Se indlæg
 Udskriv debat
date rejse
peterplyds
Hej jeg skal rejse til bangkok d. 3 mars 2008 og vil gerne vide om der er nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med giftelystne piger dernede, da jeg 100% seriøst ønsker at finde en sød thailandsk kone.Pfft

Earthrush
tag til pattaya eller snak med nogen af dem her på siden som bor i thailand og tag ud og besøg dem .

Det er hvad jeg gør hvis jeg smutter til sommer på grund af flere grunde

1. man lære mere om landet ved at være i småbyer og bo ved familie fra landet.

ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

bn1608
Jeg skal selv til Pattaya 3/3 du skal nok finde en du gerne vil giftes med men tag dig god tid der er mange søde piger der
brian
brian nissen

phitsanulok
peterplyds skrev:
Hej jeg skal rejse til bangkok d. 3 mars 2008 og vil gerne vide om der er nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med giftelystne piger dernede, da jeg 100% seriøst ønsker at finde en sød thailandsk kone.Pfft

Allerede på vej i flyet "thai air" vil du giftes :-)
og efter landingen vil du giftes igen :-)

Der er masser søde piger, MEN pas godt på..!
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
hvad brian
skal du allerede derud igen

vi rejser i april

bamsen

helge
Til Peter Plyds.
Peter ,er det første eller anden eller tredje gang,du skal til Thailand?.

Du har fået et råd,her i tråden,om at du evt.kunne tage til Pattaya på konejagt. Du skal vide,at der findes skrappe piger,som kan sno dig om lillefingeren.

Læs evt. bogen Money Number One,inden du taber dit hjerte til en smuk pige. Fordi det gør du!

Mvh Helge

peterplyds skrev:

davs Peter

Ja du skal bare gå en tur stille og rolig,
og gå ind og drik en kop kaffe,så finder pigerne dig
specialt i nogle shopping centre,der kommer mange "almindelige "piger Smile
ikke fordi alle piger ikke er almindelige,men der er chancen for at møde kontor/og andre arbejdende piger
bamsen

bn1608
Ja Bamse jeg skal bare være der 15 dage .Og jeg skal ned og se på en lille lejlighed.
brian nissen

peterplyds
tak få de mange råd, det jeg gerne vil er at finde en naturlig pige i landsbyerne og ikke i city. Er her nogen der kender nogen piger i nogle landsbyer jeg kan rejse til, gerne råd fra thai piger der er her i danmark.

Payanak
Hej peterplyds.
Som du vist allerede har fundet ud af saa er det ikke i Pattaya du skal finde en kone.
Led efter hende uden for turist byerne.
I Bangkok kan du dog godt finde hende.

Spring til debat: