Se indlæg
aia-forsikring
|
|
helge |
Lagt på d. 18/01-2008 03:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
Som i sikkert ved,vil vores piger,gøre det så godt,som de overhovedet kan,for deres forældre. Det indebærer også,at der gerne skal tegnes forsikringer på far og mor. Disse forsikringer sælges i landsbyen,af notabiliteter,som skolelærerens kone,og andre højt på strå. Det er selvfølgelig smigrende,at få besøg af disse personager,der aldrig før har værdiget en et blik,og de bringer ovenikøbet gaver,så man har svært ved at afslå et køb. Men desværre bor der en farang i huset(hvilket er grunden til at de er kommet),og denne farang bryder sig ikke om den slags,og mener at skal nogen forsikres,må det være ham,da hun virkelig vil være på skideren,hvis der sker ham noget. Men det har de smarte folk svaret på: Lyv for din mand. Det er jo kun 20000B,og du vil vel gøre godt i dit liv. Desværre gør man i Thailand ikke tingene nemmere,hvis man giver dem som fortjent.(Hundene knurrer af dem. Hehe) Nu har jeg så hørt at dette foretagene,er bygget op som et pyramideselskab. Desuden har jeg forlængst hørt,at de ikke gav penge fra sig;det lagde jeg ikke noget specielt i,i den branche. De lover desuden alle pengene retur efter en årrække,(noget som kæresten godt kan forstå,ikke holder helt,)og det bedste er,at man bare tager på Bumrungrad,hvis man føler sig sløj. Selvsagt med alt betalt. Hvilket ordentligt menneske køber ikke dette til sine forældre?, Kender nogen til dette?. Jeg har hørt,at der findes meget pyramidelort i Isan. Det må være,som at tage bolsjer fra børn. Mvh Helge |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 18/01-2008 04:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Der kører indtil flere pyramidespil i Thailand. Du kan ikke gøre andet end prøve at forklare dem hvad det går ud på. |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 18/01-2008 10:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Jeg tror mine sviger-forældre er forsikret igennem Bangkok Bank, det var da også bossen fra banken der kom fordi og solgte det... såå det kunne jo være det samme?? 38000 om året og alle pengene igen + renter efter 10 år....
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
alber |
Lagt på d. 18/01-2008 15:29
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
jeg har tegnet 3 hvor den ene er udløbet og pengene udbetalt det er lidt lige som en opsparing men renten er 6-7 % så det var på daværende tidspunkt en god forretning de skal have både mine og min kones lønsedel fra danmark samt vi skaL TIL ET VIRKELIG grundigt lægetjek man tegner for enten 5-7 eller 20 år hvade man føler for man betaler en gang årligt |
|
|
helge |
Lagt på d. 18/01-2008 19:30
|
Mange tak for responsen. Jeg forstår,at i er glade for jeres forsikringer. Det lyder for mig,som livsforsikringer. Har jeg ret? Eller er det mod sygdom etc.? En sygesikring+renter og alle pengene retur,synes jeg lyder lidt for godt,synes jeg. Jeg har læst mig til,at man skal vælge mellem 2 hospitaler,når man tilmelder sig,eller hur? Med venlig hilsen Helge |
|
|
alber |
Lagt på d. 18/01-2008 19:35
|
Begynder Antal indlæg: 9 |
nej det er ikke en livforsikring her er der udbetaling efter det antal år som du har tegnet en god forretning for mig og en god forretning for AIA |
|
|
helge |
Lagt på d. 18/01-2008 19:52
|
Ok,jeg vil da kigge på det. Du har gjort min kæreste glad ,tror jeg. Men du forstår sikkert min skepsis. Tak igen. Helge |
|
Spring til debat: |