Se indlæg
thaifester??
|
|
meuy |
Lagt på d. 09/02-2005 23:49
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
hejsa igen nu nå jeg sidder her alene på nettet...så kan jeg lige skrive og spørger om hvornår der ville blive hold thaifester igen i kbh ...har jo ikke være der og se loso i år da han kom og spille samme dag som min fyr havde fødselsdag ...så måtte jo ud og spise og holde hans dag men glæder mig da til at svinge min ennorm store lår til musikken ...hvis der nogle der ved kan i så ikke fortælle mig det har det med folk siger det samme dag og har det svært med at få børnerne passet da jeg ikke kan li at de gå rund i røg og larm ..men sov godt til dem der er smutte i seng og gomorgen til dem der læser det her i morgen..fra mauy |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 17/02-2005 13:56
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Haaaaaaaaaallo Meuy,min ven, Har du "Kridtet" skoene,for nu har du mulighed til at"svinge dellerne". Bedre sent end aldrig. Min bekendt som har forbindelse til Watthai i Stenløse, har lige fortalte mig at der er FEST, nu på Lørdag den 19-2-05 fra kl.18oo til 02oo i : VESTERBRO KULTURHUS Lyrskovgade 34 (ved Enghaveplads, enden af Istegade mod Vest) 1758 KBH. V. Entre' koster 100kr for voksne og 50 kr for børn.(billetten gælder som "lodseddel" til lotteriet hvor 1ste præmie "plejer" at være en rejse for 2 med THAI INTER. Der vil desuden være underholdning med TOM RAINBOW (har aldrig hørt om ham, er der nogle der har?) Det er Watthai Denmark Brahmavihara,som står for den velgørenhedsfest. Der vil som i de tidligere år blive mulighed for at købe thai mad (bedre end det der blev solgt under LOSO koncerten)og drikkevarer. Jeg synes at Stenløse Templet og dens medarrangerører kunne jo have annonceret lidt tidligere. God fornøjelse ! M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 17/02-2005 23:13 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/02-2005 16:37
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Ja, og jeg hørte nogle rygter om at Carabao snart kommer til Danmark igen.... Nærmere information kommer på senere tidspunkt, når koncertsted og dato er fastlagt.
Redigeret af Webmaster d. 17/02-2005 16:38 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 18/02-2005 19:55
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
HAM DER TOM SYNGER NOGET TYPISK THAI DER HANDLER OM ULYKKELIGT KÆRLIGHED JA SÅ DET ER HVIS NOGET STILLE OG ROGLIGT MUSIK DER VENTER ER DER NOGLE SOM TAR NOGLE BILLEDER TIL FOTOALBUMET SÅ VILLE DET VÆRE KANON SÅ VI ANDRE DER IKKE KAN KOMME KAN SE HVAD DER SKER DER OVER I DET STORE KØBENHAVN...... |
|
|
prapaipeter |
Lagt på d. 02/08-2005 20:47
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
jeg hva til thai fest i fredags 29/7 det hva kanon godt og meget god sangeinde )i aarhus glæder mig til december så smutter jeg igen ha det godt til jer alle prapaipeter |
|
Spring til debat: |