Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Især jer som er/lige har været, i Thailand for nyligt.
Har I selv haft eller hørte om nogle som har haft "bøvl" med de nye VISA/MASTERCARDS, med den ny "sikkerhedschip" i Thailand, i ATM automater eller andre steder ?
En kollega til min svoger var kommet i "klemme" med det nye kort i LONDON,hun blev AFVIST i flere gange i pengeautomater og i visse forretninger.
Derfor er jeg glad for at have en konto i Thailand, hvor jeg kan bruge ATM kortet, men plejer nogle gange at betale hotel regningen med VISAkortet.
M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 14/02-2005 00:14
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
Hej . Jeg var på Phuket i December sammen med 2 kammerater ( desværre mens tsunamien kom) , vi havde ingen problemer med den nye chip . 2 af kortene var fra Nordea og det ene fra forstædernes bank.
jeg har brugt mit VISA-dankort med chip adskellige gange i Khon Kaen, hvor jeg bor, i løbet af de sidste 3 uger, og der har ingen problemer været ! - Hverken i ATM-maskiner eller i diverse forretninger.
- eneste "problem" er at der ikke nødvendigvis er en kort-terminal i hver eneste forretning hernede.
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
jeg har brugt mit VISA-dankort med chip adskellige gange i Khon Kaen, hvor jeg bor, i løbet af de sidste 3 uger, og der har ingen problemer været ! - Hverken i ATM-maskiner eller i diverse forretninger.
- eneste "problem" er at der ikke nødvendigvis er en kort-terminal i hver eneste forretning hernede.
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang