Se indlæg
 Udskriv debat
rasmus
meuy
og rasmus hvor dum er han ikke selv at sender penge og købe ting til hende nå han bor på den anden side af jorden og ved ikke hvem hun er og kender hende ikke rigtigt og bliv tage på røven hvem er så dum her ham eller hende ja tænk selv hun har jo modtage det penge ja jeg ved ikke i hvor langt tid så at tage en bar pige og tror at han ejer hende ha ha det er til at grine af ..........................men nu er jeg jo ikke nogle bar pige og har aldrig arb i thailand kom her som lille men kender da mange piger der arb sådan det kan ikke undgå hvis man skal kender sin ejne landsmand i kbh ja og alle andre steder men dem jeg kender det ville bare have et bedre liv og en mand der ikke slå og misbruger dem men i har kun i hovederne det er thaipiger er ikke til at stole på måske har i ret men der findes faktis mange thaipiger der er til at stole på ....sådan nogle som os som har komme her til denmark som lille og er vokset op her i denmark med dansk bagrund vi bliver også svine til herfra nette lige side jeg har kigge og læst er der ikke andet end thaipiger skal man ikke stole og man skal passe på og ja læst selv har kun et ting at sige hvad fanden laver i selv her hvis i kan ikke kan lide thaipiger så tage dog en dansk pige somom hun er bedre .......bare et lille brev fra thailady

Rasmus
Kære Thailady
Når du svare på et indlæg behøver du ikke at starte et ny EMNE hver gang.
Du skal blot gå ned i nederste højre hjørne og trykke på ”SVAR” så vil dit svar komme i forlængelse af det indlæg som du svare på.

I øvrigt syntes jeg det godt gået at du blander dig i debatterne, der er desværre ikke ret mange Thaipiger her på Dansk-Thai. Det skyldtes nok at ikke alle Thaipiger behersker dansk på skrift.Sad
Det ville være fint om andre Thailady´s også ville blande sig her – og give os andre svar på tiltale.
Godt gået Thailady!Wink
Hilsen Rasmus

surin
velkommen til thailady det er dejligt med en pige i debatten

du har helt ret i at gode thaipiger forsvinder i mængden af dårlige thaipiger problemet er jo også at de fleste gode thaipiger har en meget lille vennekreds og de holder sig for sig selv imens de dårlige piger er meget mere synlige i det at de samles mange flere sammen for at kunne spille osv.

med hensyn til advarslerne om de dårlige piger så kan de ikke siges ofte nok jeg beklager at det går ud over jer gode piger men hvad med de gode mænd der bliver taget i r.... har de ikke ret til at få advarslen

John
surin skrev:

du har helt ret i at gode thaipiger forsvinder i mængden af dårlige thaipiger problemet er jo også at de fleste gode thaipiger har en meget lille vennekreds og de holder sig for sig selv imens de dårlige piger er meget mere synlige i det at de samles mange flere sammen for at kunne spille osv.

med hensyn til advarslerne om de dårlige piger så kan de ikke siges ofte nok jeg beklager at det går ud over jer gode piger men hvad med de gode mænd der bliver taget i r.... har de ikke ret til at få advarslen

Hejs
Du har jo ret Surin, men du glemmer bare en ting, hvad med alle de søde piger der bliver taget i r...., er det deres egen skyld?

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
oleskyum
Der er så afgjort mange dårlige eksempler, men med den tilslutning der er til Thailand, må der absolut være flere positive historier.

Der har været 3.565 F/S med Thailænder der har under 10 års ophold i Danmark, i følge Danmarks statestik så jeg tror der er rigtig mange gode og stabile forhold.

Personlig kan jeg godt lide at spille rommy, og føler ikke det som et problem, men hvis det ikke kan styres, er det et problem.

surin
John skrev:
surin skrev:

Hejs
Du har jo ret Surin, men du glemmer bare en ting, hvad med alle de søde piger der bliver taget i r...., er det deres egen skyld?

John Grin

hej
nej jeg har ikke glemt dem men jeg har ingen kontakt med nyankommene thai-piger så jeg kan ikke advare dem og iøvrigt kender jeg heller ikke nogen mænd som har taget r..... på en thaipige så jeg kan jo ikke advare imod noget jeg ikke kender til men det var da et job for dem af jer der hele tiden fortæller om det i må jo kende en masse som er taget i r.... og hvis i så alliere jer med dem som skriver thai så budskabet når de rette så ville det da være perfekt

John
Hejsa

Nåår så er jeg mere rolig GrinGrinGrin

Surin du er glat som en ål CoolCoolCool

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
surin
John skrev:
Hejsa

Nåår så er jeg mere rolig GrinGrinGrin

Surin du er glat som en ål CoolCoolCool