Se indlæg
 Udskriv debat
Konens niece på besøg?
Frank
Konen og hendes niece vil gerne have, at niecen kommer på besøg i Danmark i op til 3 måneder.

Niecen er 25 år, ugift og har et barn på 7 år. Barnet skal ikke med.

Er der nogen, som har aktuelle erfaringer med at få anskaffet et turistvisum i et lignende tilfælde?

h
det er nemt
søg
afvent svar
stil bankgaranti på at hun rejser hjem ca 53000 kr.
betal billet og sygeforsikring
og så er hun her

jpo
til h så nemt tror jeg nu ikke det er, 25 år ugift, og måske ikke noget fast arbejde i thailand, og igen man skal bevise at man kan forsørge hende under hendes ophold her i danmark, så derfor lønseddler,
og us kan afvise visum på grundlag af de er mange for hun vil tage permanent ophold her i danmark,dybt godnat men det har jeg prøvet 2 gange med min kones bror, så nemt nogle gange og svært andre gange,eller osse har jeg misforstået noget.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
laodenmark
Til JPO

Læs hvad H. skriver :
.
Der beskrives kun proceduren. akurat som det blev efterspurgt.

ikke noget med om der skal laves invitation, forevises Lønsedler mv. Da det er forskelligt fra sag til sag. Men der kræves næsten altid bankgaranti for førstegangsbesøgende, Samt Kopi af bankindestående (40000 bath)

h
vi har lige søgt til en veninde på 31, hun er ugift og uden job

proceduren var hun afleverde en ansøgning med vores invitation på ambasaden i bangkok (der skulle bestilles tid 4 ugers ventetid)
efter ca 8 uger kom der brev fra udls om bankgaranti
jeg afleverede brevet til min bankmand som lavede garantien og sendte den til udls ca en uge senere ringede ambasaden til pigen og gav hende ok til visum
og nu en uge senere sidder hun her.
hun er ikke blevet spurgt om bankindestående og jeg er ikke blevet spurgt om lønseddeler

h
Og imens jeg husker det så kan pigen købes Wink

købs krav = at hun finder dig tiltrækkende og sød
at du kan være god imod hende
at du kan opfylde udls krav
at du har et normalt forhold til livet
osv.

Bemærk hun er 31 ugift veluddannet og har velhavende forældre

Til h

Et interesant tilbud,hvor meget vil hun betale og hvad er hun god for.
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

HA EN GO DAG.

LINDY

Frank
Spørgsmålet gik ikke så meget på de formelle procedurer, selv om svar herpå også er velkomne.

De gik primært på, om der var nogen der havde prøvet noget tilsvarende på det seneste? Om det gav vanskeligheder, blev afvist eller gik glat igennem? Ugift pige på 25 år fra Thailand - nogen i US kunne jo mene, at hun ikke ville rejse igen eller sådan noget?

Svar nr. 5 fra h er ganske informativt - tak.

Er der andre?

xxxx
Hejsa

jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvis man nu var Dansk gift og moster sofie i udby gerne ville til langbortistan og finde en mand. Stod folk så også parat med 100.000 Dkr for at hjælpe hende.. Vel vidende at hvis hun nu finder manden, så er pengene altså væk.

Billet osv til dk
kost/logi - tøj - telefon - + div
bankgaranti
Jo vi nærmer os de 100.000 kr..

Ja ja ikke fordi jeg kunne tro nogen har skumle bagtanker med at slæbe familie / veninder etc etc til danmark.. Cool

Er man så indstillet på at betale den pris for det, eller sender man regningen videre til den uheldige mand som hopper på limpinden..

lesi

h
hej leif

ja jeg kan kun svare for os vi gør det fordi konen føler (budistisk) at hun har fået så godt et liv at hun vil give en anden chancen for et tilsvarende liv og betyder det noget for konen så hjælper jeg gerne.

billet og bankgaranti står veninden som er på besøg selv for

blume
Det lyder næsten for godt, har aldrig oplevet dette før, det er nu en skam at jeg er for gammelWink
Venlig hilsen fra Odense Fyns land
Blume

ghj
hvad med at søge visum til Sverige??? det er nemmer især hvis i har famillige der,

MVH

Gert Haue

Folketingskandidat for Ny Alliance

xxxx
Så så Blume du ved godt der er undtagelser ved næsten alt. Smile

men jo det er godt klaret af en 31 årig..
højt uddannet så max 5 år på arbejds markedet og har lige en ½ million i banken til at fyre af på et Danmarks eventyr, vel vidende at lykkes det er hendes penge væk.
Virkelig en dame der kan og vil noget. men det er da rart at høre de findes..Så op på dupperne alle jer som er single og søgende.. Grin

Men svaret havde nu passet bedre hvis jeg havde spurgt.
hvorfor strammer man sådan op på udlændinge området.

Ja en af grundene er måske at der lyves om besøgs grundlaget..

Og blande Buddha ind i det.. ja jeg ved ikke rigtig hva man skal sige til det.. Men hun har nok glemt at høre efter i timen...Wink

men ok det var da et bud på mit oplæg..
le-si

xxxx
hmm sletter lige den ene igen.. en af de dage det hvor det er næsten umulig at komme igennem til DTW,s server.
Redigeret af xxxx d. 09/11-2007 16:59

h
ro på leif

hvis du læser mit indlæg så vil du se hun har velhavende forældre
desuden brænder hun ikke pengene af de ligger trygt i min bankboks og venter på hun benytter hjemrejse billeten
det er så op til den hun evt møder og forelsker sig i (hvis det sker) at sørge for et nyt besøg eller evt at søge opholdstilladelse til hende imens hun venter i thailand.

Og leif siden hvornår er det ikke budistisk tankegang at ville gøre noget for de mindre heldige??

xxxx
Hejsa h.
Ja ja bare rolig .. det er jeg skam.. Grin

Det er ikke buddhistisk tanke gang / lære, at lyve om besøgs grundlag.. det var det jeg mente..
men har planen hele tiden været at hun skal tilbage uanset hvad hun finder på., rigtig så er pengene kun lagt ud for en periode.. Og så er besøgs grundlaget sikkert også go nok..
------
Nå ikke alle i ny-alliance støtter den stramme udlændinge lov. Grin ha ha ikke fordi jeg kender ny-alliances parti program, for jeg kan jo heller ikke stemme.
Men måske en lille husker om ikke at fortælle alt i et offentlig forum, ingen ved hvem læser med.Wink

go weekend
lesi

h
bare lige for at få det på det rene jeg er tilfreds med vores udlændingelov og kunne ikke drømme om at stemme på ny alliance de får mig tvært imod til at overveje DF for at skabe modvægt.

Handsome Man
h skriver at pigen kan købes
hvor meget koster en sådan en

og hvor meget skal pigen betale for det
er det billiger at købe en har eller tage til thailand selv

jesper

Hello! Welcome Hamsome Man!

Handsome Man
dem på posthuset siger at patya er et godt sted
de er tit dernede jeg skal derned og ikke til gardasøen
til vinter
jesper