Se indlæg
 Udskriv debat
Eagle Paradise, utleie,salg av condos i PATTAYA.
issan

http://thailand.9...eparadise/

Davs
Jeg lavede lige dit links aktivt

bamsen
Redigeret af d. 24/01-2008 11:41

Det ser godt ud med de lejligheder
Hvad koster de i leje??
Hvor lang tid ad gangen,
SKAL man leje dem.eller hvor kort tid udlejer i dem

hvad koster de i køb??
både de store og små
Hvor i jomtien ligger de???

bamsen

ebeth
Det ligner godt nok et forsøg på et angreb..... Jeg ville ikke røre de link, selv med en dansk oversætter som mellemmand!
Det kan da også være det bare er et tegn på almindelig sindsyge eller begyndende delirium Shock
Redigeret af ebeth d. 24/01-2008 13:29

Davs

Ja det indlæg er fjernet

bamsen

bn1608
Hej Bamse
Det ligner Jontien Beach Condo i soi 11 i Jomtien de koster fra 850000 bath . Fair Properies har nogle til salg
Brian
brian nissen

Davs Brian

Ok dem har jeg ikke set før,
men de svarer vel,med priser
der er sikkert andre end mig som ville vide det

bamsen

issan
Siden er nå under oppdatering ang. priser og beliggenhet og kjøp eller leie.

Imorgen skal Eagle Paradise prøve å få en en oppdatert oversikt, da det er slik at det finnes leiligheter i alle prisklasser, lang og kort-tidsleie, og salg, til alle og enhver.

Derfor var siden laget opprinnelig etter flere diskusjoner , sånn som den ble. Da kunne intresserte sendt en mail eller tatt en tlf og fått både personlig visning eller bilder og alt av interrese tilsendt på mail.

Dette firma har ikke tenkt å drive som utbygger eller ha info om alt på nettet, da blir det for tidkrevende , de synes det er bedre med personlige henvendelser. MEN klart at det mangler litt info, og det skal legges ut mere.

Sidene er skrevet på norsk og engelsk, selv om det er dansk eier bak Eagle Paradise , da vi fant ut at dansker klarer lett å lese norsk og engelsk. Og jeg som har laget siden er norsk, men klarer ikke skrive på dansk SmileSmile
Redigeret af issan d. 24/01-2008 19:36

thaikurt1
Det så godt ud de foto de har lagt ind af en lejlighed paa 80 Kvm. ind til man kommer til baderummet og se at der er badekar så er det ikke noget jeg vil leje eller købe.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
jesperfrb
Jeg er helt enig med dig thaikurt, det ser rigtigt lækkert ud, pånær badeværelsetSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

ebeth
Jeg syntes ikke man får noget helhedsindtryk af den 80m2 lejlighed i Jomtien. Fotoene er taget så det er det samme man ser: 3 stk. foto af et plastik sofasæt. Sengearrangement hvor? Soveværelse? En tegning ville være på sin plads- den er jo nem at skanne ind.
Jesper og Kurt! Lyserød er da så pænt mod en solbrændt hud Grin

jesperfrb
Hej Ebeth
Billedet til højre i førsterække viser da hjørnet af sengen med balkon og udsigtWinkWink

Kan du ikke lide plastik møbler?ShockShockShock
Redigeret af jesperfrb d. 25/01-2008 11:41

Suk Rak Ning
Hva' er der galt i at ta' brusebad i et badekar..??? er det en joke fra jeres side, eller er der noget jeg ikke ved om badekar.....Shock
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jesperfrb
Jo suk, selvfølige kan man tage brusebad i et badekar, men dette badeværelse er ikke kønt, set med min smag, og kalde den jacuzzi er at overdrive

Sakset fra overskriften til billederne:

Her er noen bilder fra en av våre 80 Kvm. leiligheter

Utsikt over havet, air-con og vifter, eruopeisk kjøkken, nylig utstyrt med dimmelys , teak dører,
security lås.,terrakotte gulv, varmtvanns bereder, veggsafe,fullt møbler. Jacuzzi bad.
Leiligheten har også sengeutsikt mot tower og havutsikt.

Dette er leiligheter for deg som ønsker å bo sentralt, men likevel i ett stille og rolig ,
og meget barnevennlig strøk.

Davs
Webmaster på den hjemmeside
har sagt at de vil gøre lidt mere ved siden
Men det er nok godt at han ser jeres kritik.
Hvis de vil leje det ud,
Jeg ville også gerne se nogle priser
Dem kan se hurtigt lægge ind.

bamsen

Jeg tror at det er ejendommen i soi 11 de kalder little Finland, den billigste hvidvin de saelger i den lille butik, hedder vodka. Grin

issan
Venter på tilbakemelding, men pga litt uheldige omstendigheter med sykehusopphold etc i Pattaya, så får jeg ikke tilbakemelding før senere på dagen, og jeg kan jo ikke legge inn noe jeg bare "tror", jeg må vite.

Ellers så er det masse nordmenn,svensker og hollendere som synes sidene ser greie ut, og de har sendt mail og ringt og fått svar på dems spørsmål.

jesperfrb
Hej issan, misforstå mig ikke, hjemmesiden ser fin ud, men som bamse fremhæver, mangler der oplysninger om priser!

At jeg ikke kan lide badeværelset, er jo en smags sagWinkWink

issan
Hei alle sammen !
Dere Danske er ett spesielt folkeslagSmile
Ikke samme som andre skandinaver, men kan nu fortelle følgende før det legges ut på hjemmsiderne:

Det koster fra 10.000 bath opp til 30.000 bath for kortidsleie av disse condoer på fra 40-80. kvm. Det er bare å booke samme dag så vil en få en leilighet. De fleste ligger ved JOMTIEN BEACH ,ved siden av Soi Welcome, soi 11 på Jomtien, hvor det er vakthold ved inngang til complekset, samt også vakter i inngangen, ved 1.etg, og videre vakthold i alle etasjer.

For langtidsleie, så blir det en sak mellom Eagle PARADISE og leietaker å finne ut av. Prisene er ekslusivet vann og strøm.

I tillegg får alle utlevert ett id-kort for å kunne låse seg inn i egen bolig/condo.

I tillegg kan de skaffe leiligheter/condoer overalt i Pattaya hvis ikke Jomtien skulle falle i smak.

Når det gjelder langtidsleie og eventuelle salg av condo/leilighet , så må det bli etter avtale med Eagle Paradise, dvs via mail eller tlf, eller senere fax.

Det er 1 mnd deposit på kort-tidsleie, og 3 mnd deposit på langtidsleie.

Ang . de bilder som er på nettet nu, så er det en annen leilighet som IKKE har Jacuzzi bad ei heller 2 soverom, så det vil komme en mere link om det.

Altså det er ikke noe som står ivei utenom å ta kontakt, alt kan ordnes.

Når det gjelder salg, så blir det også en forhandlings-sak mellom kjøper og selger.

Skal redigere hjemmesidene iløpet av de næremeste dager, og håper med dette at det kan oppklare det meste.Smile
Redigeret af issan d. 26/01-2008 12:47

ebeth
jesperfrb skrev:
Hej Ebeth
Billedet til højre i førsterække viser da hjørnet af sengen med balkon og udsigtWinkWink

Kan du ikke lide plastik møbler?ShockShockShock

Det var nærmest for at få sælger/udlejer til at tænke over hvad en lejer/køber gerne vi se! Nemt at tage et billede fra hvert hjørne af rummet.
Du har ganske ret.... kan ikke fordrage plastikmøbler.... men et lyserødt badeværelse det er da kult... det skal bare have et lilla badeforhæng Shock

issan
Unnskyld frøken ebeth, men nå har jeg brukt hele helgen på disse sider istedet for på min kone. HUN er ikke spesielt glad nå; så mulig jeg må flykte avgårde. ER du i Pattaya om 2-3 uker så skal du få personlig omvisning i alle de condoer som ikke er utleid allerde.Smile

Og da få du heller spandere en middag på meg. For nå er jeg ferdig med alt, untatt de siste bilder fra en annen condo/leilighet. Det er faktisk ikke mulig å oppdrive og drive en internettside med så mange leiligheter. Wink

Nå er jeg rimelig trøtt, og kanskje må sove litt, regner med at alle dansker nå har fått ett svar de kan leve med. God natt alle sammen.Smile

Spring til debat: