Se indlæg
sviner pigerne til
|
|
meuy |
Lagt på d. 08/02-2005 12:25
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
kan ikke forstå hvorfor i altid skal svine pigerne til ikke alle thaipigerne er sådan og kan slet ikke forstå at du kan viser hendes brev frem sådan i sidder og sviner thaipigerne til hvergang i logger på brug dog hovede i må og kan da vide hvem der er ude efter penge eller sådan nogle som os andre piger der søger efter kærlighed men vi bliver jo også svine til da i ikke kan se forskel på os piger |
|
|
Lagt på d. 08/02-2005 14:32
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Lady Hvem er det du snakker til ???? bamsen |
|
|
Khun Tee |
Lagt på d. 08/02-2005 20:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 110 |
thailady skrev: kan ikke forstå hvorfor i altid skal svine pigerne til ikke alle thaipigerne er sådan og kan slet ikke forstå at du kan viser hendes brev frem sådan i sidder og sviner thaipigerne til hvergang i logger på brug dog hovede i må og kan da vide hvem der er ude efter penge eller sådan nogle som os andre piger der søger efter kærlighed men vi bliver jo også svine til da i ikke kan se forskel på os piger Der sagde du lige noget af det rigtige for det er lige det de gør, de bærer bare brænde til bålet så det brænder endnu mere. Thaipiger er ikke værrer end danske piger så lad lige være med at kæmme alle over en kam, det kunne være sjovt om der kunne blive sagt noget seriøst frem for sådan en gang pladder. Man skulle tro det somme tider var gamle kællinger der snakkede sammen og ikke fornuftige mennesker som vil dele ud af deres erfaringer. John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
surin |
Lagt på d. 08/02-2005 20:45
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
leeka skrev: thailady skrev: kan ikke forstå hvorfor i altid skal svine pigerne til ikke alle thaipigerne er sådan og kan slet ikke forstå at du kan viser hendes brev frem sådan i sidder og sviner thaipigerne til hvergang i logger på brug dog hovede i må og kan da vide hvem der er ude efter penge eller sådan nogle som os andre piger der søger efter kærlighed men vi bliver jo også svine til da i ikke kan se forskel på os piger Der sagde du lige noget af det rigtige for det er lige det de gør, de bærer bare brænde til bålet så det brænder endnu mere. Thaipiger er ikke værrer end danske piger så lad lige være med at kæmme alle over en kam, det kunne være sjovt om der kunne blive sagt noget seriøst frem for sådan en gang pladder. Man skulle tro det somme tider var gamle kællinger der snakkede sammen og ikke fornuftige mennesker som vil dele ud af deres erfaringer. om vi er gamle kællinger eller ej er vel ligegyldigt så længe vi deler ud af vores erfaringer og hvis i ikke giver denne erfaring så var problemet der jo ikke jeg vil lade være usagt om i er værre end danske piger eller ej men i bære selv brændet hver gang en ny tager r.... på endnu en dansk mand men istedet for at forsøge at fortie tingene så skulle i deltage i debatten med at forklare hvorfor det sker og hvad der gør at nogle af jer vælger at gøre den slags ting i livet og hvorfor at andre af jer ønsker et liv med en familie |
|
|
stoney |
Lagt på d. 08/02-2005 22:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Jeg kender også en gammel Dansk gris som skulle have noget ungt Thai kød,men efter nogle års ægteskab løb hun sgu hvor frækt nu havde hun været hans husholderske og altid villige sex partner,men hun fandt ud af at dette liv var ikke det værd.Hvorfor tror mange Danske mænd at fordi det er Thailændere kan de behandles som noget man træder på.Danske mænd har åbentbart denne mening Danske kvinder finder sig ikke dette derfor er de nogle "sataner"mener mange og derfor søger de åbentbart mod udlandet.Jeg forstår dem de stakler.Dette er bare et surt opstød fra en der kender en del af disse slemme kvinder fra Thailand. |
|
|
Lagt på d. 08/02-2005 22:43
|
|
Begynder Antal indlæg: |
stoney skrev: Jeg kender også en gammel Dansk gris som skulle have noget ungt Thai kød,men efter nogle års ægteskab løb hun sgu hvor frækt nu havde hun været hans husholderske og altid villige sex partner,men hun fandt ud af at dette liv var ikke det værd.Hvorfor tror mange Danske mænd at fordi det er Thailændere kan de behandles som noget man træder på.Danske mænd har åbentbart denne mening Danske kvinder finder sig ikke dette derfor er de nogle "sataner"mener mange og derfor søger de åbentbart mod udlandet.Jeg forstår dem de stakler.Dette er bare et surt opstød fra en der kender en del af disse slemme kvinder fra Thailand. Ja stoney Der der er sikkert en del mænd som ikke behandler deres thaikoner godt,det ville da være underligt andet,alle folk er jo ikke ens Det er thaipigerne heller ikke Hvor mange gange har du været gift med thaipiger siden du kender en del,eller mener du bare at du kender dem uden at bo sammen med dem Hvis du bare kender dem, hvordan ved du som om det De siger er det rigtige, og hvordan ved du om det er MANDEN der er noget galt med Husk at der er 2 historier hvergang, ikke fordi jeg skal forsvare nogen Jeg kender selv nogle mænd som ikke er søde ved deres koner,nu er nogle af den eks koner heldigvis, men jeg kender desværre også thaipiger som ikke er gode piger Så det er både mændene og pigerne som skal tænke sig lidt om, før de gifter sig, og skal dele 2 kulturer bamsen |
|
|
surin |
Lagt på d. 09/02-2005 06:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
jamen bamse dog pas nu på inden en hvis person angriber dig du gamle DFer |
|
|
Pescator |
Lagt på d. 09/02-2005 11:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
