Se indlæg
Cigaretter
|
|
Dennisdot |
Lagt på d. 02/02-2008 19:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej Da jeg snart rejser til Phuket og en ven har spurgt om jeg vil tage nogle Prince med hjem til ham, vil jeg lige høre om det er noget man kan købe i Phuket lufthavn, og om det kan betale sig frem for at købe dem i flyveren derned? Måske Thailand har en cigaret som minder om Prince? Vh. Dennisdot |
|
|
Lagt på d. 02/02-2008 20:44
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg vil da tro i kan købe prince alm. og light det kan man da i bkk. men ellers har de nogle der hedder krong thip alm. og falling rain metol dem røg jeg dengang jeg røg og de var udemærket |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 02/02-2008 22:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Det er billigere at købe cigaretterne i lufthavnen, der koster en karton prince ca 90 kr. Me ved ikke om der kan købes i Phuket lufthavn. Men ved at der kan købes i Bkk lufthavn. Der er også LM de kan købes overalt i Th og koster ca 75 kr for en karton.
Michael B Kristensen
|
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 02/02-2008 22:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
du kan købe en stang Marlboro light for 520 bath, Jeg ved ikke om der er prince i Phuket airport, men det skulle da være meget underligt hvis der ikke er. i Den nye lufthavn i BKK sælger de prince men ikke marlboro. det kan ihvertfald ikke svare sig at købe dem på flyet.
[img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 02/02-2008 22:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Det er ikke altid de har Prince i BKK lufthavn hverken i den gamle eller i den nye som man flyver til idag. Rejser derner 2 til 3 gange om året og der må man få en lang næse mindst 1 ud ag 3 gange hvor man leder efter Prince desværre. Om man kan få det i Phuket lufthavn ved jeg ikke. |
|
|
Dennisdot |
Lagt på d. 02/02-2008 23:16
|
Jeg takker for svar... Må tage chancen og checke i Phuket lufthavn...Om ikke andet så købe malboro, for det lyder da billigt for dem... Dennisdot |
|
|
kylling |
Lagt på d. 03/02-2008 00:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Dennisdot skrev: Jeg takker for svar... Må tage chancen og checke i Phuket lufthavn...Om ikke andet så købe malboro, for det lyder da billigt for dem... Dennisdot Det er jo flueknepperi hvad cigaretter koster,kom dog op til overfladen,næste spørglsmål er vel hvad koster en flaske af det lokale sprøjt ca. gud må vide om der er penge til det,hvis ikke så er der dejlige skove her i DK hvor man vandre helt gratis,det er jo også dejligt |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 03/02-2008 01:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Kylling |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 03/02-2008 02:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Jeg ryger Wonder-275THB for 1 stang. Naar jeg er i Laos tager jeg en del staenger med hjem af nogen franske smoeger ( Sikkert kopi-smoeger ) de koster 70THB pr. stang, kunne aldrig finde paa at koebe prince, marlboro til de tyveripriser...........smagsmaessigt er forskellen ens !!! Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
cesse |
Lagt på d. 03/02-2008 02:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
til suk du ved hvis det er kopi likiste søm du køber var i mai sot (gransen til burma) og fant et katong malboro til 200 b ham der fik pengene forsvandt meget hurtigt og med go grund De lugtede af iselage og det der skulle være hvidt på indpakning var grådt hvad kan man lære af det køber du ved gransen skal du passe meget på hvad det er du køber af cigeratter pak dem op lugt til dem og ryg en cigerat før du køber |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 03/02-2008 04:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej Cesse. Har proevet at koebe kopi-soem i Cambodia, det goer jeg aldrig mere. De her Franske soem jeg snakker om saelger de i forretningerne i Laos og de er mindst ligesaa " go'e " som eks. Wonder, marlboro eller krong thip.. Men Cesse, jeg ved hvad du mener med kopi soem..
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Dennisdot |
Lagt på d. 03/02-2008 11:24
|
Det er jo flueknepperi hvad cigaretter koster,kom dog op til overfladen,næste spørglsmål er vel hvad koster en flaske af det lokale sprøjt ca. gud må vide om der er penge til det,hvis ikke så er der dejlige skove her i DK hvor man vandre helt gratis,det er jo også dejligt[/quote] Nu var det jo heller ikke det spørgsmålet lød på, Jeg er da fløjtende ligeglad med hvad cigaretter koster, det er ikke mig som skal betale dem, men hvorfor give 200kr hvis man kan nøjes med 100kr.? tak for svar... Dennisdot |
|
|
Peter Jakobsen |
Lagt på d. 03/02-2008 11:32
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Husk nu du må kun ha`en katon med ind i Thailand, har prøvet at blive snuppet udenfor terminalen i Bangkok. Det koster 10 gange alm. told i bøde og de konfiskerer cigaretterne, bøden skal betales på toldkontoret i Bangkok. 18.000.- Bath i bøde og ingen cigaretter.... det var for meget, har nu ikke røget i et år.... |
|
|
Lagt på d. 03/02-2008 11:48
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Peter Jakobsen skrev: Husk nu du må kun ha`en katon med ind i Thailand, har prøvet at blive snuppet udenfor terminalen i Bangkok. Det koster 10 gange alm. told i bøde og de konfiskerer cigaretterne, bøden skal betales på toldkontoret i Bangkok. 18.000.- Bath i bøde og ingen cigaretter.... det var for meget, har nu ikke røget i et år.... Hæ hæ god måde at stoppe på tænk så på hvor meget du har sparet i den tid du ikke har røget. Sorry kunne ikke lade være |
|
Spring til debat: |