Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
pattaya er ikke så kedelig
|
|
Mai Sabai |
Lagt på d. 13/01-2008 17:46
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Jeg giver dig fuldstændig ret,manden som du siger hedder Jørgen lider sandsyligvis af alkohol demens. Han sidder og bæller spiritus i sig fra morgen til aften,ind i mellem vælter han sig ind i sengen og sover et par timer og er så klar igen til at overfuse sine gæster. Og ja der er kamp om gæsterne i Pattaya og mange danskere har sagt farvel til Chr 4.og kommer nu de andre gode danske steder. Bade-Hotellet,Copenhagen-Bar og hos Roar hvor men får den fineste og høflige betjening samt rigtig god dansk mad. Redigeret af Mai Sabai d. 13/01-2008 17:54 |
|
|
JCL |
Lagt på d. 30/01-2008 00:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
Jeg boede på Copenhagen i Juli måned sidste år, og var godt tilfreds, nu er værten og mig så også barndomskammerater, men de andre gæster virkede også glade for at bo der. Og så var jeg på Chr4 tal og spise, maden fejlede ikke noget, og værten var såmænd venlig nok, så ved jeg selvfølgelig ikke hvad han udviklede sig til senere på dagen:-) |
|
|
kiml |
Lagt på d. 30/01-2008 06:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Jeg har spist pae c4 mange gange og kan ikke nikke genkendede til det skrives om her var der i julen, der var ikke raeden mad, |
|
|
Bent Jensen |
Lagt på d. 30/01-2008 07:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
[quote]JCL skrev:Og så var jeg på Chr4 tal og spise, maden fejlede ikke noget, og værten var såmænd venlig nok, så ved jeg selvfølgelig ikke hvad han udviklede sig til senere på dagen:-)[/quote Jeg oplevede værten ubehøvlet tidlig morgen og var simpelthen chokeret. Med venlig hilsen Bent jensen] |
|
|
mgj |
Lagt på d. 30/01-2008 09:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Bent Jensen skrev: Jeg oplevede værten ubehøvlet tidlig morgen og var simpelthen chokeret. Med venlig hilsen Bent jensen] Hej Bent :-) Jeg har været på C4 mange gange gennem flere år, og har ALDRIG fået fordærvet mad!!!!!!!!!!!!! Og det er da et forfærdeligt rygte at sætte igang her, DET KAN ØDELÆGGE DERES FORRETNING!!!!!!!! Ang. Jørgen´s (værten) måde at være på, så kan han hans omgangstone godt være bramfri (især hvis der er kommet et par genstande i kroppen), men man skal tage det med et gran salt!! Ved ikke om du er en sart sjæl, og ikke kan tage en gang gas, eller om "kemien" ikke var til stede mellem jer??? M.v.h. Martin Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2008 09:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
c4 er da det perfekte sted hvis man vil sidde og høre på en flok fulde danskere, der tror de har set hele thailand og kender thailands mentalitet ved at sidde og drikke sig hammerfuld hverdag. Maden føj siger jeg bare, aldrig har jeg fået så dårligt mad, måtte finde et andet sted at spise for det jeg fik var uspiseligt. Så jeg har været der 3 gange første, sidste og eneste gang, mit liv er sgu for kort til at komme helt til thailand og opleve hvad jeg kan på et værtshus heri dk Bare min mening om c 4 sorry. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 30/01-2008 09:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Tvivler nu paa at daarlig omtale her paa DTW kan oedelaegge C4, i saafald vil jeg mene at C4 er en skude paa vej ned i forvejen. Jeg tror at uanset hvad der bliver skrevet om hid og did, ja saa goer folk deres egne erfaringer. Har selv besoegt C4 1 gang, der var ingen mennesker, kun personalet som var yderst venlige over for mig. Mit favorit sted er Copenhagen bar, et stille og roligt sted med god betjening, god mad og masser af glade mennesker.......... Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 30/01-2008 11:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Jeg kan da slet ikke genkende det Bent og JSH skriver om CHR4 - har været der 14dage i sommer og mange gange før - perfekt god mad HVER gang - og Jørgen - han gør sgu ikke en kat fortræd! Men humor og sarkasme flyver jo igennem luften dernede , men hvis man ikke er med på den vogn , så kan jeg godt se at nogle måske kan have et problem....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2008 11:16
|
|
pdrhan skrev: Jeg kan da slet ikke genkende det Bent og JSH skriver om CHR4 - har været der 14dage i sommer og mange gange før - perfekt god mad HVER gang - og Jørgen - han gør sgu ikke en kat fortræd! Men humor og sarkasme flyver jo igennem luften dernede , men hvis man ikke er med på den vogn , så kan jeg godt se at nogle måske kan have et problem.... Hejsa pdrhan Jeg vil lige sige jeg har ikke ytret mig om Jørgen, kun om maden. Kender ikke manden så jeg har ingen bevægsgrunde til at udtale mig om ham. |
|
|
Lagt på d. 30/01-2008 16:47
|
|
Pattaya er roevkedeligt |
|
|
Lagt på d. 30/01-2008 16:55
|
|
ABEKATTEN skrev: Pattaya er roevkedeligt Ja ok det er heldigvis smag og behag hvor man synes der er godt, men man kan da ikke komme udenom at der sker da en hel del i pat i forhold til andre steder. Men at tro det er thailand så er man på vildspor det er vel kun turister og folk der skal tjene penge der der. |
|
|
Bent Jensen |
Lagt på d. 30/01-2008 17:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 199 |
Vedr. Chr. 4 Så skal jeg oplyse, nøjagtigt hvad der skete den skæbnesvangre dag, da jeg besluttede aldrig mere at komme på Chr. 4 i Pattaya. Jeg havde afsluttet oversættelsen at to franske filmmanuskripter og to drejebøger, tjent en pæn slat penge og var godt træt efter et forceret arbejde. Jeg besluttede mig derfor til at holde en uges ferie i Pattaya. Jeg havde vel et år tidligere boet en enkelt nat på Chr. 4. Jeg havde dengang spist et enkelt måltid mad, nemlig stegt flæsk med persillesovs. Det havde været udmærket, og prisen havde været billig. (Det havde v;ret i lavsæsonen.) Jeg besluttede mig derfor til igen at prøve Chr. 4. igen. Jeg henvendte mig efter ankomsten til receptionisten ved skranken, bad om et værelse, fik bøglen og betalte en enkelt nat forud. Derpå anbragte jeg min rejsebagage på rummet og fik neden under, hvor jeg drak en øl og talte med et par andre gæster. Der var en dansk elektriker, man kaldte Trigger, og en maskinarbejder fra Herning. Jeg forlod guest houset ud på eftermiddagen for at deltage i forlystelseslivet ude i byen. Jeg kom tilbage til Chr. 4 klokken ca. 02 om natten. En ung dame, der fungerede som receptionist. Man hun nægtede pure at lukke mig ind. Og jeg var ikke beruset. Jeg gik så over i en nærliggende hotelrestaurant og bestilte nogle genstande og noget mad, som jeg indtog, mens jeg ventede på, at det skulle blive morgen. Tidligt på morgenen gik jeg tilbage til Chr. 4, hvor jeg mødte maskinarbejderen fra Herning. Jeg fortalte ham, hvad jeg havde oplevet i nattens løb. Senere kom Jørgen, og maskinarbejderen berettede over for ham, hvad jeg havde oplevet. Jørgen kunne nu have reddet situationen ved at sige, at der var sket en kedelig misforståelse, således at receptionisten ikke var blevet informeret om, at jeg boede på guest houset el.lign efter hans eget valg. Men det gjorde han ikke. Han sagde først ingen ting. Jeg sad i en stol, han tilsyneladende plejede at sidde i. Så sagde han: ”Hvis du ikke flytter dig, så bliver du smidt væk.” Det gjorde jeg så. Jeg hentede min taske på værelset, forlod guest houset og kom aldrig tilbage. Jeg tjekkede i stedet ind på et andet skandinavisk guest house med lækre airconditionerede værelser, fint køkken, høflig betjening og en beleven vært. Jeg har været der flere gange siden og skal nu snart af sted igen, når de fleste af jule- og nytårsturisterne er taget hjem. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |