Se indlæg
 Udskriv debat
tyrkiet expertens, dårlige markedsføring
John
Jeg føler da med dig Hussum, selvfølgelig skal man have hvad man bliver lovet og betaler for. Og selvfølgelig skal du klage.

Uden at kunne bevise det så opstår den samme situation nok flere gange hver uge i mange charterselskaber, så det er ikke noget TE er alene om.

Jeg syntes bare, at efter 15 indlæg med tommelen ned til TE, ville jeg bare fortælle at jeg fik hvad jeg blev lovet og betalte for.

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
thaibamse
Jeg har fløjet med Tyrkiet Eksperten, jeg var tilfreds og jeg fik hvad jeg blev lovet og hvad jeg betalte for.
Så det er ikke alle der er utilfredse

mvh thaibamse pattayaGrin

www.thailand-dk.webbyen.dk
pdrhan
helge skrev:
Nej,Tyrkieteksperten er ikke gået konkurs,men jeg mener bestemt,at personkredsen,har været på den galej. Iøvrigt er det vel i principet ligegyldigt hvormeget man betaler. man skal have,hvad man bliver lovet. Ellers er det jo rent anarki. Man skal selvfølgelig være på vagt,hvis tilbudene er urealistiske. Selv er jeg færdig med charter efter en uønsket landing i Tyrkiet. Selvskabet var uduelige i den situation. mvh helge

Helge..check GOOGLE...de giver dig svaret på dette.....Wink
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

phitsanulok
lidt info:
http://tinyurl.co...

har selv rejst med dem uden problemer :-)

Hej Phitsanulok jeg lavede lige dit link aktivt
Redigeret af John d. 12/12-2007 16:57
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
jens
Får vi snart at vide hvad rejseankenævnet siger til din sag Hussum, jeg har personligt ikke brugt TE, men hvis det bliver aktuelt bliver det kun fly pga prisen.
Jeg vil gerne høre rejseankenævnets mening, før jeg dømmer TE men er der ikke noget med at de også ignorerer ankenævnets afgørelser.
Mvh
Jens

PNO
Det har tidligere været fremme at TE ikke efterlever Rejseankenævnets afgørelser. Jeg er meget spændt på at høre om det stadig er politiken.

Jeg har da respekt for de mennesker der rejser med TE, men jeg gider personlig ikke risikere at ens fortjente og betalte ferie skal ødelægges af nogen der skider på ders kunder.

Heldigvis lærer de fleste turister efter første eller anden tur at det ofte er meget smartere at købe en rutebillet og klare det hele selv. Det er nemlig osse en rejseoplevlse i sig selv.

Hilsen

PNO

MF
Kære Hussum og jer på siden her - Jeg kunne have bidraget med præcis samme historie Sadog lidt til, for vi har siden, vi fik meddelsen, svarende til den du sikkert har fået lørdag den 8. haft hyppig kontakt til TE.
Vi er endt med, at for at kunne få opfyldt et minimum af de forventninger vi havde til vores julerejse, set os nødsaget til at betale et beløb svarende til adskillige elefantrekkingture!
For at kunne få ophold på et hotel i Patong, da vi også har planlagt forskellige ting bla. juleferie med en anden familie, der også skal bo i Patong.
Vi kunne skrive en bog om den kedeloige behandling vi har fået af TE i denne forbindelse,- og det gør vi med rejeseankenævnets hjælp.
Forventningens glæde er overstået, vi tager afsted med mistillid, og en forventning om at det her sikkert bare er en begyndelse....-
Men ligesom du skriver, er det højtid, nok den vigtigeste på året og derfor ekstra planlagt og forberedt. Vi har afskrevet at holde Jul og Nytår med familie og venner, og vores børn er meget spændte og set frem til en anderledes Jul. Skulle vi så sige "vi dropper jul og Nytår i Thailand" vi holder det hjemme?
Billetterne er ikke så billige 37.000 for 16 dage med trestjernet hotel
Vi skal gerne byde ind her efter rejsen omkring hvad der sker.

thaifan
Hej, jeg har selv prøvet at mellemlande i Lahore (Pakistan) med TE, selv om der var lovet direkte fly, men det var for to år siden, hvor de brugte Orient Thai (gamle fly) ved ikke hvordan det er i dag, hvor de flyver med Zoom, men kontaktede dem vedr.: billet for ca 6 uger, men har også rejst med dem for sidste gang, de er for dårlige, og dette var dyrer end SAS, derefter ringede jeg til SAS, fik der en billet, med afgang 27/12 hjem 8/2 til 9379,00 kr.

JO JEG GLÆDER MIG: D

Hilsen Thaifan.

hussum
Mange tak for alle svar og gode råd, vil vende tilbage når jeg ved mere om sagen, da jeg ikke bare vil lade det ligge, der må da være lidt retfærdighed til.............håber da ihvertfald, om ikke andet så må dette her give stof til eftertanke til kommende turister der havde påtænkt sig at rejse med tyrkiet experten

God jul

nicefarang
Jeg har fløjet med TE / Orient Express en gang for 2 år siden.

Synes det var OK. Dog skulle der landes i Lahore på vejen hjem Sad Så det tog et par timer ekstra

JWOLFF
Er lige kommet hjem fra Thailand, Patong. Jeg rejste med Tyrkiet Eksperten. Jeg fik præcis det jeg havde betalt for. CPH - PUHKET T/R Pris 2700.

Det er et fornugtigt selskab hvis man bare skal ha flyrejsen.

hussum
Netop hjemvendt efter juleferie....

Alt i alt havde vi en dejlig ferie, da vi ikke ønskede at hotel og dårlig service skulle overskygge vores ferie.......Vil da lige opsumere hvad der indtil videre skete.

Da vi kom til skodhotellet, fik vi tilbud om et andet 2stjernet hotel ( vi havde fra start af ferien bestilt 3stjerne, og betalt for ekstra stort værelse)mod en betaling af yderligere 1200bath pr. person, uden morgenmad........to dage efter fik igen tilbud om et andet 2 stjernet hotel inde i Patong mod en betaling på 1400bath, uden morgenmad, men vi måtte gerne spise morgenmad på Belaithotel ( hvilket var det oprindelige hotel vi skulle haft boet på) vi takkede nej til begge tilbud, og rystede på hovedet som om de slet ikke havde fattet hvad det var vi ville, vi ønskede jo bare at få det vi havde bestilt og betalt for, hvem vil nøjes med en fiat 127, hvis man har betalt for en limosine.......

Efter hjemkomst, har vi sat rejseankenævnet på sagen, og afventer......

Tænk jer godt om, hvis i bestiller ferie i god tid hos Tyrkiet eksperten,forvent ikke at få det i betaler for, og de er total kolde et vist sted, når man ringer og gør opmærksom på det skete..... denne form for bestilling af rejse kan ikke samlignes med en afbudsbillet........købe en afbudsbillet, der er man indstillet på at få hvad der melder sig........

klaus-c
Er lige kommet hjem fra Bangkok med Tyrkiet Eksperten. Jeg må indrømme, at jeg var bange for at købe billet hos dem da jeg kun har hørt dårlige historier, og aldrig har været kunde hos dem før. De har entreret med et canadisk selskab der hedder Zoom. Flyver direkte CPH til BKK. Servicen var helt ok - god benplads til 2800 tur/retur i peak season.

Jeg læste lige den her historie om tyrkiet experten, det ser sgu da næsten ud til at være dårligere end aero plot så te kan man vist godt udelukke når man skal bestille sin rejse

http://www.rejsel...-hjemrejse

FCKdk
Helt ærligt, så har Tyrkieteksperten fået så meget dårlig
omtale i de danske medier, at det nærmest må betragtes
som "selvforskyldt" hvis der stadig er nogen der tror på at
"sikkerhed, komfort og kvalitet" er indeholdt i pakkepriserne
hos Tyrkiet"eksperten"

Almindelige fornuftige "Thaibrugere" kan vel nok finde ud af
købe en billig "ren" billet og derfra selv sørge for hotel og
forplejning, overalt i Thailand (bl.a. på hotellerne) er der
etableret rejsebureauer der lever og ånder for at sælge
de udflugter som ellers er inkluderet i pakkeferier
og endda til små penge!!!!

Seriøs info om Thailand på
http://www.pattay...

PfftCoolPfftCoolPfftCoolPfftCoolPfftCoolPfftCoolPfftCoolPfftCool
Redigeret af FCKdk d. 24/02-2008 13:15

JCL
FCKdk har ret.

Jeg klarer altid Flybillet og Hotel selv.
Der er masser at vælge mellem.
Har man ikke et Hotel, så findes der et kontor i lufthavnen, og hvis det ikke passer, så ved taximanden garanteret et sted, og så tjener han også en ekstra skilling.
FCK for everSmile

JCL skrev:
FCKdk har ret.

Jeg klarer altid Flybillet og Hotel selv.
Der er masser at vælge mellem.
Har man ikke et Hotel, så findes der et kontor i lufthavnen, og hvis det ikke passer, så ved taximanden garanteret et sted, og så tjener han også en ekstra skilling.
FCK for everSmile

Bort set fra fck så har du ret (fusionsklub,) GrinGrin jeg tager også selv afsted for mig selv og finder de steder jeg skal bo. Det var kun for at advare mod te jeg lagde indlægget ind.
Redigeret af d. 24/02-2008 16:14

swed
Er blevet lidt nervøs for min tur til thailand, har bestilt flybillet gennem Tyrkiet experten.Og det er min første tur derned, hoteler klare jeg selv , så det er vel ikke så stot skade de kan nå at lave
Swed

swed skrev:
Er blevet lidt nervøs for min tur til thailand, har bestilt flybillet gennem Tyrkiet experten.Og det er min første tur derned, hoteler klare jeg selv , så det er vel ikke så stot skade de kan nå at lave

Hejsa swed

Jeg tror nu ikke du behøver at være nervøs, de klager der er kommet er vist med dem der har hotel med, dem der kun har flyveturen har vist haft det udemærket.

Kan du nu have en god tur og nyd det i det mindste mens du er i thailandGrinGrin

jens
Så ringe kan zoom airlines vist heller ikke være, når Bravo tours har valgt at bruge dem til næste vinter.
Og hvis du læser her og på Thailand.dk kan du faktisk heller ikke finde en eneste der har haft en decideret dårlig oplevelse med Zoom, udover nogen der er skuffet over premium class eller hvad det hedder.
Der er til gengæld en del der prøver på at vedligeholde den oppiskede stemning omkrink TE, men de har ikke selv været med zoom.
En af mine kollegaer har været med dem 2 gange i år og har været 100% tilfreds med Zoom.
Mvh
Jens

Spring til debat: