Se indlæg
Transport Malmø - Amager (Kbh.)
|
|
calun |
Lagt på d. 09/12-2007 19:40
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hejsa Nogle der har erfaring med hvad der virker bedst/billigst, mht. transport over Øresund (tog vs. bil) !? Tak . Med venlig hilsen
Carsten - Min kæreste bor i Ban Phu nær Udon Thani - |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 10/12-2007 11:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Hvis det er en enkelt gang tror jeg det er toget - ellers er det billigere med BroBizz hvor der er rabat efter 2 ture mener jeg det er....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
MortenB |
Lagt på d. 10/12-2007 16:27
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
hey er selv lige flyttet til lund. der går tog fra malmø og malmø syd som stopper ved kastrup lufhavn, tårnby og ørestaden hvert 20 min, derfra går der så metro hvis du skal videre det koster 1400 ca for et månedskort ellers er der brobizz det koster ca. 2800 om måneden for bro ved en arbejdsuge på 5 dage, også hvad du skal bruge i brændstof |
|
|
calun |
Lagt på d. 10/12-2007 17:27
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hejsa Super, tak for svar. Jeg kan godt se at den sidste del af turen fra Kastrup bliver lidt bøvlet. Tak. Carsten MortenB skrev: hey er selv lige flyttet til lund. der går tog fra malmø og malmø syd som stopper ved kastrup lufhavn, tårnby og ørestaden hvert 20 min, derfra går der så metro hvis du skal videre det koster 1400 ca for et månedskort ellers er der brobizz det koster ca. 2800 om måneden for bro ved en arbejdsuge på 5 dage, også hvad du skal bruge i brændstof |
|
Spring til debat: |