Se indlæg
 Udskriv debat
LOSO Live in Copenhagen
Webmaster
Hejsa,

Nu er jeg ikke lige den store togpassager, men jeg tog et lille kik på [url]www.dsb.dk[/url] og fandt frem til et tog som kører fra København H klokken 05:00.

Toget hedder IC 113 og kører mod Frederikshavn over Odense, Fredericia, Vejle, Århus, Ålborg og nogle andre byer over i det dunkle Jylland :-)

Tag eventuelt et lille kig på følgende link hos DSB:

http://www.dsb.dk...pe=1&ml=m&

Håber at et af foreslagene kan bruges, så dem uden for København også får en chance for at se Loso.

Er der eventuelt én af Jer der kan kigge på det, da jeg ikke kan finde ud af om det er et tog som også kører den aften eller kun på hverdage.
Redigeret af Webmaster d. 11/01-2005 02:03
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
falang yao
falang yao skrev:
[).
I HAR STADIG IKKE FUNDET UD AF OM HVOR MANGE I BLIVER.M.v.h., M. Rasmussen Cool

P.S.: Er der nogle her i forumet (Vognmand/Chauffør) som har kendskab(bedømme) til det tilbud vi fik, er det rimeligt/billigt, selv har jeg ingen annelse om det.

Hej med jer,
Jeg venter stadig på svar på disse to spørgsmålSad . I må også gerne YDE og ikke kun NYDE. Jeg mener at have hørte 2 mand i Dragør Templet tale om busser og ØL til sverige, hvor er I nu, I må da kunne besvare spørgsmålet.(forudsat at I læser D-T. webside).

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

nutte
Takker for svaret Falang yao. hvor ligger Siam Orchid Restaurant på Amager er ikke så godt kendt på Amager ligger der en metro st. tæt på ? kommer fra Bagsværd

http://Haibjørnsvej 49
falang yao
Hej Nutte,
Siam Orchid Restaurant ligger på Amager Blvd 128B lige før Amagerbrogade. Metro=Amagerbro St. så skal du gå tilbage af Amagerbrogade (mod Centrum)og lidt ad Amager Blvd. Fra Bagsværd vil jeg mene af det nemmeste vil være at tag Busserne 5A eller 250S de har stoppested lige i nærheden af Siam Orchid.(75m)
Tlf. 32 54 85 13 (restaurants nr,) men helst nr. 30 55 51 30 (thai)Kims mbl.#

Til Kim/webmaster,
Kunne du ikke sætte en link :find adresse på Krak eller Enriro som dem i "De Gule Sider", med henvisning til Siam Orchid Restaurant,? På forhand Tak.

Redigeret af falang yao d. 11/01-2005 12:11
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
[quote]falang yao skrev:

I HAR STADIG IKKE FUNDET UD AF OM HVOR MANGE I BLIVER. [quote]

Da jeg per d.d. ikke har modtaget nogle tilbagemeldinger (kun et par stykker) om busturen, vil jeg hermed erklære ideen for afgået ved abort Sad .
Jeg underetter min kollega om at interessen/behovet, var åbenbart ikke så stort.

Redigeret af falang yao d. 20/01-2005 10:58
falang-yao@dansk-thai.dk

jorn
LOSO er ikke bare en stor musiker. Han har karisma, personlighed og en stor fornemmelse af sit puplikum.

Som musiker kan LOSO koere med spaden paa et nivaeu - derefter min mening - er i klasse med nogle af de bedste musiker der har vaeret siden 60'erne - fra den vestlige verden - LOSO har sjaelen med naar han spiller og det kommer ud gennem hoejtaalerne. At LOSO synger paa Thai, tilfoerere kun en ekstra dimension til hans musik og tilfoere en hojegrad af asiatisk skoenhed og elegance til guitarens sproede toner og klang. Hans kraftfulde stemme understreger den kaerlighed han har til musikken og han fyldte Noerrebrohallen paa en maade som kun en aegte rockmusiker kan goere det.

LOSO har karisma og glemte ikke naerheden til sit puplikum. Det var tydeligt at han elsker sit puplikium og at de elsker ham.

LOSO trykkede den af i Noerrebrohallen som havde det varet en koncert for 10.000 mennesker, og vi var vel kun et par hundrede eller 3.

Personligt har jeg vaeret til mange koncerter verden over og det er med nogle af de stoerste navne. LOSO's koncert - d. 28 Janurar i Noerrebro Hallen - er blandt de 5 bedste musicalske oplevelser mit liv.

Jeg fik en paa opleveren. Jorn[/color]

falang yao
Hej Jorn,
200% enig med dig. Bare synd for dem som ikke kom til koncerten i går i Nørrebro Hallen. For lige meget om du var TEENager (majoriteten af tilskuerskaren) eller "olding" (som undertegnede) kunne du ikke lad være at gynge med til rythmen.
Desvære 2 minuser til en ellers udmærket arrangement:
-Der kom kun SEK, når det var udtrykligt "lovet",såvel mundligt af Thai/Kim og skriftlig på folderen,til stor skuffelse for dem som vil opleve hele bandet.(undskyld NUTTE).På trods af det, havde SEK hele hallen i sin "hule hånd". Han kan sit kram. Han er "PRO" til fingerspidserne". En sand fornøjelse.
-Maden var heller ikke noget at råbe hurra for ,men var man sulten nok, kunne det spises og det var rigeligt af "vådevarer til at skylle det ned med. Nogle skyllede så meget at de nærmeste "druknede" i søvn i stolen.

Jeg kontakter lige Kim/webmaster for at høre om muligheden for at lave en "webside/link" til D-T. hvor vi kunne "putte" de billeder som vi tager på forskelige fester/arrangementer,a la "Thai-dansk Forening for Jylland & Fyn

M.v.h., M. Rasmussen Cool.
Redigeret af falang yao d. 29/01-2005 19:05
falang-yao@dansk-thai.dk

CML
Vill bara tacka Falang Yao för dom fina bilderna som du sände till mig dom var kanon, Wink

Jag hade ju oturen att vara sjuk så jag kunde inte gå på konserten men tack vara den är websidan och Falang Yao så fick man tillgång att se fina bilder från konerten så tack igen Farang Yao.

Mvh
C-M

CML
Vill bara tacka Falang Yao för dom fina bilderna som du sände till mig dom var kanon, Wink

Jag hade ju oturen att vara sjuk så jag kunde inte gå på konserten men tack vara den är websidan och Falang Yao så fick man tillgång att se fina bilder från konerten så tack igen Farang Yao.

Mvh
C-M

nattavut
Grin
Jeg må erkende, at jeg har kendt LOSO's musik længe, og nok havde på fornemmelsen at en koncert ville være fed, men fredag aften var da bare så godt!! Maden var såmænd ok, det er ikke nemt at arrangere til så mange mennesker, men jeg blev da glædeligt overrasket, tilpas stærk til at vække en god tørst!
Selvom min kone og jeg kommer fra Jylland, og det hele kostede mig en halv bondegård, kan jeg kun sige, at det gør vi igen ANYTIME!!

TMP
A beautiful, tall thai girl with black glasses took a lot of digital pictures at the Loso concert. Do anybody know her and can I get a copy of some of the pictures?

Torben
T

surin
is it only the pictures you want or ???Grin

Spring til debat: