Se indlæg
 Udskriv debat
Nytaars-fortsaet ?
Suk Rak Ning
Hva' har i af NF i den kommende aar ?

Selv vil jeg begraenser mit alkohol, samt mine smoeger, og begynde paa paa aerobic...............

Godt nytaar til alle...............

En bakke pr. dag + 80 smoeger er sq ikke sundt.......vel...Ja jeg har faaet en advarsel, jeg ved det godt, men det er ikke nemt, naar man har et "Alkohol " gen i kroppen :-(

Dumme komentar frabedes !!!
Redigeret af Suk Rak Ning d. 20/12-2007 20:02
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

John
Uanset gen. Så er det vigtigt at stille sig et realistisk mål.
Tror desværre du skyder over SukWink
Med både at begrænse alkohol og smøger, men jeg ønsker dig held og lykke med det. Smile

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Ja jeg ville gerne vinde i lotto,
så jeg har en chance for at bosætte mig et sted i thailand.
Men det er nok ikke realistisk,at tro på det,men håbet lever i bedste velgående
bamsen

ubon lynge
Suk det lyder som et godt nytårs forsæt jeg håber for dig det vil lykkes for dig, da jeg kørte langtur var jeg selv oppe på omkring de 80 smøger i døgnet, og det er ikke sjovt når man står op om morgen og ikke kan få en lyd frem fordi man har røget for meget, og jeg bestemte for 2 år siden til en nytårs aften at trappe lidt ned, og i dag hvor jeg går hjemme som pensionist ryger jeg 20-30 stk, men kan komme lidt op når vi er til fester Wink
Suk Held og Lykke med det håber det vil blive til noget for dig. Wink
Ubon.

Pibe

xxxxxx
hej suk
huskt man kan hvis man vil
held og lykke i det nye aar

jesperfrb
Held og lykke med nytårsforsættet!!WinkWink

Har selv opgivet at lave den slags for længe siden, de holder ikkeWinkWink
Så mit er at leve livet, hele livetGrinGrinGrin

God julWinkWink

Dumme kommentar???
Tjaa, du bestemmer selv, hvorlænge du vil være herShockShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

yeya
Held og lykke med NF. Det lyder som en fornuftig ide. Aerobic er rigtig godt og sjovt, men vanvittigt haardt.......

Mit NF er at jeg vil begynde at loebetraene igen. Jeg var engang en rigtig god loeber (loeb 3700 til coopers test), og det vil jeg vaere igen. Det er jo ogsaa saa sundt for kroppen.
Saa vil jeg ogsaa vaere mere social end jeg er nu. Jeg er begyndt at holde mig meget for mig selv og det skal nu vaere slut.

Det var mine NF. Held og lykke med Jeres.
GOD JUL OG GODT NYTAARSmile
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
huratho
Hej
Det eneste jeg ønsker mig, er en god tone her på DTW, i stedet for at hakke på andres meninger. Vi er jo alle forskellige og har hver vores minger, dem mener jeg skal respekteres. Alle andre ønsker er allerede opfyldt.
Godt nytår Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

thaikurt1
Mit vil være at tage sig sammen til at få motion og ikke bruge så meget tid på min pc og så tabe mig gerne 50 kg hvis det kan lade sig gøre og få en godt år uden de store problemerne
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
h
dumme kommentare?

Selv vil jeg drikke et mindre antal øl pr dagPfft

Fanme godt at Leo også finde i stor udgaveGrinGrinGrin

chillielsker
Mit nf er at overholde den træningsplan jeg har lavet til at løbe maraton i Pattaya den 20.Juli 2008 på en nogenlunde anstændig tid.

Jeg har igennem tiden gennemført 20 maraton omkring sub 3 timer, men blev så gift og fik børn, og har holdt 8 års pause fra løberiet.
Facit af det blev at jeg tog 50kg påSad, nu har jeg smidt de første 30 her i 2007 og håber at jeg kan smide en 10 kg mere inden jeg skal løbe dernede, så jeg da måske kan holde mig under de 4 timer.

Jeg er kun selskabsdrikker og har aldrig røget, så der venter ingen kampe der.

Ellers vil jeg prøve at være en bedre mand for min kone og bedre far for vores 2 dejlige tøser.

God jul og godt nytår til jer alle .

yeya
chillielsker skrev:
Facit af det blev at jeg tog 50kg på, nu har jeg smidt de første 30 her i 2007 og håber at jeg kan smide en 10 kg mere inden jeg skal løbe dernede, så jeg da måske kan holde mig under de 4 timer

De sidste 10 kg smider du nok naar du loeber i den varme..... Smile
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Hejsa Suk

Som jeg har foreslået dig før så få fat i bogen endelig ikke ryger skrevet af Allen Carr, den er hamrende god til at hjernevaske en til ikke at ryge. Jeg siger ikke det er let at stoppe men den kan lade sig gøre.

Hvis det skal være og du selvfølgelig selv er motivert kan jeg da godt sende den til dig hvis du sender 200 kr hvad bogen koster + porto oveni.Grin

Ps suk hvad er det værste der kunne ske ved at skaffe bogen? ja du holdt op
Redigeret af d. 21/12-2007 14:10

Spring til debat: