Se indlæg
 Udskriv debat
er der noge der kender CHINA SOUTHERN
manse
Jeg var lige for sjov skyld inde og se efter flybillet fra københavn til Bangkok og omvendt, og fandt CHINA SOUTHERN med en pris på 2300.- kr. for retur. Det må da siges at være billigt. Jeg har været på deres hjemmeside, og de har jo fået outstanding hvad service angår, eller er det bare noget de påstår

manse

jesperfrb
Hvem flyver de ud af CPH med??
Har ikke set et kinisisk luftfartsselskab i CPH, udover fragtfly!

Her er en vurdering af "China Southern":

http://www.airlin..._sthrn.htm

Redigeret af jesperfrb d. 04/12-2007 12:07
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

bangkoknielsen
SmileJeg kender ikke selv "China Southern", men har gennem en ven hørt, at selskabet er OK.
Jeg selv benytter "China Airlines", der har kontor i København. Da jeg normalt kun besøger familie i Jylland (1 til 2 gange årligt), har jeg valgt ruten: Bangkok-Amsterdam-Billund - prisen for t/r ligger langt, langt under Thai Air og andre selskabers - maskinerne er velholdte og servicen er helt i top - normalt er der meget kort ventetid i Amsterdam, så man kan nå at blive "klimatiseret" før fødderne, efter en kort flyvetur, sættes på dansk jord. Billetten køber jeg hos "China Airlines" i Bangkok, det er måske billigere...

Payanak
Gider du ikke at smide det link ind du var inde paa da du saa den pris.

Paa China Southerns egen hjemmeside fremgaar hverken Bangkok eller Koebenhavn.

http://www.flychi...hp?lang=en

manse
Hej

Har lige checket igen for at være sikker. En billet med afgang den 11 december og retor 2336.- incl. alt- Det var ticket2travel jeg søgte på gennem kvick ariels hjemmeside, men søg på lnavnet og det kommer frem. Jeg har igen læst deres hjemmeside, og kan se, at de har gang i den med bestilling af de gode fly, så de er ikke helt lille. Jeg kan også se, at de er en underafdeling af china Air.

manse

Payanak
Det var soerens Smile

Jeg har soegt paa forskellige datoer flere maaneder frem, og det er samme lave pris hver gang.

http://www.ticket...irport=BKK

jc
Det er lidt sjovt. Ifølge CSs hjemmeside flyver de kun på én destination udenfor Asien, nemlig Los Angeles.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

bangkoknielsen
China southern Airlines har ligesom som "moderselskabet China Airlines" flere daglige afgange fra Amsterdam - Jeg aner ikke om der er indgået en aftale med KLM, som China Air samarbejder med, så den egentlige "Kastrup/Bangkok-afgang" sker via Amsterdam - eller om det hele ikke er en dårlig julespøg, for billigt er det! - Men jeg tvivler på, nu da jeg flere gange tjekker, at prisen er den samme året rundt - så det er nok en lille kineser der er gået af i utide - men vi må få se...

bn1608
China Airlines er fra Taiwan og China Southen er fra Kina
Brian
brian nissen

phitsanulok
ja der er da noget galt her..? eller Hvad? :-D nogen der har prøvet at bestille?
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]

www.shirtfreak.dk
bn1608
Jeg har sendt en forspørgelse til ticket2 så jeg regner med at høre fra den i morgen
Brian
brian nissen

phitsanulok
jeg har også sendt en :-) så må vi se hvad de siger :-9 måske er det for en vej...?

Eller bare en fejl, hvilket jeg hælder mest til ;-)

www.shirtfreak.dk
Webmaster
Fandt følgende:

Billigere Kina-rejser fra Norden

Nu får Kinas største luftfartselskab China Southern Airlines med ca. 50 mio. årlige passagerer fodfæste i de fem nordiske lande og tre baltiske.

Det sker ved at etablere sig med det hidtidige Gateways – som nu skifter navn til APG-Nordic / New Gateways – som generalagent i Island, Norge, Danmark, Finland, Sverige, Letland, Estland og Litauen.

China Southern Airlines bliver medlem af Sky Team, og dermed det første kinesiske flyselskab i en af de store globale alliancer. Sky Team tæller i forvejen bl.a. KLM, Air France, Alitalia, North West og Delta.

”Det er selvfølgelig en vældig fjer i hatten for os at få så stor og velrenommeret partner. Det er en stor tillidserklæring. Den øgede konkurrence på rejser fra de nordiske destinationer til Kina vil få priserne til at falde. Det vil være godt for de rejselystne og rejsearrangørerne ikke mindst på tærsklen til næste års OL,” siger Josh Wald, der er direktør i APG-Nordic/New Gateways, som i forvejen er generalagent for bl.a. Alaska Airlines, Horizon Air, Bulgaria Air og Air Zimbabwe. New Gateways har været med i Air Promotion Group siden år 2000.

China Southern Airlines vil med KLM via Amsterdam få daglige afgange til Beijing og forbindelse til Guangzhou, Shanghai og to gange ugentligt til Chengdu.

China Southern har 300 fly, Airbus og Boeing, med en gennemsnitsalder på fem år. Selskabet er det største kinesiske indenrigsselskab, men har også bl.a. forbindelser til Hong Kong, Thailand, Malaysia, Indonesien, Philipinerne og Australien.

Med China Southern Airlines er der nu flere forbindelser via Amsterdam til Kina fra en række lufthavne f.eks. Stockholm, Oslo, Stavanger, Gøteborg, Trondheim, Helsinki og København, men ikke Billund.

”Her er indtil videre ingen aftale. Men syd- og sønderjyderne vil være fristet af den korte tur til Hamburg, som også er en KLM destination,” siger Josh Wald.

Den nye APG (Air Promotion Partner) samarbejdspartner har daglige forbindelser til Amsterdam fra den kinesiske hovedstad Beijing med forbindelse til Guangzhou og daglig code-share med KLM til Shanghai og to gange ugentligt til Chengdu.

Som det første kinesisk ejede selskab i en af de kontinentale alliancer bliver CZ medlem af Sky Team, der bl.a. tæller KLM, Air France, Alitalia, North West og Delta blandt sine medlemmer. APG-Nordic/gateways repræsenterer i forvejen Alaska Airlines, Horizon Air, Arkia, Bulgaria Air, Air Zimbabwe og OLT og har siden været 2000 været med I Air Promotion Group(APG) og administrerer BSP for 32 flyselskaber i de nordiske og baltiske lande.

Direktør Josh Wald fra APG-Nordic/ NewGateways er begejstret for den nye aftale:
” Vi kan fra en lang række destinationer i Norden tilbyde forbindelser og code-share via Amsterdam med CZ. Vi lægger ud med specialpriser, der lanceres i disse dage. Vi er sikre på, at China Southern Airlines deltagelse i Sky Team og deres nye position på det nordiske og baltiske marked vil skærpe konkurrencen og betyde lavere priser på rejser til Kina. Med de olympiske lege i Kina næste år, tror jeg på en virkelig kanonstart for samarbejdet.”

China Southern Airlines opererer med tre klasser på ruter til og fra Beijing og Chengdu. Udover Premium Business og en almindelig økonomi klasse, findes også et tredje niveau, der betyder samme sæder som på business class, og med en service, der er bedre end den almindelige klasse. Den kaldes Pearl Class.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
phitsanulok
jeg har også fundet lidt:
CHINA SOUTHERN (CZ) flyver til en lang række destinationer over hele verden. FlyingOffice tilbyder både de helt billige billetter og fullfare (Business Class) billetter med CHINA SOUTHERN.

HUSK: Hvis du ønsker de helt billige billetter med CHINA SOUTHERN, er det meget vigtigt, at du bestiller rejserne i meget god tid. Og skal du rejse i perioder, hvor der er mange andre der flyver med CHINA SOUTHERN, som f.eks. Jul, Påske eller sommerferie. skal du bestille de billige billetter ca. 11 måneder i forvejen.
[img]http://www.flyingoffice.dk/%5Cimages%5Clogo%5CCZ.gif[/img] is not a valid Image.

men ikke noget der fortæller noget om de uhørt lave priser..

www.shirtfreak.dk
phitsanulok
SÅ er der lidt nyt i denne underlige sag:
Jeg har fået svar tilbage på min forespørgsel..

Kære Christian!

Vi har fået en henvdelse fra dig omkring en billig billet til Thailand.

Jeg bliver nødt til at kontakte min leverandør der driver T2T, for jeg kan ikke udfra hvad der ligger i systemet gennemskue hvordan det skal bookes, det er med et kinesisk selskab der ikke flyver på København, så det er lidt af mysterium, men det undersøger jeg i morgen.

Med venlig hilsen

Niels Jørgen Nielsen
rejsebixen.dk

www.shirtfreak.dk
phitsanulok
her er det sidste nye. desvære ikke billige billetter, men det havde vi jo regnet ud ;-)

Kære Chrsitian!

Som man kunne gætte, så er prisen ikke eksisterende, de mente som jeg at det var en delpris, nemlig fra Kina til Thailan der var smuttet ind.

Skatten var også alt for lav

Så desværre har jeg ikke så billige billetter til Thailand

Med mindre man vil rejse via Moskva skal man op over 6.000 med skatter for at finde pladser i marts.

Jeg undskylder på Billetkontoret A/S ´s vegne for fejlen.

med venlig hilsen

Niels Jørgen

www.shirtfreak.dk
Payanak
Jeg saa heldige maa vi jo nok ikke vaere Sad

Spring til debat: