Se indlæg
 Udskriv debat
Thaikone..
sk68
Hej jeg vil gerne finde en thaipige i Dk.. er der noen der kan hjælpe mig med det??

mr tirak
Ja hvis du skriver hvad hun hedder er der måske nogle her der kender hende.

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
sk68
Søger ingen bestemt pige, men søger generelt thaipiger der vil giftes med danske mænd..

sk68 skrev:
Søger ingen bestemt pige, men søger generelt thaipiger der vil giftes med danske mænd..

Dav
Kig på denne tråd,der er en thaipige til salg

http://www.thaifo...post_48915

Giv et bud,så kan det være du er heldig Smile

Ja også en her

http://www.thaifo...ad_id=4308

bamsen
Redigeret af d. 11/11-2007 22:42

yeya
Jeg maa godt nok sige at det er nogle ubehoevlede svar han faar med paa vejen. Proev dog at vise lidt medmenneskelighed.
Jeg er af den opfattelse, at hvis man ikke har noget godt/ordentligt at svare, saa skal man hellere tie.

Bare lige en reminder paa traadens egentlige spoergsmaal. Her skal vaere plads til alle.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url

http://www.baanjoy.dk
sk68 skrev:
Hej jeg vil gerne finde en thaipige i Dk.. er der noen der kan hjælpe mig med det??

Davs sk68

Du kunne opsøge de forskellige thai miljøer/ klubber der findes i DK. eller deltage i den næste thaifest.

dsd

Hep
bamsen skrev:
Kig på denne tråd,der er en thaipige til salg

http://www.thaifo...post_48915

Giv et bud,så kan det være du er heldig Smile

Ja også en her

http://www.thaifo...ad_id=4308

bamsen

Det var da en yderst uheldig og nedværdigende måde at omtale andre mennesker på.

chillielsker
Hvis man kigger i de indlæg hvor man annoncerer med at man kan købe (øh undskyld møde en eventuel kommende partner, som lige tilfældigvis er på familiebesøg her i Danmark.

Så får jeg i alle tilfælde fornemmelsen af at slavehandlen ikke er afskaffet endnu.
Men det er nok bare mig, det er jo helt sikkert ægte kærlighed, VORHERREBEVARES

mr tirak
Nå det er os der omtaler/tænker nedværdigende om.

(Jeg maa godt nok sige at det er nogle ubehoevlede svar han faar med paa vejen. Proev dog at vise lidt medmenneskelighed.
Jeg er af den opfattelse, at hvis man ikke har noget godt/ordentligt at svare, saa skal man hellere tie.

Bare lige en reminder paa traadens egentlige spoergsmaal. Her skal vaere plads til alle.)

Ja det her er da så sandelig også en gut der virkelig spørger ind til noget seriøst.

(Hej jeg vil gerne finde en thaipige i Dk.. er der noen der kan hjælpe mig med det??)

Hvorfor er det han gerne vil finde en Thai ?
Det kan da ikke være fordi han har siddet og læst på DTW, jeg mener med alle de skræk historier her, og sammen med den af og til ret rå tone her, ville de fleste normale menesker da løbe langt væk.
Det kan da ikke være fordi han allerede kender gode eksempler der bor i Dk, for de fleste Thaier her ville da omgående, finde en søster eller en veninde til ham.
Det kan da heller ikke være fordi han kender eller rejser meget i Thailand, jeg mener der er der jo Thai kvinder over alt.

I må undskylde men så opfattede jeg det bare som endnu en der godt kunne tænke sig en lille vaks hushjælp.

Med alle de problemer der følger med det at være gift med en udlænding Thai el Russer, kultur, visa rejser økonomi osv osv. er det efter min opfattelse ikke noget man bare gør.

Undskyld hvis jeg opfattede det forkert.

Mr Tirak

Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
PRAYID
Hej..

Jeg må desværre give yeya og andre ret, det er mærkeligt at der altid skal spørges og svares på en bestemt måde for ikke at få et gok i nødenSad.
Prøv at lade være at opføre jer som en flok hellige køer !!
Det kan jo være manden måske har formuleret sit spørgsmål lidt forkert og glemt at uddybe det lidt nærmere !!!!!
Prøv som en skriver at opsøge klubber og thaifester eller tag en tur til Thailand,kig i Søndagsavisen der er tit Thailændere der søger partnere,du kunne jo også skrive lidt om dig selv her på side,hvis du ikke er skræmt helt væk, så kunne det jo være der er nogen der har noget familie der er på besøg i Danmark, det kræver nok at du åbner lidt for godteposen så man kan få et indtryk af hvem du erCool
Held & Lykke

Mvh. Klaus
Smil og verden smiler til dig..

bangkok impact
tag ned og find en selvSmile det er lidt svært at finde en her hjemme hvis man ikke kender nogen. ellers kan man jo være heldig og møde en nice i metroen eller måske i fakta. har set en nede i aldi. nu handler jeg kun der nede hehe
we all took to thailand for sailing in a little kano

goldwing
Hvis man ønsker sig en Thai kone, så er mit bedste råd at tage en tur til Thailand, der er et kæmpe land fyldt med Thai piger.

Det samme hvis man ønsker sig en Russer, tág dog til Rusland.

Så kan man ovenikøbet vælge og vrage.

Her i Dk bliver udvalget meget inskærpet.

Hvis man møder pigen i hendes hjemland er der også mulighed for at opleve hendes kultur og familie, hvilket kan være til stor nytte i fremtiden.

Er det en støvsuger/hushjælp du mangler, så sæt en annonce i dagbladene herhjemme, men teksten om hvad du søger.
Så må tiden jo se om du får nogle svar retur.

bangkok impact
det er nemlig rigtig. udvalget er sgu ikke så spændene her hjemme. tag til pattaya. og se på udvalgetSmile en lej en pickup og cruise ud på landet Smile evt tape dit visakort fast i forruden heheSmile

yeya
PATTAYA!!!!!!

Tror sku' at der er andre steder han har bedre chance for at finde en "god" pige.............

Thailand er andet end Pattaya. Kom nu ud af "osteklokken"!
[url]www.baanjoy.dk[/url

Davs
Pattaya er et dejligt sted,og der kan man sagtens
finde en god og sød kone.
Ligesom i resten af thailand

bamsen

larsen99
yeya skrev:
PATTAYA!!!!!!

Tror sku' at der er andre steder han har bedre chance for at finde en "god" pige.............

Thailand er andet end Pattaya. Kom nu ud af "osteklokken"!
For os der spiller golf og har familie dernede, er det paradis Grin
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

bn1608
Ja Pattaya er et dejlig sted at være
Brian

goldwing
Jeg er vild med Pattaya også .... mener nu heller ikke jeg befinder mig i en osteklokke.....

bangkok impact
pattaya is my paradiseSmile

yeya
Mener bare at det var en maerkelig kommentar at komme med:
Ta' til Pattaya og find en kone!!

Hvorfor lige Pattaya? Ja, man kan da sikkert uden tvivl finde en kone der, men der er da mange andre steder jeg ville tage til foer Pattaya, hvis det var en kone jeg var ude efter.
Skulle jeg derimod paa 3 ugers druk/fest-ferie, ja saa var Pattaya da et oplagt sted.

Men..... COME ON!! Leder man efter en kone, saa starter man sku ikke der vel.......
[url]www.baanjoy.dk[/url

Spring til debat: