Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikone..
yeya skrev:
Er vi ikke alle en walking ATM?

dsd

NEJ!

ROFLMAOGrin

What a faaking jerk.

dsd

manse
Ja det er sgu underligt når man læser en tråd som denne, at der overhovedet findes en enkelt dansker i dette dejlige land, for som jeg ser det her, er der en del komplekser med hvad og hvorfor man overhovedet kan finde på, at have noget med en Thailandsk pige at gøre. Hvorfor drager den enkelte ikke sine egne erfaringer og lære af dette, i stedet for hele tiden at svine barpigerne andre piger til. Hvis man er så utilfreds med pigerne og hvis man er utilfreds med at være en omvandrende ATM maskine, så find dog for fanden et andet sted at bruge pengene eller energien. Det føles næsten som om, at alt og alle skal svines til den sidste tid her på siden, men det er vel noget der kommer frem her engang imellem, for at den enkelte kan få aflad for sine frustrationer, så fred være med dette.

En der stadig er lykkelig også selvom man skulle blive omtalt som en omvandrende ATM maskine. Jeg savner sgu lidt nyt her og ikke alt det brok.

solen skinner også på den anden siden af jorden senere.

manse

rinpoche
Hvorfor drager den enkelte ikke sine egne erfaringer og lære af dette,

Det er jo nøjagtigt hvad der sker i denne tråd. YMMV

rinpoche

Saendaeng
Hej, Jeg kigger med på sidelinien hver dag i disse historier om hvor skidt det er, og hvem snyder hvem i TH.
Jeg været i Thailand siden 1999 , hvor jeg startede med at arbejde der. Har været gift siden 2000. Har dejlige børn med min kone Ae.
Et minimarkede og 6 huse vi lejer ud.
Jeg taler selv Thai , næsten flydende.
Jeg har et dejligt liv endtil videre hernede og har da haft mine op og nedture i forholdet, men ikke noget af stor betydning, noget som jeg også tror vi ville kunne opleve i et vesten forhold.
En stor forskel i asien er at der er en kæmpe kulturforskel. Og som vi faranger ikke altid kan forstå eller vil forstå.

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Earthrush
deepseadivers skrev:
Davs

Det er normalt ikke noget Jeg gør mig I, men har lovet denne sanglærke, at gøre opmærksom på hendes eksistens. En sød pige som slaver hos Kenth og hun ville give sin højer arm for at komme til DK, med den rette mand.

Hvis det skulle have din interesse, pls kontakt kenth.

dsd

ps. Så har Jeg da holdt hvad Jeg lovet Grin

i157.photobucket.com/albums/t47/Babywoodrose/kenth%20opening%20party/pic21.jpg

LOL DSD er det en af dine shemales du vil ha jeg skal nappe , har fortalt dig ingen intresse i shemales , for hvis jeg vil ha en shemale kan jeg bare tag dne lokal shemale ja vi har en i havnbjerg lol
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Når man læsen i DTW om alle de mænd der er blivet taget ved røven af en thaipige, ligger der nok flere grunde til det.
når en dansk mand har hyggetsig med en thaipige i istedgade eller i thailand, tror han at han har fundet sig en dørmåtte som han kan banke og smide rundt med for godtbefindende(han er nok blevet smidt ud af en dansk pige) han forstår ikke at han er gæst i deres land og bliver behandlet derefter.
Stik fingeren i jorden og lad være med at tro du er verdensmester fordi du du har lidt guldstøv på bogen.

Gensidig respekt gør underværker.

mvh Lindy

Anonym Bruger
Helløv Lindy

er det egen erfaring du taler om,eller kender du bare kun mænd som er sådan.
Jeg har heldigvis aldrig set nogen som behandler thaipiger på den måde.
Så hvis det er egen oplevelse ,så skal du lære at opføre dig ordentlit overfor thaipiger,hvis de selv følgelig opfører sig ordentlig overfor dig.
sonny

PRAYID
Hej med jer...

Nu har den tråd her snart kørt frem og tilbage med forskellige menniger på godt og ondt ! Kan vi ikke blive enige om at uanset hvordan vi finder vores bedre halvdel så skal de behandles godt også selvom hun kommer fra Pattaya, men vil dog i den forbindelse sige at der er et liv uden for Pattaya også,jeg selv er gift med en pige fra Si Zaket og langt de fleste vi kender, er pigerne ude for Pattaya så det kan altså godt lade sig gøre at finde en pige på landet !!! Jeg tror at det vigtigste i denne tråd er at man finder en pige/dame og behandler hende godt !! Selvfølgelig er der brådne kar i Thai piger også men hvis jeg skal være ærlig tror jeg det kommer an på hvordan man behandler pigerne, jeg har dyb foragt for dem der behandler pigerne som en kost !! Hvad er meningen med det ? Det er mennesker vi snakker om og ikke et eller andet stykke isenkram vi kan installere i vores hjem og udnytte når lysterne stiger, føj !!
Der er utallige måder man kan finde en thai pige på, men jeg syntes det er bedst hvis man finder en gennem evt. familie eller venner både for thaien og ens egen skyld, tænk på hvordan det er for en thai at komme til Danmark uden familie og venner !!Prøv at tænke over det bare et minut !! Nej det må ikke være sjovt vel ! Men nuvel de gør det frivilligt og derfor syntes jeg vi er forpligtet til at behandle dem ordentligt !! Hvorvidt man så finder pigen i Pattaya eller udenfor kan være et fedt. Jeg vil dog vove den påstand at faren for at finde et brådent kar er større i Pattaya end hvis man finder en udenfor eller gennem familie/venner, så lad være med at sige at man blot skal tage til Pattaya, der skal også være noget seriøsitet bag det man foretager sig !!

MVH.Klaus
Smil og verden smiler til dig..

yeya
Deepseadivers skrev:
ROFLMAO

What a faaking jerk.

dsd

Det lyder sku som om du har et stort problem med mig dsd! Hvad har jeg egentlig gjort for at modtage en saadan svinsk kommentar fra dig?

Dagsordenen er aabenbart blevet saadan, at man skal svines til for sine holdninger. Det kan da ikke vaere rigtigt.
Jeg synes at du skal holde saadan nogle kommentarer for dig selv en anden gang.
Ellers har jeg ikke yderligere kommentarer til dig eller om dig og dine skrevne kommentarer........AngryAngry

Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
John
100 % enig i en ting, selvfølgelig skal man behandle sine medmennesker ordentligt, uanset om det er mænd, kvinder, Danske eller Thai.

Finde en pige på landet….
Det kan man sikkert sagtens, men det er formentlig samme pige som man kan finde i f.eks. Pattaya.
Når man bevæger sig rundt i landsbyerne, har en stor del af familierne, medlemmer der arbejder på turist områderne, nogen af disse er, piger der arbejder på bar i Pattaya. Disse piger er gode til at skabe kontakt, da de jo er vandt til det via deres job. Men at tro at man, som turist, kan finde en bonde pige i en landsby er formentlig at stikke blår i øjnene på sig selv.

Skønheden fra Kenneths bar (billedet herover), kommer med stor sandsynlighed fra en lille landsby, men om man møder en i landsbyen eller i et turistområde er da ligegyldigt.
Jeg vil gerne pointere at en pige der arbejder i f.eks. Pattaya ikke nødvendigvis er prostitueret.

Tvivler stærk på at nogen herinde, som turist, har mødt deres kone/ kæreste under rishøsten eller i en lille landsby hvor de har været på gennemrejse som turist, medmindre at hun tidligere har arbejdet i et område med turister.

Som Prayid er inde på så kan man blive introduceret gennem venner og familie, dette har den hage at pigen ofte vil stå i gæld til den der har skabt kontakten (der har været et par tilfælde her på DTW) og det kan dreje sig om temmelig store beløb. Men selvfølgelig er det ikke altid sådan.
At blive introduceret er efter min mening, lidt som at frekventere et kontakt bureau.

Min pointe er, tag til Thailand og mød en pige, og da sandsynligheden er størst i et turist område, ja så ville jeg starte der.

Jeg kan ikke se noget useriøst i et forslag om at tage til Pattaya.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Rasmus
Der er lige en ting som jeg vil henlede opmærksomheden på, når det handler om at få ”anbefalet”
eller ”formidlet” kontakt til en Thaipige. Ret ofte – det vil sige næsten altid – er der penge involveret. Gennem tiden har der ca. været 40 til 50 piger som har kontaktet min kone med henblik på at skabe kontakt / ægteskab med en falang. Alle disse piger, eller deres forældre, har tilbudt enorme summer for er evt. ægteskab med en falang – og helst er rig en!
Og når men kender Thaipigers hang til hurtige penge, er sådanne kontakt formidlinger en måde at gøre det på - når fristelsen bliver stor nok. (læs: penge) Efterfølgende får hun så sin mand til at gøre arbejdet med at støve en falang op, og når der er bidt en falang på krogen stå pigen pludselig med en gæld – og hvem tror i der er tiltrængt at skulle betale den?
Rigtig gættet Wink

Her på DTW har vi haft et par kedelige tilfælde, hvor det efterfølgende viste sig at der var rigtig mange penge involveret, i en ellers tilsyneladende ganske uskyldig kontakt formidling.

Hilsen Rasmus

chillielsker
PRAYID skrev:

Der er utallige måder man kan finde en thai pige på, men jeg syntes det er bedst hvis man finder en gennem evt. familie eller venner både for thaien og ens egen skyld, tænk på hvordan det er for en thai at komme til Danmark uden familie og venner !!Prøv at tænke over det bare et minut !! Nej det må ikke være sjovt vel !

end hvis man finder en udenfor eller gennem familie/venner, så lad være med at sige at man blot skal tage til Pattaya, der skal også være noget seriøsitet bag det man foretager sig !!

MVH.Klaus

Hej Klaus.
Efter min ringe mening og med fuld respekt for din holdning.

Så vil jeg mene at det er omtrent noget af det dummeste jeg har læst på dette forum, men det er din holdning og den respekterer jeg selv om jeg overhovedet ikke kan være mere uenig.

Jeg har selv mødt min partner i Bangkok, vel og mærke et spontant møde uden andres hjælp eller arrangeren.
Du mener at det er meget bedre at hun har familie og venner heroppe ellers er det bare for synd for hende.
Man kan også vende det om, at hvis hun tager til et fjernt land uden at kende en eneste udover den partner hun vælger at rejse op til, ja så er det fordi at hun er motiveret og har hjertet med, og ikke minst nogen følelser overfor det menneske hun nu rejser så langt for at være sammen med, i mit eget tilfælde må det da være den faktor, for det er afgjort ikke for at komme op til de penge jeg ikke har eller har haft, hun har i hele tiden vidst at min økonomi er hurtigt overstået, der var ingen guldgrupe hun kunne rejse op til, og det vidste hun, hun ville bare have et tåligt liv og gerne med et par børn.
Det har hun fået, både et tåligt liv og de børn som hun ønskede sig så højt.
Det er snart 3-4 år siden at hun har fået permanent opholdstilladelse, så det var heller ikke for at bruge mig som en relæstation, til at finde en mand med en masse penge!

Jeg syntes også at du udviser en nedværdigende holdning over for de mennesker som har mødt hinanden i Pattaya.

Jeg kender mange som har mødt hinanden der, og det går da fint for mange af dem.
For mig lyder du som en som har læst en masse skrækhistorier og danner dig din mening ud fra det, uden at du har noget andet at have det i, du kan finde piger i Pattaya som er ikke så lidt mindre grådige end mange af de piger som du finder i landsbyerne, som rigtigt ofte har en hel hale af mennesker bag sig som der skal sørges for.
I de 8 år vi har kendt hinanden er der ikke trukket 5 flade øre ud af min bankbog eller andetsteds for at sponsere familie i Thailand, for alle arbejsdygtige, ja de arbejder såmænd, og sidder ikke på sin flade og venter på det månedlige sponsorat fra Danmark , og det er ikke noget jeg bare har læst eller hørt om.

Med venlig hilsen
Chillielsker

manse
Heju

Det kan da erfares, at du har fået sure opstød af din chili, men lad dog for fanden være med at være så bedrevidenden. Det kan da godt være at Pattaya piger er anderledes, men når jeg ser på mig selv i figur, og så ser på min smukke kone, ja så må jeg ikke være bleg for at indrømme. Det er sgu ikke mit udseende hun har taget mig for, men måske tryghed. Hvad fanden er der galt med jer mænd. Har i aldrig været uden for vores lille land, eller har i komplekser med hensyn til jeres formåen. Jeg synes sgu efterhånden det hele drejer sig om hvad en pige kan gøre anderledes. Pattaya kan måske gøre en forskel eller omvendt. Hvad med at møde den pige i nu har besluttet jer for at møde. Det kan da for fanden ikke være så svært, og lad jeres mindreværds komplekser blive derhjemme, for hverken du eller andre kan have interesse i, hvad Phuket gør bedre end Pattaya med hensyn til det modsatte køn. Tag jer dog for fanden sammen og være kærlige.

manse

PRAYID
Hej..

Hej Chilielsker....
Det kan godt være jeg er stære blind men syntes bestemt ikke jeg har skrevet noget ondt om det at finde en pige i Pattaya ? Cool,tværtimod skrev jeg at det kan være et fedt om man finder dem i Pattaya eller udenfor !! Det vigtigste er at vi behandler dem pænt !! Menningen med at jeg skrev at der skal være lidt seriøsitet i det man foretager sig, var minded på en tidligere skribent der som svar til ham der startede tråden med spørgsmålet "om der er nogen der kan hjælpe med at finde en Thai pige" svarede ham " tag til Pattaya og find en kone"
Skrækhistorier eller ej, nej det er faktisk ikke noget jeg har læst, men noget jeg har oplevet live, jeg er 44 år og har kommet i Thai / phillipiner kredse siden jeg var 18 år, i de 26 år har jeg set flere tilfælde hvor pigerne bliver behandlet som en kost, beklager.
Med hensyn til at finde en pige skrev jeg blot at jeg syntes det er bedst at finde en pige blandt venner/familie for Thaiens egen skyld !! Jeg skrev ikke noget om at det var synd for hende, det jeg mente var at det må være hårdt også selvom hun selvfølgelig kommer herop for at få tryghed og et tåleligt liv, som du selv skriver, men det må nu engang være bedre såfremt hun evt. har familie eller bekendte heroppe når hun kommer til Danmark,trods alt.
Jeg er da også et eller andet sted flintrende ligeglad med hvor man finder sin pige, bare man behandler hende pænt, så har man da gjort sit for at forholdet varer ved.
Har jeg glemt noget ???

MVH. Klaus
Smil og verden smiler til dig..

prasat
om pigen kommer fra pattaya bangkok eller isan er lige fedt. de er ikke dårligere eller bedre det ene sted frem for det andet.
nu er det jo sådan at mange af disse barpiger starter karieren i bangkok da pengene er bedst der, når det så begynder at gå sløvt går turen til phuket og til slut pattaya. men mange starter også bare direkte i pattaya.
jeg tror at procent delen af forhold med piger fra pattaya er ret høj og derfor vil procentdelen af forhold hvor manden bliver plukket også være tilsvarende højre end resten af thailand.
du høre ikke om at pigen fra 9 rismark tager røven må deres mand, men hvem finder lige en pige ude i rismark nr 9.

prasat

msr - Martin Rasmussen
Hej alle

Hvor er det rigtige sted at finde sin kone..

Som andre har sagt er det vel ligemeget, da der er gode piger alle steder, men helt sikkert også nogle ikke så gode piger imellem.

Min egen Pattaya erfaring er temmeligt begrænset, men jeg tror ikke jeg ville søge så meget der, hvis jeg havde brug for det, jeg har heller ikke søgt efter en seriøs kæreste i det danske natteliv, men mere lidt lir..
Dem jeg har boet sammen med, har jeg mødt i forbindelse med mit arbejde, eller i venner's lag.
Men det er jo ikke sikkert at det er sådan for alle andre, flere af dem jeg idag kender med kone eller kæreste fra Thailand, har mødt deres udkårende i Pattaya eller på Phuket, de er alle nogle søde og gode piger, der fortjener respekt på samme måde som alle andre.

Som John skrev tidligere kan de "anviste" piger blive til en dårlig oplevelse også, da de står med gæld fra dag et.

Jeg har kendskab til nogen i det nordlige jylland der har fået kusiner og lignende her op, for derefter at præsentere dem for en regning på 200.000 thb.. Hendes danske mand ved alt om det.. De er i mine øjne nogle sv.., jeg har haft stor lyst til at melde dem til politiet flere gange.

msrPfft

http://www.winepusher.dk
Spring til debat: