Se indlæg
 Udskriv debat
Nakhon Sawan
psk
Goddag -er ny på jeres website, men virker som et godt sted.
Ville høre om der er nogen der kan fortælle om Nakhon Sawan området, for jeg skal dertil med min familie til Feb.Marts næste år.
Jeg er adopteret fra Rayong og har i mit voksne liv haft behov for at finde mit biologiske ophav - og nu er det lykkedes. Min bio-mor bor i Nakhon Sawan så er jo nødt til at tage dertil.Jeg Håber der er nogen der kan hjælpe med oplysninger om området.
PS. jeg har selv fundet

[url]www.nakhonsawanprovince.com[/url]

Davs
Jeg lavede lige dit link aktivt
bamsen
Redigeret af d. 14/11-2007 11:19

psk
tak

ebeth
Hvis du lægger "Nakhon Sawan" ind i søgefunktionen her på siden, vil du kunne se hvem der har skrevet om provinsen... skim de 6 sider der findes om stedet, så finder du måske et par medlemmer i nærheden af hvor du skal hen!

manse
Hej

Hvad vil du gerne vide bare spørg. Jeg bor herude og vil selvfølgelig hjælpe dig, hvis du har brug for dette. Jeg bor selv på hotel i øjeblikket indtil hus er færdigt, men skyd så jeg ved hvad du specielt leder efter. Hvis jeg ikke ved, vil jeg hurtigt finde ud af det.

manse

psk
hej Manse - det ville da være super med lidt hjælp - jeg afventer pt lidt korrespondance fra min biologiske mor for uden den har jeg ikke hendes adresse og det er jo ikke lige til at finde folk når man ikke taler Thai eller har deres adresse - jeg går ud fra at hun vil se mig

rinpoche
Til psk,

Håber du og din bio. mor må få en god og positiv oplevelse ud af at møde hinanden.

mvh
rinpoche

psk
Jo tak skal du have Grin

Davs psk

Jeg håber sandelig også, at du får dig en meget positiv oplevelse, men men du må samtidig forberede dig på, at det kan gå modsatte vej.

Jeg er født og opvokset i Dragør, og da Jeg var en ung mand, så var det meget smart for lufthavnens personale, at adoptere specielt børn fra thailand, så derfor kender Jeg til flere tilfælde af thaibørns adoptioner.
Og ikke alle har haft en lykkelig genforening med deres biologiske familier. I flere tilfælde ser de muligheden for at få en udenlandsk sponser, som de håber, ville forbarme sig over den mulige elendighed de nu lever under. Det kræver en stærk selvdisciplin, at kunne modstå det pres, som måske kommer fra din familie, men hvis du er godt ved muffen, så betyder det jo intet.

Alt mulig held og lykke i fremtiden

dsdSmile

ps. Mange af de adoptioner forgik under meget mistænkelige forhold, faktisk blev flere børn direkte frastjålet fra deres biologiske forældre, med tragiske livshistorier til følge for alle involveret partner.
De eneste der blev fede på de børnehandler var de adoptions firma som stadig eksistere her i thailand.

psk
jo tak skal du ha' - ja ulykkeligt hvis det var som du siger. Heldigvis er min egen situation anderledes

Spring til debat: