Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
bruger godt nok Skype til dem der har fast-net, men da skype endnu ikke understøtter mobiler i DK hvad bruger jeg så ?? og hvad er prisen så for at ringe hjem til fætter grim på hans mobil ??
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
Vedr. Skype Out, man skal altid huske at have landekoden med, når man ringer fra Skype Out, også når man ringer fra Danmark til en i Danmark.
Men det kan nu ikke betale sig at bruge Skype Out til at ringe til Mobil telefoner i Danmark, det koster 1,924 kr. i minuttet.
Til Thailand koster det 0,786 kr. (fastnet) og 0,795 kr. (mobil nr.)
Bruger det selv meget og er ganske godt tilfreds med kvaliteten.
Som beskrever i de tidlige svar til dig er der intet i vejen for at bruge SkypeOut til at ringe til danske mobilnumre, det er bare alt for dyrt i minutpriser.
Et alternetiv kunne være at oprette en IP-telefonikonto f.eks. hos Telefin.dk.
Oprettelse med telefonnummer koster 100,- kr. og det månedlige abbonement er 20,- kr.
Opkald til danmark er 7 øre i minuttet til fastnetnumre og 80 øre til mobilnumre.
Når du har oprettet din Telefin-konto og har fået dit telefonnummer, skal du downloade et software-telefonprogram f.eks. Firefly og foretage nogle indstillinger i programmet så det er tilpasset din Telefinkonto.
Derefter kan du ringe op fra din computer uanset hvorfra i verden du kobler den til internettet til samme priser som hvis du var i Danmark.
Hejsa jeg plejer at få min kæreste til at ringe til mig istedet fordi hun bruger det med at sætte 008 foran mit nummer jeg mener det koster 7 baht istedet for 6 baht pr minut og så sender jeg pengene til hende hver måned det er det billigste jeg har fundet.
MVH.
Jesper