Se indlæg
onward ticket regulation
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 10/02-2005 04:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
well jeg endte med at måtte vise min invitation, men både penge og "Onward ticket" var de ligeglade med da de så mit 3 månders visum. - og da jeg kun bor 192 km fra grænsen til Laos, så skulle visa-runs ikke være noget problem fremover ! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
bahtman |
Lagt på d. 11/02-2005 10:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
commandertorp skrev: well jeg endte med at måtte vise min invitation, men både penge og "Onward ticket" var de ligeglade med da de så mit 3 månders visum. - og da jeg kun bor 192 km fra grænsen til Laos, så skulle visa-runs ikke være noget problem fremover ! og du har allerade internet jeg har aldrig set nogle som skulle vise invitation i lufthavnen, men det er vel nye regler, og du kan vel altid skaffe en ny invitiation igen |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 12/02-2005 04:26
|
well som tingene er i øjeblikket er invitationen ikke noget problem - Frøkenen er vist enten af den jaloux type, er meget forelsket, eller er bange for at hendes "falang" ikke kan klare sig selv ! - jeg bliver i hvert tilfælde ikke sluppet af syne ! - men det finder jeg jo nok ud af hen af vejen ! - og da hun er temmeligt opsat på at lære mig sproget, så skulle det vel ikke være så slemt ! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
Lagt på d. 12/02-2005 07:30
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Hvad er det i skal bruge en invitation til Ja undskyld jeg måske spørger dumt bamsen |
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 12/02-2005 15:21
|
well den blev krævet af det Thailandske konsulat i Danmark for at de ville udstede et 3 mnd. visum - og i told-kontrollen ville de åbenbart sikre sig at den nu også passede med den person der havde inviteret eller hvad ved jeg ! - i hvert tilfælde ringede de til min veninde kl. ( for hende ) MEGET tidligt om morgenen ! - heldigvis sad hun på daværende tidspunkt i bilen på vej til Bangkok lufthavn for at hente mig Commandertorp
|
Spring til debat: |