stoney skrev: Hvorfor tror mange Danske mænd at fordi det er Thailændere kan de behandles som noget man træder på.Danske mænd har åbentbart denne mening Danske kvinder finder sig ikke dette derfor er de nogle "sataner"mener mange og derfor søger de åbentbart mod udlandet.Jeg forstår dem de stakler.Dette er bare et surt opstød fra en der kender en del af disse slemme kvinder fra Thailand. Hej Stoney, Der er ingen tvivl om at der findes brådne kar blandt de danske mænd, det hører man jo om fra tid til anden. Jeg er glad for at sige at jeg ikke personligt er bekendt med sådanne forhold i min omgangskreds. Jeg ser mange forhold hvor det er thai-kvinden der overvejende sidder i førersædet og fyrer den af som discodronning og med weekend-komsammen med spil, mens manden sidder derhjemme og passer børn. Jeg taler som sagt om gifte koner i 40 års alderen med mand og børn, der endnu ikke har fundet ud af, at hendes discodronning-stjerne er falmet noget. Jeg tror personligt at mange thailandske kvinder der relokerer til fx DK er stærke personligheder, der heldighvis ikke sådan lader sig kue. Jeg mener der skal da godt nok mere end en almindelig gang mod til at forlade det eneste land man kender og rejse tværs over jordkloden til et land man måske tilmed aldrig har hørt om, et sprog, kultur og klima man ikke er bekendt med, og læg dertil at skulle leve sammen med en mand man måske ikke kender ret godt. Jeg tager personligt hatten af for det mod de derved udviser. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
wanthai |
Lagt på d. 01/01-2006 04:01
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
hej jeg tilslutter mig fuldt og helt hvad bl. a. Michael skriver. hvis alle forsøgte at leve efter reglen: gør kun mod andre hvad du ønsker de gør mod dig, ville meget se anderledes ud. derudover kan medieren, spediel DR ikke sige sig fri for at være med til at udbrede opfattelsen af at bl. a. Thai-priger nogen man betaler for , og derfor kan anvende som husbestyrerinder m.m. ifølge især DR er de alle fra så fattige kår, at alt de møder i danmark er bedre. bare ikke visse mandlige individer som ikke har forstået at de er som vi andre, blot født og opvokset under andre vilkår. er selv gift på 23. år med en pige fra Yasothon/Ubon, hun har ben i næsen, som vi ynder at sige. så alle der måtte være skræmte, tænk lige situationen igennem nok engang inden i drager jeres konklusioner |
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/01-2006 04:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
tiden var nok også en anden for 23 år siden men derfor skal man selvfølgelig ikke lade sig skræmme men tænke sig godt om |
|
|
ove |
Lagt på d. 01/01-2006 11:52
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
hej hver gang jeg hører det der "åååhh hvor er det synd for de der små thaipiger, med de gamle mænd" så plejer jeg at sige... hold kæft for helvede, det er meget mere synd for manden... alle der kender lidt til det giver mig ret... gode nytårshilsner Ove |
|
|
Frank |
Lagt på d. 01/01-2006 11:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Kære meuy Det er muligt, at jeg er tungt opfattende, men jeg forstår ikke det, som du skriver. Kan du ikke prøve at være en anelse mere specifik, komme med nogle henvisninger eller lignende, så vi, der er lidt tungnemme, også kan følge med. Og så er der lige en tanke der slår mig, når jeg læser dit indlæg igen: Det, som du beklager dig over, betegner faktisk dit eget indlæg ganske godt. mvh Frank Redigeret af Frank d. 01/01-2006 16:01 |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/01-2006 12:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Hej Frank. Hvis du er tungt opfattende og en anelse tungnem, ja så er vi 2, for jeg fatter heller ikke hvad meningen med Meuy's indlæg er Med venlig hilsen Suk............. Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/01-2006 13:34
|
Antal indlæg: 3779 |
Hej, Er det ikke bare sol nr 2??? En der giver sig ud for at være en Thai-pige, der kan skrive dansk. Og en, der starter en tråd med noget, som ingen fatter, men som alle dog fatter, drejer sig om at sige noget negativt om farang (mænd). |
|
|
ben |
Lagt på d. 01/01-2006 13:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 438 |
Eh...den her traad var ca. 1 aar gammel og bliv saa vaekket til live med det saedvanlige pladder. Vi er alle forskellige - uanset hudfarve, nationalitet. kultur, religion eller hvad ved jeg, saa man boer saefoeli ikke skaere alle fra en gruppe over en kam. Skaal! |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 01/01-2006 14:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
ja ja ok Ben men som du kan se er det tilsyneladende en ny bruger af siden som kom med.. saa det er vel ok at kommentere tidligere indlaeg.. selvom den var lidt gammel.. Hvad formaalet var med indlaegget.. jamen sikkert bare at skabe en diskution. for vedkommende var jo ikke med saa laenge,, helt noejaktig fra 08/02 til 24/02-2005.. Saa hvis nogen ellers gider bruge tid paa det kan man jo begynde at tjekke om der saa efter d. 28/02 kom en ny saakaldt Thai pige med i debatten. det er et aabent forum, saa undgaa provokationer og dumrianer.. det kan vi ikke... Nogen mennsker har bare et kedeligt liv og kompencerer saa med at poste annonymt paa nettet. skidt med det vi har det sjovt saa laenge. Le-si ups der var lige en stavefejl.. Redigeret af xxxx d. 01/01-2006 14:52 |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 01/01-2006 15:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
meuy er autentisk nok. skidt med det vi har det sjovt saa laenge. hehe, fin holdning lesi mvh rinpoche |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 01/01-2006 16:52
|
Antal indlæg: 3779 |
Ja, gammel tråd, det så jeg ikke... |
|
Spring til debat: |