Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Hjælp !!
|
|
xxxx |
Lagt på d. 12/01-2008 16:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
hæhæ prasat du rutter sgu med dine penge. man kan ikke drikke/spise/ gå med damer for 12.000 thb pr døgn. Men få damer uden at betale for det i TH.. ja det er nok en drøm, indtil man bor her og kan tale med dem på deres sprog. Glem alt det fis med den søde hotel pige eller købmandens datter dem kommer man altså ikke i kontakt med før man kan snakke Thai. Men når man har været den hårde tur igennem og kan gøre sig forståelig, jo så er Thailand ligeså åben som alle andre lande... behandle kvinder som rigtige kvinder.. Den kunne jeg godt tænke mig at få uddybet. Hvis det betyder ligge på knæ for dem, joe så kan det da give fisse, men de gider dig ikke i længden. Hvem vil have en karklud. ??? |
|
|
Nixon |
Lagt på d. 12/01-2008 16:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Earthrush skrev: Jeg tro når jeg smutter til thailand , vil jeg nok smutte ud og være hos nogen af de folk som bor i thailand men er her fra siden da jeg ikke ville føre mig alene og være så chenert så men det er kun mig der tænker sådan lol Tror earthrush skal 14 dage op til le-si. |
|
|
Mai Sabai |
Lagt på d. 12/01-2008 17:46
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Det var dog nogle fantastiske priser flere af jer har betalt for en aften i Pattaya. Her er nogle priser som i kan bruge næste gang i kommer til storbyen som ikke er for bonderøve. 1 stk pige en nat fra en Beer-Bar 1000-1500 THB.500 TB til Mama-San.Pigen drikker kun Coca-Cola,du skal vel også ha et par øl eller nogle skarpe.Øl 60 THB stykket 1/2 flaske Whiskye med det hele.350 THB. Næste morgen,ud af døren med damen ingen morgengave måske 20 BTH til en motorcykel taxi,så er du klar igen om aftenen. Alt i alt ca. 3000 THB=380 Danske kroner. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 12/01-2008 18:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Mai Sabai skrev: Det var dog nogle fantastiske priser flere af jer har betalt for en aften i Pattaya. Her er nogle priser som i kan bruge næste gang i kommer til storbyen som ikke er for bonderøve. 1 stk pige en nat fra en Beer-Bar 1000-1500 THB.500 TB til Mama-San.Pigen drikker kun Coca-Cola,du skal vel også ha et par øl eller nogle skarpe.Øl 60 THB stykket 1/2 flaske Whiskye med det hele.350 THB. Næste morgen,ud af døren med damen ingen morgengave måske 20 BTH til en motorcykel taxi,så er du klar igen om aftenen. Alt i alt ca. 3000 THB=380 Danske kroner. Hvis man også skal have noget at spise og 3 damer i døgnet ..så er det bestemt ikke noget problem at bruge 10000 baht (taler af erfaring) næ det kommer an på alder og kondi ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |