Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
at køre med tog og lokale busser i Thailand ? hvor finder jeg køreplaner/busplaner? Vi lader op med lette hop til vores tur til Nakhon Sawan..det bliver for fedt..god mad , venlige og søde mennesker....dejligt - Glædelig jul til alle -sook san wan khrit maat & sa wat dee bpee mai...
Bare tag over på den nærmeste banegård :-) hvis jeg var du ville jeg vælge deres vip busser :-) de er billige og gode! eget af staten. Der er også en billigere løsning, det er de busser er er helt malet til med tegneserie figuere og spiller høj musik... uden aircon :-)
ELLER dem med træ gulv, hehe
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
Du kan finde Thai state railways på internettet med allle tidsplaner og priser.
Fra Mo Chit Northern Busstation, går bus næsten hver time til Nakon Sawan.
psk skrev:
at køre med tog og lokale busser i Thailand ? hvor finder jeg køreplaner/busplaner? Vi lader op med lette hop til vores tur til Nakhon Sawan..det bliver for fedt..god mad , venlige og søde mennesker....dejligt - Glædelig jul til alle -sook san wan khrit maat & sa wat dee bpee mai...
Glædelig jul og godt nytår til Jer også, vi har gjort det at vi er mødt op på busstationen, og har ledt efter den rette luge jeg vil på det stærkeste anbefale at undgå busser der er government - de er enormt billige, men de er langsomme og ikke specielt farangvenlige i pladsen, så hvis I er af "normal" størrelse så gå efter VIP 24 sæder busser, vi har dog erfaret at AirCon kan være på på så der er ca. 17 grader på hele turen, og det er ærligt talt ret køligt når man er vant til 30 grader udenfor... Men 24 sæder har den fordel at der er plads til håndbagage og ben