Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Faldet efter to rejser for Thailand. Fulgt websiden et stykke tid. Er imponeret over de mange gode råd og svar. Ikke altid så imponeret af debatten - men sådan må det vel være. Er nu dugfrisk medlem.
På den sidste rejse traf jeg en pige, som har fødselsdag i næste uge. Jeg vil gerne sende hende en gave. Jeg er sikker på, at det hun har mest brug for er penge, idet hun har en indtægt på 170-200 baht om dagen, hvilket med en 6 dages arbejdsuge giver omkring 5000 baht pr måned.
Men er der nogen, der ellers har en god dansk gaveide eller en ide til noget herfra hun vil blive glad for ?
Hvordan virker postvæsnet ? Tager det lang tid. Er det sikkert ?
På forhånd tak for svarene.
Venligst
Nielsen
velkommen til nielsen
normalt når vi sender så tager det en lille uge
med gaver så er de normalt meget glade for europæiske ting uanset hvad der er status i udenlandske produkter så pas på at der ikke står made in thailand i det du sender ned
penge kan altid bruges men send i forhold til hendes indtægt det kan nemt ødelægge ens forhold til penge hvis der dukker en ekstra månedsløn op hver mrd.
Redigeret af surin d. 11/02-2005 14:36