Se indlæg
ny pige på chatten (thailady nemmeligt mig selv
|
|
falang yao |
Lagt på d. 11/02-2005 18:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
surin skrev: det var netop det jeg ville john jeg håber ikke at det mit inlæg du opfatter som en beskyldning imod hans kone ? Hej SURIN, Hvorfor skrev du det ikke i først omgang og det den typisk eksempel på hvad jeg mente med: MÅDEN MÅDEN MÅDEN (det er ikke fordi jeg stammer, at jeg gentog ordet). For NOVICEN og konen er GIFT,(og hun ved sikkert, at hvis hun lyver,som nogle har allerede beskyldte hende for, så var det farvel til DK). Nogle gange er jeres "SKRÆKHISTORIER" bare MALPLACERET .Manden har lige overstået sit "BRYLLUPSREJSE" og så får han,sådan SPAND GYLLE i hovedet, det kan I ikke være det bekendt . M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
surin |
Lagt på d. 11/02-2005 20:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
falang yao skrev: surin skrev: det var netop det jeg ville john jeg håber ikke at det mit inlæg du opfatter som en beskyldning imod hans kone ? Hej SURIN, Hvorfor skrev du det ikke i først omgang og det den typisk eksempel på hvad jeg mente med: MÅDEN MÅDEN MÅDEN (det er ikke fordi jeg stammer, at jeg gentog ordet). For NOVICEN og konen er GIFT,(og hun ved sikkert, at hvis hun lyver,som nogle har allerede beskyldte hende for, så var det farvel til DK). Nogle gange er jeres "SKRÆKHISTORIER" bare MALPLACERET .Manden har lige overstået sit "BRYLLUPSREJSE" og så får han,sådan SPAND GYLLE i hovedet, det kan I ikke være det bekendt . M.v.h., M. Rasmussen helt ærligt falang yao det kan godt være jeg er dum men forklar lige hvordan ellers jeg skulle have forklaret det miot svar til ham var ja det lyder ikke godt med svigerfar jeg håber det går ham godt jeg ved godt at jeg sikkert får drag over nakken for det her og ikke et ondt ord om dig og din svigerfamilie men blot til info for andre |
|
|
meuy |
Lagt på d. 12/02-2005 14:33
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
jeg er en thaipige som jeg også har skrive i nogle af det andre inslag men du læser hvis ikke det hele igennem før du udtaler dig ....ja jeg gå på diskotek og spiller kort engang imellem men det gøre mig ikke til en dårligt thaipige ja min mand passer mine børn og jeg ser ingen problemer med det han gå da også ud til sine venner og jeg gå ud til mine ...vi er en familien der passer hinanden og forstå hinanden vi har vær vores lyster...jeg sige ikke at han passer dem hele tiden ..jeg passer da også¨hans søn som kommer hver anden weeken..vi bor samme og kan ikke gå op af hinanden hele tiden...vi er to voksen mennesker der må tilpasser sig efter hinanden behov jeg har da også opleve danske mænd er nogle svin men derfor behøver det jo ikke gå ud over andre ikke alle er ens surin men at det du oplever med din ex behøver vi andre thaipiger ikke være som hende..surin jeg har boede her i mange år men nok ikke lige så mange som dig da jeg ikke ved hvor gammel du er men du er nok over 30 tror jeg nok...men hvis du stadigvæk har ondt i røven over din ex er de dit problem men behøver vi andre at blades ind i det |
|
|
surin |
Lagt på d. 12/02-2005 16:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
meuy skrev: jeg er en thaipige som jeg også har skrive i nogle af det andre inslag men du læser hvis ikke det hele igennem før du udtaler dig ....ja jeg gå på diskotek og spiller kort engang imellem men det gøre mig ikke til en dårligt thaipige ja min mand passer mine børn og jeg ser ingen problemer med det han gå da også ud til sine venner og jeg gå ud til mine ...vi er en familien der passer hinanden og forstå hinanden vi har vær vores lyster...jeg sige ikke at han passer dem hele tiden ..jeg passer da også¨hans søn som kommer hver anden weeken..vi bor samme og kan ikke gå op af hinanden hele tiden...vi er to voksen mennesker der må tilpasser sig efter hinanden behov jeg har da også opleve danske mænd er nogle svin men derfor behøver det jo ikke gå ud over andre ikke alle er ens surin men at det du oplever med din ex behøver vi andre thaipiger ikke være som hende..surin jeg har boede her i mange år men nok ikke lige så mange som dig da jeg ikke ved hvor gammel du er men du er nok over 30 tror jeg nok...men hvis du stadigvæk har ondt i røven over din ex er de dit problem men behøver vi andre at blades ind i det om jeg har problemer med min x har intet med sagen at gøre jeg kan fortælle dig at jeg har stort set ingen kontakt med hende jeg ønsker ikke kontakt med mennesker der ikke har respekt for sine medmennesker så er det sagt og hvordan du fører dit liv har heller ikke noget med sagen at gøre (medmindre at du høre til de dårlige thaipiger hvilket jeg tvivler på) det jeg gør og vil blive ved med at gøre er at oplyse andre om de svindel nummer og triks mange thaipiger bruger til at snyde godtroende danske mænd disse problemer forsvinder ikke ved at fortie dem men ved at udbredde dem så ingen længere hopper på dem og hvis du tænker dig om så ved du sikkert også at problemet er der forde de dårlige thaipiger svindler og bedrager og det går ud over jer andre ikke forde jeg fortæller om det så hvis vi får fjernet problemet der hvor det er så er der jo heller ikke længere nogen grund til at advare andre om det så måske skulle i piger starte der hvor problemet er i stedet for at forsvare dem der skaber problemet og tager jer med i deres dårlige ry |
|
|
rolan |
Lagt på d. 14/02-2005 12:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
det er nok svært at thaier skal omvende de mindre heldige thaier her mener jeg spil snyd prostitotion da hvis de prøver blir holdt uden for fællesskabet hvad der iøvrigt nok er det beste men da de er væk fra familie og venner er sådanne venskaber måske at fore trække istedet for ingen og måske tænker vi mænd heller ikke over at de ikke er som danske kvinder da dk kvinder ikke sider der hjemme men hved hvor de skal tage hend hvis de keder sig thaierne har kun de grupper hvor det foregår så det er nok nemmere at blive involveret i meget af det skit det er også min opfatelse at mange af dem ikke har kontakt med danske kvinder så de kan lære disse ting ( hvorfor ) den opfattelse med at thaipiger er noget man tar op for at have en nem kone til at varte sig op er det ikke en tanke der egentlig tilhøre de danske kvinder og noget de for at vide af thaier der ikke forstår at man ikke kan komme til danmark og lave ingenting min egen kone (ifølge hende selv) har fået meget balade over nogle ting JEG har sakt hun skulle sige til nogle af thaikvinderne som var forkert i forhold til et ægteskab i dk den besked hun fik blandt andet var at hun ikke kunne styre (have kontrol ) over sin mand penge mæsigt tror hvis (ikke mand har en dårlig thai)at kultur foreskæld har meget at gøre med de problemer der opstår i ægteskabet og kan der udfra gøre at thaikonen ændre sig fra en god til en dårlig da hun måske misforstår mange ting og at ægtemanden gør det samme begge blir måske noget som ikke var meningen men det sker på grund af misforståelser er generalt imod at man tar på ferie møder en pige får hende op på turistvisum og skal patu giftes med det samme er det forde man er bange for at hun tar ned og arbejder videre de danske mænd er iøvrigt for dårlige til at sætte deres kvinder ind i danske forhold og thai måske ikke giret til de danske forhold og systemer |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 14/02-2005 14:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Ja, lad os høre nogle flere positive historier. Min kærreste (pt. i Thailand) har da arene at vise frem fra både en tidligere arbejdsulykke og en motorcykel ulykke. Hun ville have mig ud på en tur rundt i byen efter vi havde drukket adskillige whisky-sjusser, så jeg forstår da godt at de kører galt en gang imellem Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 14/02-2005 15:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Kære Meuy Som jeg før har givet udtryk for, er det på en måde dejligt men modspil fra en Thaipige. (?) Gid der ville komme flere piger til. Indrømmet: der er mange negative indlæg omkring Thaipiger, både om dem bosat i Danmark såvel dem i Thailand. Enhver, bare med et summarisk kendskab til Thailand må medgive, at Thaipigerne kan (jeg siger ikke de er) være et betændt minefelt at begive sig ind på, hvis man ikke bruger hoved. De mange negative debatindlæg her på Dansk-Thai Web, skal nok ses i lyset af dette faktum. Der er gudskelov også rigtig mange positive sider af Thaipigerne, det ville være for omfattende at komme ind på dette har og nu. Inden min kone fandt ”prinsen på den hvide hest” (læs: mig) drev hun en bar i Pattaya sammen med en veninde. Herfra har jeg hørt om historier der trodser enhver beskrivelse. Historier som man ikke skule tro var mulige og som umiddelbart fremstår som den rene fiktion. Men desværre forholder det sig ikke sådan – de er sgu rigtige nok. Når så aktive debattører her på Dansk-Thai Web gentagende gange fremkommer med de indlæg som de nu engang gør, skal det ikke fortolkes som en udpræget negativ holdning til Thaipige som sådan. Men snarer som en gentagende advarsel om hvor galt det kan gå, hvis ikke ”nybegynder” ser realiteterne i øjnene, inden de begiver sig ud i det omtalte minefelt. Hilsen Rasmus Redigeret af Rasmus d. 14/02-2005 15:23 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 14/02-2005 17:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Det er mig en gåde, hvis man tager til det så berømte Pattaya, som alle ved er et slaraffenland af dejlige Thaipiger. Og bagefter ikke kan forstå, hvad pigen laver der, for hun er jo både sød og rar. Thaier sælger jo ikke bare SEX. det er en pakkeløsning til hele ferien. Noget de er eksperter i er service, og se det dog som det er, hvis nogle så bliver forelsket, så er spørgsmålet om de kan klare opgaven. Jeg tager hatten af for deres evne til, at sælge den illusion til så mange, det mener jeg viser, hvorfor det er os selv vi skal takke, og ikke Thailænderne vi skal advares imod. Derfor en advarsel mod vores egen DUMHED. |
|
|
John |
Lagt på d. 14/02-2005 21:29
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Kloge ord Ole, den støtter jeg. Ægte kærlighed 1000 baht. John john@dansk-thai.dk
|
|
Spring til debat: |