Se indlæg
 Udskriv debat
Prostitution
madsen1967
sonni08

Giver dig helt ret i dette Wink
Michael Madsen

jesperfrb
Syntes måske du sætter det lidt vel meget op i sort/hvid, og at du nok overdriver indkomsten til Thailand igennem prostitution!

Men er ellers meget enig i dit indlæg!!!
Og at du har mange gode vinkler medWink
Så tak for indputtet, også til min ehen forstokkethetShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

bn1608
Ja du har ret Sonny .Og tak for sidst.
Brian
brian nissen

Idag - i nyhedsavisen, er der en ganske lille notits...

En mand i Polen, beslutter sig til at gå på bordel, han bliver lukket ind og venter - lidt efter kommer hans KONE ind...

Hun har forklaret ham at hun tjente lidt ekstra ved at arbejde i en butik i nabobyen...

Nu skal de så skilles...

Hvad med Jer - jeg ved at det er en meget teoretisk situation, men ville I lade Jer skille i en tilsvarende situation (tror I) ???

Jeg kan fortælle min egen historie, jeg er romantiker og kan lide at overraske min kæreste når jeg har een... For mange år siden havde jeg en kæreste (dansk) hun havde ikke noget arbejde, men søgte ind imellem lidt rengøring m.m.

En dag fortalte hun mig at hun havde fået job som telefondame på et bordel, hun forklarede mig hvad en telefondame lavede, nemlig let rengøring, tage telefonen, lave og servere kaffe, vise kunder til rette...

Nåmen så havde hun jo fødselsdag - og jeg købte den største buket langstilkede røde roser jeg konne komme i nørheden af - og drog afsted til det bordel hun arbejdede på... Ringede på døren, og blev modtaget - men IKKE af min kæreste - jeg blev modtaget af en ældre kvinde... Jeg fortalte hende at roserne var til <min kærestes navn>, og hun sagde bare kom indenfor - og tag plads - så kommer hun lige om lidt...

Og ganske rigtigt efter ca 10-15 minutter stod min kæreste så foran mig, med MEGET lidt tøj på, og en del forklaringer...

Jeg er ikke den jealoux type, og for min skyld kan kvinder gøre med deres liv og krop som de har lyst til, så jeg forklarede hende at jeg var PISSEsur over at hun fandt det nødvendigt at lyve for mig, men at jeg iøvrigt ikke ville blande mig i hendes gøremål...

Forholdet gik i stykker men det var af andre årsager...

.

FCKdk
Jeg mener ikke man kan købe et menneske til sex!!!!
Der kan allerhøjest være tale om betale en form for
leje, da man under ingen omstændigheder kommer til
at eje vedkommende!!!!

AngryAngryAngryAngryAngryAngry

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: