Se indlæg
 Udskriv debat
VISA/DANKORT med CHIP
falang yao
Hej Allesammen,

Især jer som er/lige har været, i Thailand for nyligt.
Har I selv haft eller hørte om nogle som har haft "bøvl" med de nye VISA/MASTERCARDS, med den ny "sikkerhedschip" i Thailand, i ATM automater eller andre steder ?

En kollega til min svoger var kommet i "klemme" med det nye kort i LONDON,hun blev AFVIST i flere gange i pengeautomater og i visse forretninger.

Derfor er jeg glad for at have en konto i Thailand, hvor jeg kan bruge ATM kortet, men plejer nogle gange at betale hotel regningen med VISAkortet.

M.v.h., M. Rasmussen Wink

Redigeret af falang yao d. 14/02-2005 00:14
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

dumposg
Hej . Jeg var på Phuket i December sammen med 2 kammerater ( desværre mens tsunamien kom) Sad , vi havde ingen problemer med den nye chip . 2 af kortene var fra Nordea og det ene fra forstædernes bank.

Mvh.
Kenneth.

commandertorp
jeg har brugt mit VISA-dankort med chip adskellige gange i Khon Kaen, hvor jeg bor, i løbet af de sidste 3 uger, og der har ingen problemer været ! - Hverken i ATM-maskiner eller i diverse forretninger.
- eneste "problem" er at der ikke nødvendigvis er en kort-terminal i hver eneste forretning hernede. SmileWinkGrin
Commandertorp

Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang Wink

http://www.khonkaen.dk
commandertorp
jeg har brugt mit VISA-dankort med chip adskellige gange i Khon Kaen, hvor jeg bor, i løbet af de sidste 3 uger, og der har ingen problemer været ! - Hverken i ATM-maskiner eller i diverse forretninger.
- eneste "problem" er at der ikke nødvendigvis er en kort-terminal i hver eneste forretning hernede. SmileWinkGrin
Commandertorp

Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang Wink

http://www.khonkaen.dk
surin
jeg brugte mit i nov uden problemer

falang yao
Hej med jer,

Tak for jeres svar, for efter den oplevelse i Krabi forrige år (hvor mit ATM kort sad fast i maskinen) er jeg ikke "paranoid", men mere forsigtigt.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Spring til debat: