Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej jeg skal rejse til bangkok d. 3 mars 2008 og vil gerne vide om der er nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med giftelystne piger dernede, da jeg 100% seriøst ønsker at finde en sød thailandsk kone.
peterplyds skrev:
Hej jeg skal rejse til bangkok d. 3 mars 2008 og vil gerne vide om der er nogen der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med giftelystne piger dernede, da jeg 100% seriøst ønsker at finde en sød thailandsk kone.
Allerede på vej i flyet "thai air" vil du giftes :-)
og efter landingen vil du giftes igen :-)
Der er masser søde piger, MEN pas godt på..!
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
Til Peter Plyds.
Peter ,er det første eller anden eller tredje gang,du skal til Thailand?.
Du har fået et råd,her i tråden,om at du evt.kunne tage til Pattaya på konejagt. Du skal vide,at der findes skrappe piger,som kan sno dig om lillefingeren.
Læs evt. bogen Money Number One,inden du taber dit hjerte til en smuk pige. Fordi det gør du!
peterplyds skrev:
davs Peter
Ja du skal bare gå en tur stille og rolig,
og gå ind og drik en kop kaffe,så finder pigerne dig
specialt i nogle shopping centre,der kommer mange "almindelige "piger
ikke fordi alle piger ikke er almindelige,men der er chancen for at møde kontor/og andre arbejdende piger
bamsen
tak få de mange råd, det jeg gerne vil er at finde en naturlig pige i landsbyerne og ikke i city. Er her nogen der kender nogen piger i nogle landsbyer jeg kan rejse til, gerne råd fra thai piger der er her i danmark.
Hej peterplyds.
Som du vist allerede har fundet ud af saa er det ikke i Pattaya du skal finde en kone.
Led efter hende uden for turist byerne.
I Bangkok kan du dog godt finde hende.