Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikone..
larsen99
yeya skrev:
Mener bare at det var en maerkelig kommentar at komme med:
Ta' til Pattaya og find en kone!!

Hvorfor lige Pattaya? Ja, man kan da sikkert uden tvivl finde en kone der, men der er da mange andre steder jeg ville tage til foer Pattaya, hvis det var en kone jeg var ude efter.
Skulle jeg derimod paa 3 ugers druk/fest-ferie, ja saa var Pattaya da et oplagt sted.

Men..... COME ON!! Leder man efter en kone, saa starter man sku ikke der vel.......
Hvorfor ikke? Det kan vel være ligeså godt som phuket og bangkok.
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

yeya
I ved godt hvad jeg mener. Jeg tror at alle Jer der forsvarer Pattaya saa meget, selv har fundet konen/kaeresten der.
Siger ikke at det er skidt men blot at der er andre steder man boer starte, hvis man soeger en kone.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
Davs Yeya

Hvad er der galt i hvis vi har fundet vores koner i pattaya.

Hvorfor skulle det være bedre at finde sin kone,i bangkok,eller ude på landet,eller et andet sted.
Hovedsagen må vel være at man elsker hinanden,uanset hvor man finder sin elskerinde/kæreste/kone eller hvad du vil kalde det,
og at man får et godt liv

bamsen
Redigeret af d. 14/11-2007 09:54

ZxY
Jeg kan kun være enig med størstedelen af tråens deltagere.

Ta til thailand, og få syn for sagen.

Er ikke helt enig med dig Yeya, synes PAT er et oplagt sted at lede efter en kone, hvis man går med de tanker. Hvorfor? fordi der findes 100.000 vis af søde piger i alle aldre og afskygninger.
Jeg har selv en del VENINDER i PAT. Nogle har arbejdet på bar/gogo, nogle gør. Et par stykker er gankse almindelige piger med et almindeligt job, men fælles for dem alle, er at det er søde, charmerende, og ganske ALMINDELIGE piger. De har aldrig spurgt mig om penge, eller prøvet at ta røven på mig. Og jeg ville ha intet problem i at date dem, hvis der havde været en fælles interresse.
Er dog ikke ude efter en Thai kæreste / kone, før jeg forhåbentlig en dag kan flytte, mere eller mindre permanent til LOS, men det er en helt anden snak.

Selvfølgelig er der da kvinder i PAT der kun er ude på at ta røven på en, Men hvis du kan oplyse mig om et land/by hvor kvinder/mænd ikke tar røven på hinanden, så blir jeg sku imponeret.

Kan ike se andre hindringer en dumme fordomme, men det kan da godt være, at det bare er mig. Pfft

Mvh,

ZxY
Der skete sku lidt i tråden mens jeg fik skrevet mit indlæg og jobbet lidt ved siden af.

bare lige for at gøre det helt klart. Så har jeg INGEN kæreste, kone eller elskerinde for den sags skyld, i PAT Smile

Novicen
Hej sk68

Ja, her "i butikken" er tonen tit "rå, men hjertelig...".Shock

DTW er en samling af "en milliard" af erfaringer, oplevelser og holdninger. Og så må der, nødvendigvis, også være forskellige svar og råd...Grin

I mine øjne er "essensen" af de svar, du allerede har fået god nok! Jeg er, iøvrigt ikke "smagsdommer". Hverken hér eller andre steder!Grin

Hvis jeg skal sige noget? Så bliver det, at det er ligemeget, hvor man finder hinanden. Målet skal bare være, at det skal være ærligt ment fra begges side.

Der gives ingen garantier! Lige meget, hvem man er eller hvor man er! En ex-barpige kan blive den mest søde, trofaste og kærligste kone/kæreste, der findes på jorden. Det samme kan den mest veluddannede. På samme måde, som de begge kan være lige til, at "lukke op og sk... i"!Shock Men det er bestemt ikke KUN et "thai-fænomen"!!!

Der findes en "million-milliard" dejlige mennesker i Thailand! Lige meget, om de kommer fra en turistby eller fra landet. Teoretisk skulle "bondepigen" eller "professoren" være de mest troværdige? Ja, i teorien! Men det er desværre ikke ALTID sådan... -Og sådan kan man blive ved...

Jeg kender et eksempel på en dame, som var jomfru til hun blev 30!Shock -Og som senere har udviklet sig til en reel satan, som kun vil have penge fra sin farang-mand...Sad Dét eksempel er da en slags "vink med en vognstang" om, at der ikke findes præcise regler eller facitlister? Hvis der gjorde det, ville livet jo være let?Grin

Jeg hverken kan, eller vil, hjælpe andre med at finde en kone! Det må være andre menneskers helt private sag. Men hvis du har gjort op med dig selv, at din kone absolut skal være fra Thailand, så vil jeg, som flere andre sige, at du skal rejse til Thailand. Om ikke andet så for, at fornemme den store kulturforskel. Det vil være hamrende synd - for begge parter - hvis det viser sig, at din drøm ikke holder i virkeligheden! Hvis det omvendte viser sig, jamen så er det jo den vej, du skal gå...Wink

Som alle andre kvinder kan thaier være nogle rene "djævle"! Men de kan helt sikkert også være det modsatte. Jeg håber virkelig for dig, at det lykkes på den fede måde! Uden, at skulle gå alt det i gennem, som mange andre desværre har prøvet...

Lidt "moralsk": -Hvorfor skal hun lige være fra Thailand? Hvis du virkelig mener det alvorligt, så gør noget ved det. Hvis det bare er "et forbigående flip", så lad være, eller vent til du selv har set/prøvet/lært noget mere i den forbindelse! Hun er et levende menneske, som fortjener et godt liv, ligesom alle andre, ikk'?

Held og lykke - Uanset, hvad der sker!

Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

Davs

Det er normalt ikke noget Jeg gør mig I, men har lovet denne sanglærke, at gøre opmærksom på hendes eksistens. En sød pige som slaver hos Kenth og hun ville give sin højer arm for at komme til DK, med den rette mand.

Hvis det skulle have din interesse, pls kontakt kenth.

dsd

ps. Så har Jeg da holdt hvad Jeg lovet Grin

i157.photobucket.com/albums/t47/Babywoodrose/kenth%20opening%20party/pic21.jpg

Novicen
Hej igen

Hav en god dag! -Jeg giver op...!Grin

Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

chillielsker
yeya skrev:
I ved godt hvad jeg mener. Jeg tror at alle Jer der forsvarer Pattaya saa meget, selv har fundet konen/kaeresten der.
Siger ikke at det er skidt men blot at der er andre steder man boer starte, hvis man soeger en kone.

PERSONLIGT ville jeg da hellere finde en pige i Pattaya, fremfor at finde en med det begrænsede udvalg på den datingside du reklamerer med, det er ligesom at udvalget er lidt større on location og jeg kan danne mig et indtryk om hun er en ordentlig pige, giver for MIG mere mening end at sidde og fifle med en datingside, udsøge et emmne og måske rejse til thailand for at møde hende og det så viser sig at man ikke bryder sig om kontakten.

Jeg kender da personligt flere forhold hvor parterne har mødt hinanden i Pattaya, hvor pigerne så afgjort ikke er dårlige på nogen måde.
Hvis du ikke kan lide byen, så er det da din personlige mening, så hvorfor advare andre imod at finde en pige i Pattaya?.

Det er vel ligesom hvis en eller anden finder en på din kontaktside som viser sig at være en pengegerrig møgsæk, ville du så være glad for at se din hjemmeside svinet til i et offentligt forum og andre udsendte advarsler imod dig??

Sjovt nok kommer de fleste piger i Pattaya jo også et eller andet sted fra, og det kan let være et af de Andre steder hvor du syntes at folk skal lede.

Min egen kone igennem 8 år har jeg godtnok mødt i Bangkok,men har da efterfølgende været en del gange i Pattaya, som da er en livlig by, men har bestemt også mange gode sider, da der er masser af attraktioner i form af parker, markeder. ect. ect
Vi tager del i aftenlivet med resturanter, shopping og en hyggestund over en øl og lidt højt livemusik i walkingstreet, mens vi dog ikke deltager i nattelivet.
Pattaya er hvad man ønsker, og man kan få hvad man vil have uanset om man er til "normalt" turistliv, eller mere kødlige lysterWink

Niels

yeya
HALLO!!
Jeg har bestemt ikke sagt at Pattaya er en skidt by og ej heller at pigerne ikke er gode nok. Jeg siger blot at det var maerkeligt at bede manden tage til Pattaya for at finde en kone. Kan han ikke bare tage til Thailand? Men det er jo rent ordkloeveri.

Det er vel ligesom hvis en eller anden finder en på din kontaktside som viser sig at være en pengegerrig møgsæk, ville du så være glad for at se din hjemmeside svinet til i et offentligt forum og andre udsendte advarsler imod dig??

Det kan man sku' da ikke sammenligne!
Jeg har heller ikke svinet noget eller nogen til. Er der nogen som foeler for at svine [url]www.danishthai-dating.dk[/url] til, saa fred vaere med det. Det kan heldigvis ikke bringe mit p.. i kog.

Proev nu at laese mine kommentarer objektivt i stedet for at foele Jer traadt paa. Det er sikkert stadig fint at finde sin udkaarne i Pattaya. MEN, Thailand ER andet end Pattaya.
[url]www.baanjoy.dk[/url

rinpoche
Et eller andet sted har yeya jo ret. At lede efter en tilkommende kone i Sodoma og Gomorra PTY er vel dybest set som at lede efter sin tilkommende i Istedgades natteliv.
Der er selvfølgelig mainstream kvinder begge steder, men mon ikke den almindelige consensus siger, at der er potentielle risici forbundet hermed. Risici der statistisk set nok må antages at være betydeligt lavere udenfor de kendte L.... distrikter i Thailand?

larsen99
rinpoche skrev:
Et eller andet sted har yeya jo ret. At lede efter en tilkommende kone i Sodoma og Gomorra PTY er vel dybest set som at lede efter sin tilkommende i Istedgades natteliv.
Der er selvfølgelig mainstream kvinder begge steder, men mon ikke den almindelige consensus siger, at der er potentielle risici forbundet hermed. Risici der statistisk set nok må antages at være betydeligt lavere udenfor de kendte L.... distrikter i Thailand?

Vil det sige at pattaya er værre end phuket og bangkok og så skal man finde sin kone i nord thailand ?
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

rinpoche
Jeg skrev blot
Risici der statistisk set nok må antages at være betydeligt lavere udenfor de kendte L.... distrikter i Thailand?

Nordthailand? Der er 76 provinser spredt ud over hele landet.
Redigeret af rinpoche d. 15/11-2007 07:42

xxxx
hæ hæ
kan altså ikke lige lade være, for Rinpoche har jo fat i noget her..

Hvor mange vil gå i Istedgade og finde en kone ??

Nej vel.. hvis i fik det spørgsmål stillet, ville i tro vedkommende var gal.

dermed ikke sagt at Internet dating er bedre,, slet ikke det er en kæmpe fup nummer og 99 % af de piger der er online er fra Pattaya - soi Cowboy eller lignende steder, eller er blevet head huntet af de agenter der lever af at rejse rundt... Pigerne på landet har ikke Internet, eller ved hva det er.
Sorry eya hvis jeg prikker lidt til din bussines, men har selv været med i legen, så ved hvor beskidt det er.. Men der er huleme penge i skidtet.
Og jeg bor sammen med en af dullerne fra Internet, nå ja jeg er blevet for gammel i gårde til at tro på alt deres pis og efter et år, ja så begynder alle hendes løgne at falde til jorden.. Skidt med det hun betaler lidt til de faste udgifter og jeg har en Thai i huset som er nødvendig for at bo her og ja hun sover normalt uden tøj, det kan jo være meget rart enganng imellem.
Kynisk.. yes det er det, men præcis som de fleste Thaier tænker...
.
dermed ikke være sagt man ikke kan finde en kone de steder,, for det er nemt... Og ja nogle få er også heldige at hun er værd at samle på.. Men de fleste taber..
Eller lukker øjnene og siger.. jeg må nøjes med det jeg har......
Ja ok der er måske endnu en kategori..
jeg gør, så kan jeg ikke brokke mig over hun gør.

Om man så kan tage på landet at finde en kone.. Ja det kan man nok i Danmark, men sgu ikke her i Thailand.. Det kræver man bor her fast og længe.... Ellers er man Farang ATM..

le si

blume
Hej LeSi
Har læst dine to indlæg idag med stor interesse, og må tiføje at dine indlæg er en af de store modpoler til hvad andre beskriver og drømmer om.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der er sket for dig i Thailand, fordi når jeg læser dine indlæg oplever jeg dig som desillusioneret og en anelse kynisk, bla. at hvis nogen "ville betale dig for at komme ud af Thailand"men også din beskrivelse af "internettets lyksaligheder" er lidt barske.
Dette er ikke for at jeg vil starte nogen fejde men en interesse i at blive klogere på hvad der kan ske med mange af de drømme jeg oplever at jeg og danske mænd har om samlivet med en kvinde fra Thailand.

Venlig hilsen fra Odense
Blume

le-si skrev:
Ellers er man Farang ATM..

Er vi ikke alle en walking ATM?

dsd

xxxx
Hejsa Blume..

jamen det kan jeg da godt forklare dig.

Det med internet dating. det kender jeg en hel del til da jeg selv har haft med det at gøre og kender bagmændene bag en stor del af de Thai relaterede dating sider.. Derfor ved jeg det er pil rådden.. jeg var så naiv at tro jeg kunne gøre det bedre, men måtte konkludere det kunne jeg ikke og lukkede det igen, selvom det rent faktisk var en god forretning....
Når jeg skriver bag de fleste.... Så er det fordi, selvom siderne ser forskellige ud, har forskellige navne, forskellige priser etc etc.. så er det en flok amerikanere og en Englænder der står bag det meste. Og de tjener guld på det...

Om jeg er det ene eller andet.. næh jeg har bare boet her ude i 4 år og forstår en del Thai efterhånden.. Og jo mere man forstår desto mindre dejlig er Thailand....
Tag på ferie her ude og betal.. så er det super.....

Hvorfor jeg ikke gider bo her mere.. Fordi bag smilet gemmer der sig en meget grim racisme, fordi de stjæler og lyver af helvede til. Men ok det er ikke kun os udlændinge det går ud over.. tv er fyldt med det daglig og det er ikke uden grund folk bor bag pigtråd og mure med glas skår. Ja ja det vidste jeg inden tiden, men byggede ude midt på en mark og var så naiv jeg så ikke behøvede pigtråd.

hvis jeg var negativ da jeg skrev sidst.. Så kan jeg da love det er ikke mindre lige nu..
For da jeg havde skrevet det sidste indlæg ville jeg lige lave mig en kop kaffe.. Hunden begyndte at skabe sig, så jeg skulle ud og se hvad der var galt..
Op af min dam med fisk strøg 2 lorte ører, nå men løbe efter dem i bar røv og slips, var jo ikke lige aktuel...
Men det triste ved det er.. den enes far ( somtjai ) har lejet et stykke jord nabo til og han har i de 4 år her tjent penge på at pløje mit jord.. De har i dag høstet bønner og faderen holdt og ventede på sin dejlige søn 200 m her fra.
Nå men hvor mange fisk de fik med ved jeg ikke, men nede i dammen lå der 50 slået mere eller mindre ihjel. Så jeg har slagtet fisk....
Nu kan det så være lige meget at det var mine dyre Plaa-Thon avls fisk, for det er moralen i det.. farang har vi bruger / tager.
Sådan er det ikke hver dag, men stort set hver eneste mdr. må man stå model til deres tåbeligheder..
Det kan være små ting som man bliver snydt 10 thb hos købmanden eller konen kommer hjem og har kun fået 15 thb kilo for chili selvom Thaier får 25..... Det er summen af det i længden....

Så om jeg er kynisk.. ja over for Thaier kan jeg garantere jeg er. Det har været nogle dyre lærepenge...

desillusioneret.. næh men gider bare ikke kalde en sur citron for en sød appelsin.. men lysten til at bo i Thailand, kan da ligge et lille sted i dag..
Der er da positive sider ved at bo her. vi har sommer hele året, der er nogle få venner, klimaet gør jeg ikke er så meget syg..
Men det er jeg ret overbevist om kan findes bedre andre steder.....

Jeg kan garantere dig Blume det folk drømmer om når de drømmer om Thailand, forbliver en drøm hvis de flytter her ud.. Nogen er heldige og skal stå model til mindre tåbeligheder end andre, ja.. men vi har også forskellige grænser for hvornår summen af det bliver for meget.
jeg er nået dertil hvor en million gør jeg pakker min kuffert, men på den anden side jeg vil heller ikke bare forære det væk til nogle mennesker som bestemt ikke fortjener det.

le si

goldwing
Le-si

Spændende læsning vedr. dit ophold i TH. Må nok sige at man skal have en god tolerence hvis man skal bo der hvor du gør.

Det er altid dejligt med forskellige opfattelser om hvordan det opleves at bo fast derude.

Nogle er helt sikkert heldigere end andre med naboer, men sådan er det jo også herhjemme i DK.

Men jeg er selvfølgelig ked af at høre hvor meget du skal igennem i det daglige med tyverier og fandenskab.

Men alligevel noget vi andre så kan tænke over en ekstra gang, inden man vælger at flytte til Thailand.
Jeg ønsker dig held og lykke derude, også at du kan sælge dit hus til en fornuftig pris.
Derfor vil jeg aldrig købe derude, men nøjes med at leje, det har den fordel at man bare kan pakke kufferten og tage det næste fly hjem, måske lidt dyrere, men i længden tror jeg på at det er det bedste for mig.

John

blume
Hej le-si
Tak for din forklaring, den gav mig mening og forståelse hvordan det kan være for nogen at bo i Thailand.
Det må være særdeles vanskeligt med sådanne naboer, og desværre vælger vi dem ikke selv når vi køber, bor til leje osv.
oplysningerne om "internettets lyksaligheder" bekræfter mine værste fordomme, men nogen er heldige med en partner.
Selv om det måske ikke hjæper, ønsker jeg din gud må være med dig, eller held og lykke, og mange tak for dit gode svar på min hendvendelse.
Jeg skal lige udtrykke min store tilfredshed med denne side, der muliggør denne debat, præget af stor saglighed.
Tak le-si
Manden der stadig drømmer en anelse fra smilets land Fyn
Blume

yeya
Er vi ikke alle en walking ATM?

dsd

NEJ!
[url]www.baanjoy.dk[/url

Spring til debat: