Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya er ikke så kedelig

http://www.pattay...1_50_4.htm

http://www.pattay...0_50_2.htm

Så kom ikke og sig at pattaya er kedelig Grin
Der sker nemlig noget.

bamsen

huratho
Hej Bamsen
Det kommer så sandelig an på hvad man kommer til Thailand for.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

thaikurt1
Det er også grunden til at jeg er flytte her til at hvis jeg har lyst kan jeg gå ud og oplevet noget det kunne jeg ikke da jeg boed paa landet.

http://nej
sank
Smile Mest spænding om natten så der sover jeg Grin

Suk Rak Ning
PATTAYA ER OG BLIVER THAILANDS ROEVHUL.!!!

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sank
Shock Så Så jeg er da meget glad for Pattaya. Altid noget at se på og mange gode spise huse Pfft

Pattaya er et godt sted hvis man skal more sig, synes nu også det er et godt sted, men man skal bare ikke være der for lang tid af gangen. Det er da rigtigt pattaya phuket og hua hin har ikke meget med thailand at gøre, de lever næsten kun af turisterne.

Men ellers er det vel smag og behag hvor man bedst kan lide at være.

Mai Sabai
Besøg spisestedet Chr.4 i Pattaya,der får du råddent mad,en sur værtinde og en stang stiv vært. Mayonæse og remoulade har overskredet sidste salgsdato for flere måneder siden.Værten siger de ikke bruger salgsdatoer her i Thailand.Værten bliver efterhånden som dagen skrider frem mere og mere fuld og ser det nu som sin fornemste opgave,at generer så mange af sine gæster som muligt inden han går i seng..Kom ikke og sig at Pattaya er kedelig.

sank
Cool Pattaya og omegn har nu andet en værtshuse. Der er skam en dejlig omegn at Cykle rundt i for et par gamle nisser over 70. Som har taget mange ture rundt i hele Thailand. Wink Mvh

Mai Sabai skrev:
Besøg spisestedet Chr.4 i Pattaya,der får du råddent mad,en sur værtinde og en stang stiv vært. Mayonæse og remoulade har overskredet sidste salgsdato for flere måneder siden.Værten siger de ikke bruger salgsdatoer her i Thailand.Værten bliver efterhånden som dagen skrider frem mere og mere fuld og ser det nu som sin fornemste opgave,at generer så mange af sine gæster som muligt inden han går i seng..Kom ikke og sig at Pattaya er kedelig.

Tjaaaa hvad skal man sige andet end du har ret i det med maden i hvert fald. GrinGrinGrin
Redigeret af d. 07/01-2008 16:40

sank skrev:
Shock Så Så jeg er da meget glad for Pattaya. Altid noget at se på og mange gode spise huse Pfft

Jeps sank der er rigtig mange gode steder man kan spise god mad, puha jeg bliver sgu helt misundelig på dem der er der nu GrinGrinGrin

larsen99
sank skrev:
Der er nu også mange gode golfbaner i området Cool
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Mai Sabai
Hold jer langt væk fra Chr 4 i Pattaya eller tegn en god forsikring mod madforgiftning.

Suk Rak Ning
Jeg er da ogsaa i Patty sommetider, men det er da for at drikke mig pisse fuld og dermed foelgene snavs, saa jeg kunne da aldrig finde paa at bosaette mig der...alt med maade..Der er jo ingen grund til at bo midt i kraeftknuden....vel .....Isaer ikke, hvis man har en lille abe siddende paa sin skulder......Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 07/01-2008 17:51

Suk Rak Ning
Mai Sabai skrev:

Hvis det er sandt, hvorfor saa ikke bare knalde ham en, det havde jeg sq gjordt............

Er du begyndt at stamme,eller er det for bedre forståelseWinkWinkWinkWink

lindy

quickmouse
lindytv skrev:
Er du begyndt at stamme,eller er det for bedre forståelseWinkWinkWinkWink

lindy

næ jeg tror nu mere at leo stod i vejen Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink
sorry kunne bare ikke lade være Grin Grin Grin Grin
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

h
jeg har nu fået god mad og aldrig blevet generet de gange jeg har været på chr.4

men det har måske noget med opførsel at gøre?

Davs
Ja jeg kan nu heller ikke lige
genkende den oplevelse du har haft på CHR4
Ja jørgen hygger sig med, kunderne,og han er en drille pind
men det er ordenlige menneske jo hehe
Men alle restauranter kan ha en dårlig dag med maden
Så skal man sige det til dem.
bamsen
Redigeret af d. 07/01-2008 21:53

Bent Jensen

Mai Sabai skrev:

O.k., så er det ikke kun mig, der synes, at værten (som vist hedder Jørgen) er fantastisk ubehøvlet. Der er hård konkurrence om turisterne i Pattaya, navnlig i lavsæsonen april - oktober. Jeg fortrak efter en enkelt nat på Chr 4 til et andet skandinavisk guest house med fint køkken, lækre værelser, høflig betjening og en beleven vært, der ikke drak nævneværdigt med spiritus.

De overgemte madvarer på Chr. 4 kunne tyde på, at stedet, som er et guest house, ikke har for mange gæster.

Med venlig hilsen
Bent Jensen

Spring til debat: