Se indlæg
 Udskriv debat
Kun otte gange anmeldte danskere sexturisme i 2007.
thaikurt1
Kampagne skal sætte fokus på problemet.

http://jp.dk/indl...239090.ece
Når man som jeg bo i Thailand og så læse i en artikel
at der ikke bliver anmeldte flere danskere
begriber sig på mindreårige i udlandet..

Jeg forstå ikke danskerene holdning til at hvis man se at
der er tale om en landmand vil køber sig sex med en mindreårige
at man så ikke anmeldte det .

Selvfølgelig kan man ikke være politiets forlængede arm,
men hvis man kan være med til at stoppe
udnytte børn seksuelt så skal man da anmeldte det.

Jeg vil ikke selv havde nogen problemerne med at gør det.

Hvad med jer ville i hvis i var paa ferie ville i
anmeldte en andre danskerne ?
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Berg
Selvfølgelig ville jeg da anmelde en hvilken som helst person uanset nationalitet, hvis jeg viste at personen prøvede at købe sig til sex med mindre årige. Den slags bør til en hver tid anmeldes, ja jeg ville enda gøre det hvis personen var i min familie.

Har intet tilovers for folk som forgriber sig på mindre årige, være det sig danskere eller andet godt folk, tror jeg ville blive så harm i situationen at jeg nok ville ende med at drive selvtægt og smadre fjæset på personen hvis han / hun stod over for mig.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Det er vel positivt nok at der ikke anmeldes mange - for det KUNNE vel betyde at omfanget er MINDRE end politiet fantaserer sig til, og at sexturisterne generelt set er ude efter voksne kvinder ???

Link aktivt :
http://jp.dk/indl...239090.ece

Jeg ville ikke have det store problem med at andmelde, skulle jeg støde på mænd der købte børn, men det kræver jo på den anden side at man færdes i det miljø, og det er jo HELLER ikke alle danskere der gør, måske moralen mellem sexturister er en anden... Men som udgangspunkt vælger jeg at tro problemet er proportionelt med anmeldelserne - så kan jeg jo være naiv...

.

Mai Sabai
Er det kun landmænd der skal anmeldes,og ikke en håndværker.!

Mai Sabai (passer åbenbart meget godt) - nogle mennesker er lidt ordblinde - men kan udemærket godt deltage i en debat med givende indslag - nogen gange er det så læserens opgave (og pligt) at læse igennem - det er garanteret ment som en morsomhed - men såvidt jeg kan se så har det ikke voldsomt meget med emnet at gøre...

Ville du anmelde en LANDSMAND ??? I henhold til trådens emne ???

.

Top High Class Fashion
Jeg ville andmelde alle for petofoli og jeg tror problemet er meget storrer en vi ser her
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
Bent Jensen
Jos_38 skrev:
Ville du anmelde en LANDSMAND ??? I henhold til trådens emne ???

Trådens emne? Den lød: "Kun otte gange anmeldte danskere sexturisme i 2007."

Jeg tror ikke, jeg gad anmelde en landmand, der begik sodomi med en ko i Thailand. Det må være en sag mellem koen og landmanden. Desuden går det hele vel bare ud på. at nogle danske politimænd skal have gratisrejser til Thailand for at efterforke sagerne. Som om Thailand ikke havde sit eget politi, enhver kan henvende sig til - og nok også har gjort det.

Med venlig hilsen
Bent Jensen

Bent... du forstod ikke spørgsmålet i oplægget heller ???

Såvidt jeg kan læse i artiklen, så stoler det danske politi på deres "forbindelsesofficer" - så mon ikke der er begrænsede rejser i det for håbefulde solhungrende betjente ???

Top High Class Fashion skrev:
Jeg ville andmelde alle for petofoli og jeg tror problemet er meget storrer en vi ser her

Men hvis vi ser her i tråden allerede at mennesker tager afstand fra pædofile (jeg ved så ikke om Bent mener det er noget der kun angår forældre, barn og kunde), så er otte anmeldelser jo ikke retvisende, hvis otte anmeldelser er udtryk for at vi som mennesker rent faktisk anmelder (når der ER noget at anmelde) så er det jo positivt nok, sexturismens omfang taget i betragtning...

.

Bent Jensen
Jos_38:
Såvidt jeg kan læse i artiklen, så stoler det danske politi på deres "forbindelsesofficer" - så mon ikke der er begrænsede rejser i det for håbefulde solhungrende betjente ???

Håbefulde sexhungrende betjente, mener du

Hvis det ikke drejer sig om gratisrejser til danske betjnte, så er der noget, jeg ikke forstår: hvorfor opfordrer man ikke publikum til at indgive anmeldelse til det thailandske politi? Det er alligevel dem, der skal efterforske sagen og foretage arrestationen. Det danske politi har absolut ingn magtbefæjelser i Thailand.

Eller hvorfor opfordrer man ikke publikum til at henvende sig til denne her forbindelsesofficer, som Rigspolitichefen har udstationeret i Thailand, og som det danske politi har så megen tillid til. Ham kan turisterne da tale dansk med. Så får de lettet hjertet. Til gengæld kan han ikke tale, læse eller skrive thai, så inden han får forklaret sig over for det lidet sprogkyndige thailandske politi, vil den pædofe nok have forflyttet sig et ande sted hen, og chancen til at afsløre ham er forpasset.

Med venlig hilsen
Bent Jenen

xxxxxx
bent
du er sku for meget
rakker ned på alt og alle
kig på dig selv

prasat
hvor går grænsen for børnesex?
ifølge loven må man ikke købe sex med en under 18 år vel.
når man går ind på en gogo bar står der højt og flot på et skilt at alle piger er over 18 år.
når man så køber en pige ud og hun senere viser sig kun at være 16 er man så pædofil??. og en mand der køber en pige i den tro at han ikke gør noget forkert skal han så anmeldes??
hvis man tager på gogobarene i maj juni måned så bugner det med mindre årige piger der lige er kommet ud af skolen. jeg vil tro 80% af barerne i soi cowboy og nana har mindre årige arbejdene.
men hvis jeg så en tage en 10 årig med hjem så kan han ikke være i tvivl om hvad han laver og jeg ville ikke tøve et øjeblik med at anmelde ham til det thailandske politi, så han også kunne få sin straf i thailand og ikke i lille danevang.'

prasat

jesperfrb
Jeg syntes det er helt fint at anmelde folk der har sex med mindreårige, men må give prasat ret, de er ikke altid nemme at genkendeShockShockShock
Så det er svært at sige at en mand er skyldig hvis hun er 16-17år og findes på en offentlig bar!

Men børn, så går manden jo efter det, og det skal straffes og straffes hårdt!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Davs

Ja hvis man så så thaikurt gå med en af sine mange børnGrin
i hånden og tog barnet med på hotel,,,så skal man skynde sig at anmelde ham.eller HOW hvordan ser man lige om det er en pædofil,som går med et barn,,,,,man skal passe meget på, fordi man kan ikke se, om det er nogen som hører sammen i familie mæssige sager.
Men ok hvis man ser en som piller offentligt så er detmed at anmelde svinet.
Men ikke til dansk politi,nope de skal sgu snuppes i thailand og dømmes derude

bamsen

jesperfrb
Helt enig Bamse, Skal lige se på sagen først, vi er mange der har børn derudeWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Bent Jensen
når man går ind på en gogo bar står der højt og flot på et skilt at alle piger er over 18 år.

Ikke lige. Der står gerne, at der ikke er adgang for gæster under 18 år.

[quote][hvis man tager på gogobarene i maj juni måned så bugner det med mindre årige piger der lige er kommet ud af skolen. jeg vil tro 80% af barerne i soi cowboy og nana har mindre årige arbejdene.
/quote]

Tror det ikke. Jeg har ikke bemærket nogen mindreårige i barerne. Politiet tillader det ikke.

Prolemet med pædofile turiser er ret beskedent sammenlighed med problemet med pædofile thailændere.

Der findes vel børneprostitution i Thailand vendt mod turisterne, bl.a. i Pattaya, men jeg ved ikke nøjagtigt hvor. En pensioneret direktør fra et kendt dansk firma var dybt forelsket i en thailandsk dreng, fik jeg at vide. Men skulle jeg blande mig? Ja, hvis det var et pigebarn.

Med venlig hilsen
Bent Jensen

Mai Sabai
Jeg har selv en datter der er 10 år,når jeg går med hende i hånden når vi skal over gaden,får vi mange ondskabsfulde blikke og kommentarer både på thai og engelsk.Jeg er blevet godt træt af det og har tænkt mig at ikke lade mig påvirke af det og bare lade som ingenting.

rinpoche
prasat skrev:
hvor går grænsen for børnesex?
når man så køber en pige ud og hun senere viser sig kun at være 16 er man så pædofil??. og en mand der køber en pige i den tro at han ikke gør noget forkert skal han så anmeldes??
hvis man tager på gogobarene i maj juni måned så bugner det med mindre årige piger der lige er kommet ud af skolen. jeg vil tro 80% af barerne i soi cowboy og nana har mindre årige arbejdene.

prasat

Den køber jeg slet ikke prasat. Farang barer er ikke et lovløst område og jeg kan kun spørge dig om du personligt har konstateret på pigens bat prachachon thai ID card at hun er under 18? Hvis ikke, fabularerer du jo kun.
Det er da luderkarlens ansvar at sikre sig at den pågældende pige er af lovlig alder, hvilket er overordentligt simpelt, hvis man er i tvivl. Bed om at se ID kortet.
Prøv at sige til the boys in brown: "Jamen, hun sagde og jeg troede" den holder ikke i byretten.

rinpoche

bastian
jeg tror ikke sexturisme med mindreårige er et stort problem i thailand jeg tror mere det er thaierne selv der har den ære at forulempe deres børn
det er et overdrevet problem som kun har til opgave at få nogle danske politibetjente til at overvåge danske økonomiske og narko kriminnelle +gå på barer
hvis man går på gogo bar finder en pige der og finder ud af hun er 17 så er man ikke pædofil
pædofile er "tror jeg" kun til mindre børn 1-10 år

Nixon
over eller under 18???

Klik her for at se billedet. Admin
Redigeret af Webmaster d. 22/01-2008 19:34

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
bangkoknielsen
Nixon - jeg tror ikke pigen er fyldt 18. Jeg har selv en "pap-datter", der er ligeså udviklet - hun er kun 15! - Bastians indlæg tilholder jeg mig fuldstændigt - det er af medierne blæst op som en sag der kun skyldes pædofile turister - jeg tror det ikke! - Pædofiliti eksisterer desværre overalt i TH, blandt thaiere...
Til spørgsmålet: Ville du anmelde? - Ja, jeg gjorde det for to år siden i Pattaya, da jeg så en lille spinkel dreng fik bukserne trukket ned og blive nedværdiget og slået af en temmelig stor fyr. Manden viste sig at være thai fra Chaiyaphum, en mand der havde flere domme for sexovergreb...
Men hele den hetz der nu foregår, især i den danske presse, gør jo at man knapt nok tør vise sig alene, som farang, i selskab med mindreårige familiemedlemmer og det er jeg sgu´ked af...

Spring til debat: