Se indlæg
Tv udsendelse onsdag den 16 januar 2008 på DR 1
|
|
rolan |
Lagt på d. 16/01-2008 21:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
nu er jeg osse på en anden debat side og der blir det kaldt legal meneske handel |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 16/01-2008 21:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Jeg har hørt at der skulle komme mere derfra noget med at de skal have drengen til dk, mendet kan sine vel fortælle mere om?
[img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 16/01-2008 21:42
|
jos 38 jeg så det nu altså deres kikken og smilet i øjet |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
det kan det vel ikke være når de selv vil her op, og det var en søster som hun fik hjælp af, meneske handel syntes jeg nu er lidt gro at bruge om det.
Ubon.
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 16/01-2008 21:45
|
næ måtte også lige fortælle min harme men det er jo kun danskere der er der og de tænker jo kun dansk |
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 21:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
rolan skrev: nu er jeg osse på en anden debat side og der blir det kaldt legal meneske handel Joooooo - lidt er det jo legal menneskehandel, da staten jo tager sig godt betalt . |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 21:55
|
ja staten tager sig godt betalt, godt man aldrig har haft det problem Hun var her i dk da jeg mødte hende. rolan ja der er nogle som tror de er så kloge, men at sige sådan noget så tænker de ikke ret meget før de skriver. Ubon.
|
|
|
rolan |
Lagt på d. 16/01-2008 21:58
|
ubon korekt |
|
|
ebeth |
Lagt på d. 16/01-2008 22:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Nåh, 'drenge' hvordan syntes i selv det går? Det var da godt nok en rå udsendelse. Jeg undrede mig over flere ting: Manden der talte om fordelene ved at få en Thaikone, for hun brugte jo hele kyllingen (det var ham der hele tiden rendte rundt med en lille hund i favnen). "Svigermoderen" der, ups, ikke rigtig vidste om Thaier spiste svinekød. Giftefogeden der viede en kvinde, der absolut ikke forstod det sprog hun blev gift på. Manden der lige ville vente med at få konens barn her op, fordi hun havde jo lige fået job... hvad med ungen der savner sin mor. Kommunikationen mellem ægtefolkene... de havde sandelig en masse at sige til hinanden! |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 16/01-2008 22:04
|
Ja ebeth du har ret, jeg var ved at få spadt af ham med den hund, godt det ikke er en som kommer til kaffe her, for han gik da med den altid og hade den med over alt. Er det rigtig at der er en regl at de skal have deres børn her op indenfor 2 år, jeg har aldrig hørt om det men måske også fordi jeg ikke har brug for det. Men der var godt nok flere ting som jeg også under mig over. Ubon.
|
|
|
roald |
Lagt på d. 16/01-2008 22:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Hende LAE var sød og dejlig ,kunne godt være faldet for hende |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 16/01-2008 22:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
ebeth skrev: Nåh, 'drenge' hvordan syntes i selv det går? Det var da godt nok en rå udsendelse. Jeg undrede mig over flere ting: Manden der talte om fordelene ved at få en Thaikone, for hun brugte jo hele kyllingen (det var ham der hele tiden rendte rundt med en lille hund i favnen). "Svigermoderen" der, ups, ikke rigtig vidste om Thaier spiste svinekød. Giftefogeden der viede en kvinde, der absolut ikke forstod det sprog hun blev gift på. Manden der lige ville vente med at få konens barn her op, fordi hun havde jo lige fået job... hvad med ungen der savner sin mor. Kommunikationen mellem ægtefolkene... de havde sandelig en masse at sige til hinanden! Jeg må give dig ret! Håber alt går dem vel... men lidt sørgeligt var det sku da at se på.! Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
roald |
Lagt på d. 16/01-2008 22:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
et af ægteparrene var også i DR aftenshow, til oplysning for web hvis det skal på " torrent " |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 16/01-2008 22:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Jos_38 skrev: Joooooo - lidt er det jo legal menneskehandel, da staten jo tager sig godt betalt . |
|
|
Lagt på d. 16/01-2008 22:51
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ebeth skrev: Nåh, 'drenge' hvordan syntes i selv det går? Fint tak - og du ??? ebeth skrev også:Manden der talte om fordelene ved at få en Thaikone, for hun brugte jo hele kyllingen (det var ham der hele tiden rendte rundt med en lille hund i favnen). Det var jo så hans prioritering, hvis hun bruger hele kyllingen (er økonomisk ansvarlig ville de vel sige i det jydske) så passer hun til ham, det er vel ikke værre end at hun SKAL være god mod dyr, hun SKAL være Thai... o.s.v... Jeg har færdes en del på datingsider, og damn kvinder stiller ind imellem sjove krav også - jeg har været ude for en der ikke ville være kæreste med mig fordi jeg brugte briller, og ikke ville skifte dem til kontaktlinser - så det at han havde et krav om at bruge hele kyllingen, det er jo bare et kriterie... ebeth skrev også:"Svigermoderen" der, ups, ikke rigtig vidste om Thaier spiste svinekød. Well - nogle Thaier spiser svinekød, nogen spiser ikke kød overhovedet, så når man er ukendt med kulturen så er det sårn... Jeg kender en del Thaier der ikke rigtigt ved om jeg kan spise "spicy food" ebeth skrev også:Giftefogeden der viede en kvinde, der absolut ikke forstod det sprog hun blev gift på. Ja... her er noget, MEN de blev jo nok ikke gift i det tempo som vi så - jeg vil tro der var en tidsklipning der, så måske hun forsår mere dansk idag, men jeg er ikke sikker på at det er et krav at man SKAL forstå sproget, bare at man er klar over (og det var hun jo) at hun blev gift, og iøvrigt kan sige "ja" på det rigtige tidspunkt... ebeth skrev også:Manden der lige ville vente med at få konens barn her op, fordi hun havde jo lige fået job... hvad med ungen der savner sin mor. Ham havde jeg lyst til at slå med en tung støbejernspande i nakken, specielt fordi man kunne se hun kæmpede med tårene da han sagde hun skulle vente... ebeth skrev også:Kommunikationen mellem ægtefolkene... de havde sandelig en masse at sige til hinanden! Nu er nordjyder vist i forvejen ikke meget talende mennesker . |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 16/01-2008 23:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jeg synes nu det var et ok program og viste en anden side end den flest folk kender
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 16/01-2008 23:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
Ja vi Nordjyder taler nok kun når vi har noget fornuftig at sige
brian nissen
|
|
|
Chatten |
Lagt på d. 16/01-2008 23:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
Jeg var desværre på arbejde da programmet blev sendt, og havde glædet mig til at komme hjem og se det på nettet. men jeg kan ikke finde det nogen der ved om det kommer andre steder? eks, piraten? |
|
|
Lillemand |
Lagt på d. 16/01-2008 23:24
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
en kikset udsendelse, på grund af tid, det skal jo gå så forbandet stærkt. man må da håbe de for sig selv med, i det de gør, ægteskab er sgu en stor ting, men held og lykke. hende der mamasan sommai gik sgu til vafflerne.... men manden ville jo også helst være i pattaya. ding dong falang |
|
|
dr_dem |
Lagt på d. 16/01-2008 23:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Nu har jeg set den udsendelse, kom godt nok 10 minutter ind i udsendelsen, men så de 50 minnutter. Jeg må sige jeg var ikke glad for det jeg så, pigebarnet var ikke glad og det var moster der bestemte såååååå var det lykkken??????? |
|
Spring til debat: |