med bar piger. Fortalt pigen at de var dybt forelsket og ville gifte sig med hende, guld og grønne skove og bla. bla. Resultatet var at pigerne blev overtalt til at have sex uden gummi, beviserne er 6 og 2 år og for mig lyslevende. Fædrene ja, de forsvandt. Hvem var det lige der blev tørret her!!! Og lad venligst være med at skrive at de var naive, de opførte sig jo bare som en forelsket person (farang). Jeg tror jeg forstår Surin. Jeg har været dansk gift - og jeg vil også advarer kraftigt mod typer som min EX, men hun er jo kun en ud af mange. Fejlen er nok at man slår alle over en kam. John du rammer min pointe der er ikke mange der oplever lige motorcykelhistorien og hvorfor forde den er kendt af snart alle jeg ved godt at du skriver lad være med at skrive de er naive men helt ærligt de er bar piger de laver langtids aftale med en falang og boller uden gummi og så tager de ikke p-piller er du sikker på at de ikke planlage graviditeten for at fange falangen ind jeg ved jo ikke hvad der skete john men en historie har altid mindst to sider |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/02-2005 10:58
|
John skrev: Hejsa Jeg syntes det med at Thaier tager r.... på falang, er noget opreklameret. Selvfølgelig eksisterer det, og selvfølgelig er det et problem, men der der ikke også nogle vandre historier imellem? Jeg tror alle herinde kender den om motorcykelulykken, men hvormange har oplevet den? Hvad med farang tager r.... på Thaipigen, jeg kender to tilfælde hvor farang, har lavet langtids aftaler 1-3 måneder med bar piger. Fortalt pigen at de var dybt forelsket og ville gifte sig med hende, guld og grønne skove og bla. bla. Resultatet var at pigerne blev overtalt til at have sex uden gummi, beviserne er 6 og 2 år og for mig lyslevende. Fædrene ja, de forsvandt. Hvem var det lige der blev tørret her!!! Og lad venligst være med at skrive at de var naive, de opførte sig jo bare som en forelsket person (farang). Jeg tror jeg forstår Surin. Jeg har været dansk gift - og jeg vil også advarer kraftigt mod typer som min EX, men hun er jo kun en ud af mange. Fejlen er nok at man slår alle over en kam. John Problemet er nok bare, at ca. hver anden indlæg her på siden omhandler Thaiers dårlige egenskaber, og det virker ikke fremmende for forståelsen. Det bliver ikke mere rigtig eller forkert at det bliver fremhævet ved enhver given lejlighed. Men en ting er rigtig og det er ulykken med motorcyklen, for den har jeg oplevet, jeg havde selv købt motorcyklen og forsikring men personskaderne var ikke så store, heldigvis. |
|
|
John |
Lagt på d. 13/02-2005 11:26
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
surin skrev: jeg ved godt at du skriver lad være med at skrive de er naive men helt ærligt de er bar piger de laver langtids aftale med en falang og boller uden gummi og så tager de ikke p-piller er du sikker på at de ikke planlage graviditeten for at fange falangen ind jeg ved jo ikke hvad der skete john men en historie har altid mindst to sider HELT ÆRLIGT hvad er en falang så, der tager en pige han har været sammen med i måske en måned, til Danmark og forventer han kender ud og ind, og kan stole 100 % på hende??? Nu gør du det igen Surin, jeg syntes du nedgør pigerne. Der er da ingen der ved deres fulde fem tror at de kan skabe et forhold, ved at påtvinge en mand et barn. Og hvis vi tænker eksemplet - og manden skrider hvem er det så der har fået "ødelagt" sit liv!!! Ja surin jeg er SIKKER på at de ikke planlagde graviditeten. Og JEG ved hvad der skete, JEG KENDER de piger. Der var et par mænd der TOG R.... på dem. john@dansk-thai.dk
|
|
|
surin |
Lagt på d. 13/02-2005 11:44
|
John skrev: surin skrev: jeg ved godt at du skriver lad være med at skrive de er naive men helt ærligt de er bar piger de laver langtids aftale med en falang og boller uden gummi og så tager de ikke p-piller er du sikker på at de ikke planlage graviditeten for at fange falangen ind jeg ved jo ikke hvad der skete john men en historie har altid mindst to sider HELT ÆRLIGT hvad er en falang så, der tager en pige han har været sammen med i måske en måned, til Danmark og forventer han kender ud og ind, og kan stole 100 % på hende??? Nu gør du det igen Surin, jeg syntes du nedgør pigerne. Der er da ingen der ved deres fulde fem tror at de kan skabe et forhold, ved at påtvinge en mand et barn. Og hvis vi tænker eksemplet - og manden skrider hvem er det så der har fået "ødelagt" sit liv!!! Ja surin jeg er SIKKER på at de ikke planlagde graviditeten. Og JEG ved hvad der skete, JEG KENDER de piger. Der var et par mænd der TOG R.... på dem. 1 han er sku naiv 2 der er masser der tænker sådan desværre 3 du kender dem jeg gør ikke men med den historie så er de sku lige så naive som manden der tager pigen her op efter 1 mrd og så stoler 100% på hende eller de kender måske ikke p-piller? og som bar piger så burde de have vist at men ikke stoler på en kunde og tilsidst hvad er foreskellen på de to mænd du taler om med deres løgne om forelskelse og de barpiger der spiller forelsket for at få falangen til at sende penge i det spil tager de næsten alle røven på hinanden og helt ærligt jeg har sku ikke ondt af hverken mænd eller piger |
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 13/02-2005 13:14
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Nå da, Sikke en diskussion! Svært at blande sig da alle jo egentlig har ret. Der er brodne kar i alle lande og hos begge køn. Som jeg forstår de såkaldte r1;negative indlægr1; er de generelt ment som en venlig advarsel mod hvad der evt. r1;kan sker1; hvis man blindt (og hurtigt) forelsker sig og ikke sætter sig ordentligt ind i tingene. (læg mærke til at jeg ikke nævner nogen specifik race eller noget specifikt køn!) Sagt på en anden måde mens jeg på forhånd beklager sammenligningen: For et par måneder siden kom mange til skade og det der var værre ved en flodbølge i store dele af Asien. Mange så at vandet i havet pludselig trak sig langt tilbage og gik derfor længere ud for at se på fænomenet. Resultatet kendes desværre af de fleste. Blandt dem der undgik katastrofen var sø-sigøjnerne der r1;stak afr1; da de så vandet trække sig tilbage, de var af deres forældre og de r1;gamle historierr1; blevet advaret om hvad der r1;kan sker1; i en sådan situation. Resultatet var at de slap uden de store skader. Det er utrolig let at opfatte indlæg som negative når de er kortfattede og står på tryk. Det er vel også en af årsagerne til at bl.a netmøder ikke anvendes i så stor udstrækning som ideen egentlig berettiger til. (hele kropssproget mangler) Selvfølgelig kan der anvendes smilies, men disse fortolkes/eller misforstås også i flere tilfælde. Da ikke alle på sitet er journalister og i sin fulde udstrækning ikke har det skrevne ord i sin magt kan misfortolkninger vel ikke undgås. Jeg vil ikke forsvare Surins indlæg, det både kan og gør r1;fyrenr1; jo selv fint! Kan kun foreslå evt. interesserede i emnet at læse Stephen Leathers novelle: r1;Private Dancerr1; En novelle om: Kærlighed, bedrageri og død i Thailand. Synes selv det er en r1;fedr1; novelle der omhandler hvad der r1;kan sker1; når/hvis to kulturer støder sammen. (en falang og en Go-go/bar pige). Linket er ment som information og som advarselstegn til begyndere. Novellen kan downloades i PDF-format gratis på: [url]www.stephenleather.com/unpub.html[/url] (Er der nogen der kan genkende sig selv i starten, bare lidt!) Forhåbentlig kan linket spare lidt/flere negativt opfattede indlæg omkring Thai-piger! Venlig hilsen ham der snart skal ned i varmen! Og så med Aero-bæ!! (det meste var udsolgt og jeg faldt sku igen for den lave pris! Øv, jeg er blevet en discount banan) Og må jeg i denne forbindelse for, at være positiv sende de varmeste hilsner til søens folk og til dette overdådige fantastiske flyselskab!) / Samuel Rachlin - Moskva [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
rolan |
Lagt på d. 14/02-2005 10:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
der er noget jeg ikke forstår der er flere som efterlyser positive ting om thai det vil jeg også gerne da det også er spændene at læse om jeg forstår bare ikke hvorfor der så ikke er nogle der skriver på det emne jeg har lavet om gift med falang om deres kultur og hvordan thaikvinder ser på deres ægtemand får vel heller ikke svar nu : man kan dog læse nogle ting under diverse inlæg da der er nogle der på det siste har skrevet nogle knalgode indlæg jeg kunne også godt tænke mig at der måske stod hvor længe man har kendt thai og hvordan da det har meget at sige med hensyn til de råd der gives videre jeg har foreksempel ikke været i thailand så kan ikke råde her men har kendt min kone i 6 år der er sikkert mange ting jeg ikke fostår om thai og min kone da jeg ikke har været der |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 14/02-2005 12:29
|
Hej Rolan Jeg tror mange her på siden kunne skrive masser af pragtfulde oplevelser med både deres Thai kone samt hendes familie. Men hvem vil bagefter til at forsvare disse oplevelser der jo bliver mistænkeliggjort, hvis man skriver JEG betalte, så har konen og familien taget r... på dig og de sidder tilbage og griner. Du kan jo se hvor meget der kan komme ud af en gave, sendt til Thailand. Det mest positive, er at vi alle har den bedste kone, men på trods af det bliver de mistænkeliggjort i mine øjne gang på gang. Thailænder er ikke som Danskere og bliver det aldrig, det er det jeg mener er det største plus. Mistænkeliggørelsen fra starten, hvor man kontrolerer, om de nu er ærlige, virker ikke fremmende for et kommende ægteskab, hvis det er nødvendig så dråb forehavenet. Et Dansk eksempel, Du skal ansættes i et firma, hvor der bliver sagt, vi forventer at du stjæler til det modsatte er bevist. Ville du arbejde der?? |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 14/02-2005 13:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
ROFL Oleskyum du tager ordene lige ud af munden på mig gang på gang ! - er sikkert også blevet snydt efter manges mening herinde ! men når der nu ikke er nogen penge at føde fammilien for, og der kommer en ( efter deres målestok ) STENRIG falang-viking, hvem ville så ikke bruge muligheden ?? - JEG VILLE !!! så jeg kan skutte se det helt gale i det !! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |