Se indlæg
 Udskriv debat
Er thai kvinder kun ude efter penge
Sabel->

Jeg TROR at det kan have at gøre med at stedet hedder dansk-thai.dk - tro mig - havde det heddet dansk-philippinsk.dk - så havde du læst side op og side ned om "PAS PÅ kvinder fra Philippinerne..." (bl.a. fra mig) Wink

.

dutling68
er der entelig en side ala denne her hvor det handler om Philippinerne...........
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

kylling
Er blevet skilt 2 gange fra danske kvinder,har efter min pengepung været meget dyrt begge gange.

Idag jeg er ikke rig men mangler ikke noget,og bliver jeg skilt fra min Thai kone vil det kun koste en flybillet,jeg tror og håber det nu ikkeFrown

dutling68 skrev:
er der entelig en side ala denne her hvor det handler om Philippinerne...........

http://www.filipp...

Denne her er vist det der kommer tættest på... men ligner mere thailand.dk

.
Redigeret af d. 13/01-2008 22:21

Mintz
jeg synes det her er forfærdelig at læser sådan indlæg. " Om thai kvinder tænker kun på penge" der findes også mange andre der ud efter penge.. Der findes lige så mange dansker som er ude efter penge som er thai'er..
De piger der bliver gift med rig mand? Striper ? Luder? de er også ude efter penge.. hvad enten man kommer fra vil stadig findes nogel der efter penge..
Jeg er ked af at høre at man kan spørge om thai piger er kun ude efter penge.. Vi thai piger har også arm, og ben vi bruger da begge hænder til tjener penge.. vi bruge endda vores hånd til river den af på de mænd som betaler for det men vi skullle jo bare blot tjener penge. af vores eget hånd.
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Nuk
Ja, jeg fatter heller ikke hvordan man kan stille et sådant spørgsmål.
Det kan måske være fordi man ikke har kendskab til Thailand overhovedet.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

Thai
Hvad koster det Mintz, hvis din hånd skal rive den af Shock

taleofdk
Sabel skrev:
Det er rigtig nok men hvordan kan det være at alle sige pas på herinde med hensyn til Thai kvinder??

Jeg tror du skal omdøbe det til bar piger, du skal ikke forveksle det med en thai kvinde der ikke arbejde inden for omtalte industri, det er da kedeligt du har fået et skævt syn på thai kvinder, de fortjener et bedre omdømme end det omdømme de har fra turist områderne, lad eventuelt være med at rejse til de nævnte områder og rejs lidt rundt i Thailand istedet for, tag væk fra turist områderne er mit råd, find en bolig i bkk eller hvor du nu føler dig mest "hjemme" henne og brug den som base i Thailand og tag så ud i Thailand og få en på opleveren.

www.holidaysinsiam.com
mattidk
Jeg kan godt forstå at mange danskere omfatter Thai kvinder på den måde, desværre mange som kom (og gift) til Denmark tror på at få en bedre liv her som mange danskere tolker til at de vil gerne have penge fra deres mænd.
Men du kan ikke generalisere på den måde at alle Thai kvinder er ud efter penge, det er helt forkert billede man får herhjemme. Huske at de flest Thailænder i Thailand er også alminelige arbejdsklasse som går på jobbet 8-17 og har det fint med deres liv (og pengepung) lige som os her.

helge skrev:
Til Jos.
I dit indlæg (nr.9),nævner du en bog: Pengene først. Er det mon den,som hedder Money Number One,i originaludgave?.
Den omhandler primært Pattaya,og pigerne der;og naturligvis de dumme faranger.
Meget underholdene og skrevet af en mand,som tydeligvis,har prøvet og hørt et par ting.

Det skal dog retfærdigvis med,at han på 2 linier,skriver,at de gode ting ved Thailand,ikke kan indeholdes i een bog.

Jeg skal ikke til Pattaya,men skulle jeg,ville jeg være glad for,at have læst denne bog først.
Med venlig hilsen Helge

Undskyld helge - så først dit indlæg nu, ja det er den bog...

Jeg er på mange måder ked af at have læst den, for jeg ønsker som udgangspunkt ikke at mistænke mennesker for at ville udnytte mig...

Min kæreste og jeg har en del debatter om dette, hun vil (som hun siger) som udgangspunkt altid tænke negativt om andre mennesker - så kan det jo kun blive bedre - jeg vil som udgangspunkt altid tænke positivt, så bliver jeg skuffet ind imellem, men ofte kan jeg såmænd finde noget positivt i det også...

.

Sabel
Mintz skrev:
jeg synes det her er forfærdelig at læser sådan indlæg. " Om thai kvinder tænker kun på penge" der findes også mange andre der ud efter penge.. Der findes lige så mange dansker som er ude efter penge som er thai'er..
De piger der bliver gift med rig mand? Striper ? Luder? de er også ude efter penge.. hvad enten man kommer fra vil stadig findes nogel der efter penge..
Jeg er ked af at høre at man kan spørge om thai piger er kun ude efter penge.. Vi thai piger har også arm, og ben vi bruger da begge hænder til tjener penge.. vi bruge endda vores hånd til river den af på de mænd som betaler for det men vi skullle jo bare blot tjener penge. af vores eget hånd.

Hey det var ikke for at generalisere thai kvinder, men et ? om hvordan det er i Thailand da jeg ikke endnu har været der! Jeg har bare hørt så meget herinde på hjemmesiden at det koster penge for at tale med en thai kvinde i Thailand.
Jeg synes det lød groteisk!
Jeg synes Asiatisk kvinder er nogle af de flotteste kvinder i verden og vil aldrig kunne finde på at fornærme dem.

Jeg ville bare hører om man ikke kunne møde en kvinde uden at man skal betale for det.
Jeg kunne da godt finde på at gifte mig men en fra asien.

Håber ikke du har misforstået mit indlæg!Sad

Sabel
taleofdk skrev:
Sabel skrev:
Det er rigtig nok men hvordan kan det være at alle sige pas på herinde med hensyn til Thai kvinder??

Jeg tror du skal omdøbe det til bar piger, du skal ikke forveksle det med en thai kvinde der ikke arbejde inden for omtalte industri, det er da kedeligt du har fået et skævt syn på thai kvinder, de fortjener et bedre omdømme end det omdømme de har fra turist områderne, lad eventuelt være med at rejse til de nævnte områder og rejs lidt rundt i Thailand istedet for, tag væk fra turist områderne er mit råd, find en bolig i bkk eller hvor du nu føler dig mest "hjemme" henne og brug den som base i Thailand og tag så ud i Thailand og få en på opleveren.

Det var altså ikke ment om at generaliserer thai kvinder!! Det var alle de indlæg med at hvis jeg skulle møde en kvinde skulle jeg betale for det. Jeg kunne ikke møde en normal pige for der var ingen som havde råd til normalt arbejde! Jeg tror jeg har misforstået noget eller hvad?

Mintz
Thai skrev:
Hvad koster det Mintz, hvis din hånd skal rive den af Shock

Hvorfor spørge du så om det..?

Du synes måske det sjov? men du har sikkert lille hjerne som er lige så lille som din penins hvor man ikke kan river den af..

Det er lige som at spørge hvad man er værd som et menneske..

men du er i hvert fald ikke noget værd..
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Sabel skrev:

Jeg ville bare hører om man ikke kunne møde en kvinde uden at man skal betale for det.
Jeg kunne da godt finde på at gifte mig men en fra asien.

Sabel->

Først og fremmest - Asien dækker dævlendulme en god portion kvinder da - alene i Kina er der vel 500.000.000 - men det koster IKKE penge at tale med Thailandske kvinder, heller ikke på beerbarer, på en beerbar vil jeg bare tro at du hurtigere bliver uinteressant hvis ikke du betaler lidt...

Men jeg har talt med Thai (mænd og kvinder) i metroen, på skytrainstationer, i Panthip mall (kæmpe IT marked), på markeder, i 7-11, i taxier, ved gadekøkner (jojo jeg betalte for maden) - og aldrig er der blevet forventet penge af mig Wink

Mit umiddelbare (bedste) råd kunne være at melde dig ind på webstedet
http://www.datein...
og så prøve at SKRIVE med en kvinde først, og længe...

Vær opmærksom på at lige her er der en DEL der også har en far der er kommet på sygehuset, en okse der er kørt over og en lillebror på medicin, de mangler penge til at betale regningerne, men hvis du høfligt og indlevende udtrykker din medfølelse, så "plejer" de at give op Wink

Der er også en del der ligner kvinder ganske godt Wink

Men alfa omega der ER reelle kvinder - jeg har ikke rigtigt kontakt til nogen i din aldersklasse, men jeg er sikker på at de findes Wink

.

taleofdk
Sabel skrev:
taleofdk skrev:
Sabel skrev:

Det var altså ikke ment om at generaliserer thai kvinder!! Det var alle de indlæg med at hvis jeg skulle møde en kvinde skulle jeg betale for det. Jeg kunne ikke møde en normal pige for der var ingen som havde råd til normalt arbejde! Jeg tror jeg har misforstået noget eller hvad?

Hvem har sagt at du SKAL betale for et møde med en thai kvinde ?

Jeg siger gerne til en Thai, at de intet her at brokke sig over hvad angår økonomi, de har vel omkring det samme rådigheds beløb som vi har her i DK, hvis vi siger Thailand contra Danmark, her snakker jeg om Thaier i de større byer med fast arbejde, problemet i Thailand er at de ikke har noget sikkerhedsnet som vi har her i dk, men hallo hvor var danmark for bare 40 år siden, da vi ikke havde noget sikkerhedsnet som bistand eller dagpenge ? folk glemmer hvor de selv kommer fra og hvad danskerne selv gjorde og hvordan vi selv boede for ikke så mange år tilbage.

Jeg er enig med denne udtalelse fra mattidk og deler den opfattelse af thai kvinder

Men du kan ikke generalisere på den måde at alle Thai kvinder er ud efter penge, det er helt forkert billede man får herhjemme. Huske at de flest Thailænder i Thailand er også alminelige arbejdsklasse som går på jobbet 8-17 og har det fint med deres liv (og pengepung) lige som os her.

Jos_38 : jeg læste lige dit indlæg du fik sendt før mig Grin kan sgu også kun være enig der Smile
Redigeret af taleofdk d. 13/01-2008 23:50

www.holidaysinsiam.com
ebeth
For at lave lidt citatfusk...
"hønen" skrev:
Er blevet skilt 2 gange fra danske mænd,har efter min pengepung været meget dyrt begge gange.

Idag jeg er ikke rig men mangler ikke noget,og bliver jeg skilt fra min Lollandske mand vil det kun koste en flybillet,jeg tror og håber det nu ikkeFrown

Jeg har bare ændret kønnet, men det er ganske vist....næstenSad

Payanak
Svaret paa sproegsmaalet:
Nej, men penge staar oeverst paa listen.
(Kaerlighed findes laengere nede paa listen)

Det er dybt rodfaestet i den thailandske kultur at manden betaler for konen. Det vaere sig 'sin sot' ved aegteskabets indgaaelse og efterfoelgende forventes det at manden baerer det tunge laes mht. udgifter i husholdningen.
Og for at goere dette indlaeg kort, saa lad mig slutteligt sige at vi udlaendinge er ekstra udsatte...

lucca
humm ja jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige.. men jeg kan forholde mig til det der klades overlevelse og tjene til dagen af vejen men og kalde det det at thai piger er ude efter penge er ikke rigtigt... jeg ville sige at nogle er men det er det samme som alle andre lande.. også danmark

penge penge pnege... et af de gode spørgsmål og med har jeg fortale mig kæreste at jeg ingen har af og sådanne er det... så spørgsmålet om thai kvinder kun er ude efter penge forstår jeg ikke.. de er som alle andre.. mænd og kvinder.. i verden.. syntes ikke jeg ville komme med mere i dette spørgsmål for føler det er mod min natur at stille dette spørgsmål og mine svar kan hurtig blive misforstået... og det kan vi jo IKKE have..
All The Best In Life....

Jake
Sabel, hvis du har den mave du fremviser, så skal pigerne nok blive... ;-)

Earthrush
Alle folk vel jo gerne ha flere penge end man har

og selv følglige tager det et stk tid at blive forelsket så første tænker man vil på man får et beder liv end det man har, og så kommer kærligheden lidt efter lidt for det meste
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Spring til debat: