Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
hvilken forsikring skal jeg vælge hernede ?? der synes at være massere af muligheder men da det ikke er en rejseforsikring, men en generel helbredsforsikring så ved jeg ikke hvad jeg skal tage ??
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
commandertorp skrev:
hvilken forsikring skal jeg vælge hernede ?? der synes at være massere af muligheder men da det ikke er en rejseforsikring, men en generel helbredsforsikring så ved jeg ikke hvad jeg skal tage ??
Du har lige oprettet en bank konto i Bangkok Bank normalt naar man opretter en bank konto tilbyder banken flere loesninger
Jeg har i konto i Bangkok Bank og i Krung Thai Bank og begge steder foelger der en forsikring med. Desuden har jeg en forsikring i Ayudhya/ Allianz der betaler hospitals ophold samt udbetaler 1 mil Baht ved doed. ikke mange penge i Danmark men godt daekket i Thailand. Hvis du har thai-id betaler du thai priser paa hospitalet som er lavere end turist priser.
Men spoerg i Banken
Redigeret af MisterM d. 10/02-2005 13:39
Spørg lige Bahtman ,om han har fundet ud af noget m.h.t. forsikringer ,han skulle bruge i Thailand hos BUPA Health Insurance Thailand. Det vil sikkert også interreserer andre i lignende situation.
M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk