Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk-Thai Parlør
Payanak
Vil lige gøre dansk-thai hjemmesides besøgende opmærksom på en ny Dansk-Thai Parlør. Bogen med tilhørende cd'er kan købes via internettet på [url]www.Bangkokbooks.com[/url]
Desuden kan den købes i div. boghandlere i Thailand.
Asia Books, Bookazine, B2S & Kinokuniya etc.
Listen over forhandlere findes på hjemmesiden.

Undertegnede har oversat bogen til dansk samt indspillet de tilhørende cd'er.
Jeg havde fornøjelsen af at arbejde sammen med Paew fra tv's kanal 7 under indspildningen. Det er naturligvis hendes- og mine stemmer man derfor hører på cd'erne.

Direkte link:

http://www.bangko...a04057a346

psk
Khop kun Khrap Ajarn - vil jeg kaste mig over - man har jo brug for alt den hjælp man kan få med det sprog....god dag
psk

Mai Sabai
Er det den som Ib Ottosen i sin tid lavede engang i firsene.?

thaikurt1
Har lige bestillet den saa snart jeg faa den hjem vil jeg skrive tilbage og fortælle lidt mere
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Tumut
vi koebte i sidste uge en bog, der det danske ord, engelske ord og derefter thai, den er nem for dansk person at laere mere engelsk og nem at se hvordan thai siges og modsat saa bruger min kone den meget omvendt til hun laere ord paa engelsk og dansk.

vi koebte bogen i bog butikken, samme sted som man faar sine papir legasiret i bangkok(stempel) Chaeng wattana road.

det er den eneste bog de har med thai-dansk og prisen ja utrolig men kun 50 baht, der mange gode ting i den .

Berg
Har lige købt den i Asia Books i Bangkok, det blev kæresten glad for, så kan hun komme igang med at lære lidt mere dansk og jeg med at lære noget mere Thai Smile

Tak for det Ajarn Cool
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

sank
Ja jeg har fundet en lille bog Dansk - Thai - Engelsk men det er vist mest såfremt et ord er helt ude kan man vise en Thai det. Jeg har ikke brugt den. mvh

lols
Hej Ajarn,
Har tilladt mig at lave et link og kort tekst om din bog og CD på [url]www.thaiguide.dk[/url].

Vil også selv ned og købe den en af de nærmest dage.

Lols

roald
lols

det var da en fantastisk hjemmeside du har fået banket op ( thaiguide.dk ) et godt suplemant til dansk-thai

Virkelig en god hjemmeside med fin info om thailand

lindy

kylling
Rigtigt Godt
Har bestilt så jeg glæder mig til at se CD samt Bog
Hvorfor tager de ikke VISA uden jeg skal ind over min bank??
MVH Kylling

ncmohr
Sådan er systemet. Det skulle jeg også da jeg købte bogen og 5-14 dage senere skulle den komme her til det kolde nord , så jeg vente spændt Smile
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
Payanak
lols skrev:
Hej Ajarn,
Har tilladt mig at lave et link og kort tekst om din bog og CD på [url]www.thaiguide.dk[/url].

Vil også selv ned og købe den en af de nærmest dage.

Lols

Takker for venligheden Smile

Klovn
Thaiguide.dk !

Jeg bøjer mig i støvet,super site Wink

Frankie goes to Pattaya

helge
"Det bare i orden",som vi siger paa Fyn.
Go' vind fremover.
Venlige hilsener

kan Dansk-Thai parlør bruges både af thailænder og dansker, så thailænder kan lære dansk og dansker kan lære thailandsk?

Payanak
Ja, parløren kan bruges af alle.

Jeg er blevet spurgt om bogen kan bruges som ordbog.
Ja det kan den!
Bogen indeholder et indeks med mere end 1500 ord.

bn1608
Jeg har modtagt Dansk Thai Parlør i dag .Den ser ud til at være god.
Det tog 6 dage at sende den til mig i Aalborg.
Brian
brian nissen

Payanak

Dansk-Thai Parlør kan købes igennem mig med rabat.
Virksomheder og private kan købe mindre/større partier med henblik på videresalg.

kylling
Jeg vil bare sige at min kone,s søster kan nu på dansk sige jeg elsker dig,men spøg tilside rigtig bog samt CD.

Et rigtigt godt tiltag

Spring til debat: