Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Danske restauranter i Thailand
|
|
kro90 |
Lagt på d. 19/01-2008 14:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Var i BKK i september og der fandtes Admiralen ikke på Suk Soi 18 Bangkok: The Admiral's Pub & Restaurant, Sukhumvit soi 18. Men den kan da være genåbnet. Kim
|
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 19/01-2008 14:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej Kro90. Ning og jeg var i Bkk i Oktober, og nej der var heller ikke noget der hed Admiralen paa Suk. Soi 18, det eneste vi saa der var en masse nybyggeri, saa vi tog paa Stable, men det er efter min mening jo heller ikke at kimse af....Fik dejlige marinerede sild, fiskefilet paa rugbroed.... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Dennisdot |
Lagt på d. 19/01-2008 15:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej Okay så den danske bager ligger ved The Little mermaid, jamen så er jeg da gået forbi flere gange... Jeg må så lige forbi her til februar og smage hans wienerbrød, har selv været bager engang, så er lidt nysgerrig. Dennisdot Redigeret af Dennisdot d. 19/01-2008 15:21 |
|
|
Bent Jensen |
Lagt på d. 19/01-2008 15:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
Vedr. Admiralen: Så vidt jeg ved, er Admiralen lukket. Der stod noget om det i www.scandasia.com. Jeg har forsøgt at finde det, men det er ikke lykkedes. Den blev opsagt, og planen var vist, at den skulle genåbne et andet sted. men jeg har ikke hørt noget om, at det skulle være sket. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
banphai |
Lagt på d. 19/01-2008 20:50
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Rugbrød i Nongkai,Udon, Khonkaen,Th. :D |
|
|
Julie og Sophie Mali |
Lagt på d. 19/01-2008 22:58
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
Mange tak for alle jeres fine svar. Det er en god hjælp når man føler sig lidt "brødflov"... |
|
|
Bent Jensen |
Lagt på d. 20/01-2008 01:35
|
Til Rinpoche: Du må ikke være så kritisk. når vi endelig har en bager, der kan lave dansk bagværk. Sådanne hænger ikke på træerne. Den danske bager i soien nær ved Villa Supermarked i Bangkok er vist ophørt. Jeg kan ikke få øje på butikken. Bent |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 20/01-2008 03:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Hej Bent! . Den danske bager ved Villa market på Sukhumvit eksisterer skam endnu, eller gjorde ihvertilfald for 14 dage siden, da jeg handlede der. Nu tror jeg selv, at det må være længe siden der har været en dansk bager i bageriet! Brødet og kagerne ligner nok, men smager ikke meget af dansk bagværk. De har dog nogle fine krustader der er værdige afløsere for danske tarteletter, som det også er svært at fremskaffe her i Thailand! - "Bei Otto" har bygget udsalget om, så butikken nu rummer bageriudsalg, delikatesseafdeling med et væld af varer samt en lille cafe... - Vedr. Foodland har jeg selv også været ude for kedelige oplevelser med deres pålæg, - men når jeg skal handle fersk kød, er slagterafdelingen absolut min foretrukne... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 20/01-2008 06:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Jeg bager mit brod og kage. Hvis jeg stå og mangle noget så bestille jeg det via internettet så går der 14 dage så har jeg det her. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Bent Jensen |
Lagt på d. 20/01-2008 12:31
|
bangkoknielsen skrev: Bent! . Den danske bager ved Villa market på Sukhumvit eksisterer skam endnu, eller gjorde ihvertilfald for 14 dage siden, da jeg handlede der. O.k.,, jeg besøgte forretningen Danish Bake i dag klokken 16. Den ligger på adressen 59/8 Soi 33, Sukhumvit Road. Jeg spurgte den thailandske bagerekspeditrice om rugbrød, men hun sagde, at de ikke havde rugbrød for tiden, fordi de ikke havde noget rugmel.', Så købte jeg en pakke whole wheat toast bread til 60 baht i Villa Supermarked. Derpå¨gik jeg ind i Submarine på det andet hjørne og bestilte en lille tunasandwich med ost, tuna, og mayonnaise på ristet hvedebrød. Fyren lavede sandwichen og stak den ind i ovnen med det hele på. Jeg forklarede, at det kun ar hvedebrødet, der skulle ristes, ikke tunaen og mayonnaisen. Så begyndte han forfra. Den kostede 89 baht. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
bangkoknielsen |
Lagt på d. 20/01-2008 13:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 435 |
Ak, ja Bent, du er da også uheldig, men hvorfor tog du så ikke turen op til "Bei Otto"? - Her kunne du ha´ fået dit brød og have nydt en lækker frisklavet sandwich i udsalgets lille café til mindre eller måske samme pris... Forøvrigt mener jeg, at en pakke whole wheat toast bread til 60 bath er røveri - Villa Supermarket har mange dejlige ting, men priserne er også i top - eller over! Til julefrokosten ville jeg gerne have sild, marinerede sild, kryddersild og karrysild. Jeg fandt dem i Villa, i små glas der i DK vel koster en tiér - her måtte jeg bøsse over 60 kr. pr. glas! - Kald mig bare en idiot..! Forsat go´søndag... |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |