Se indlæg
BILLIG rejse til Thailand...
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 23/01-2005 19:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
har sendt dig en PM Yao :-D men så vidt jeg kan finde frem til så må det blive med Star Alliance... Men Aeroflop ville os være fint, er ikk så kræsen :-D CSM |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 23/01-2005 22:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hej CSM, PM er set. Du får svar i morgen efter at jeg har været forbi Asian Travel Centre. Deres e-mail : fungerer normalt. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 24/01-2005 23:16 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
rolan |
Lagt på d. 23/01-2005 22:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
der er vel ikke noget at sige til at biletterne er blevet dyre igen da der sikkert er mange der skal hjem til asien for at se til familien stadig er der eller hjælpe til rolan |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 24/01-2005 23:18
|
Hej Phitsanulok, Jeg hedder ikke Lars Larsen , men jeg har et godt tilbud til dig: 1 stk.lækkert dyne , undskyld jeg mente 1 stk. lækkert 1års billet til under 6000kr. Ring og høre nærmere . Med venlig hilsen, Asian Travel Centre Halmtorvet 6, tlf. 33 26 26 12 E-mail: Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 25/01-2005 00:08
|
Ltder godt :-D jeg vil tage ind og besøge dem imorgen :-) nu vil jeg have en billet i hus ;-) glæder mig så meget til at komme afsted CSM |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 25/01-2005 19:07
|
HVEM kan rejse 28-30-31 / 03 / 2005. Der er mulighed for billige rejser i lige netop disse 3 dage med Thai dct til BKK for 5.500 kr(inkl. afg.) for en 3 mnd billet. Det vil blive bekraftet lidt senere (senest 10/12 dage). Jeg vil ikke sige mere, da, vi blev beskyldte for at løbe med en "halv vind",for at sige det mild. Rolig, ingen injuriesag fra min side. Har selv "booket"/reserveret, 5 billetter. Jeg tror at jeg skifter mit alias til L...L..... hvis der ikke var en risiko,at fik en sagsanlæg på halsen, af ham i ved nok . M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 25/01-2005 21:05 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
Henrik J |
Lagt på d. 25/01-2005 21:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 48 |
falang yao skrev: HVEM kan rejse 28-30-31 / 03 / 2005. Der er mulighed for billige rejser i lige netop disse 3 dage med Thai dct til BKK for 5.500 kr(inkl. afg.) for en 3 mnd billet. Det vil blive bekraftet lidt senere (senest 10/12 dage). Jeg vil ikke sige mere, da, vi blev beskyldte for at løbe med en "halv vind",for at sige det mild. Rolig, ingen injuriesag fra min side. Har selv "booket"/reserveret, 5 billetter. Jeg tror at jeg skifter mit alias til L...L..... hvis der ikke var en risiko,at fik en sagsanlæg på halsen, af ham i ved nok . M.v.h., M. Rasmussen Jeg skal rejse 1 september på en 3 måneders billet. Har du (eller andre) nogle staldtips ? MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
falang yao |
Lagt på d. 25/01-2005 22:37
|
Hej Henrik J, Du er sandelig tidlig på det.men heller for tidlig end for sent. Jeg lader dit forespørgsel gå videre, og kommer tilbage lige så snart jeg har noget. Det kunne være at jeg skulle lad mig ansætte af Asian Travel Centre og blive jeres representant (kontakt person) os dem. Jeg modtager gerne valget Nu skal jeg lige hvile mig ,for i morgen er det en stor dag for MIG,jeg skal besøge mit barnebarn. Jeg er lige blevet MORFAR for første gang. Jeg har ventet på den begivenhed i snart 10 år. Så SKÅL! M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 26/01-2005 09:23 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
Lagt på d. 26/01-2005 02:08
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser falang yao Jamen tillykke med dit barnebarn selv om jeg ikke kan li børn,de lugter ikke godt bamsen |
|
|
surin |
Lagt på d. 26/01-2005 06:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
hej jeg fik samme mail men det ser sløjt ud med pladser jeg fandt ikke nogle i marts |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 26/01-2005 09:54
|
surin skrev: hej jeg fik samme mail men det ser sløjt ud med pladser jeg fandt ikke nogle i marts Det svarer næsten til "Tyrkieteksperten's"annoncen med:<< Flyv til BKK for 3000kr>> og når du ringede, fik du at vide at de pågældende rejser var desvære udsolgt , MEN vi har skam et godt tilbud til fx.5995kr. . Hos Rejsefeber, humlen ligger i det magiske ord FRA 3958kr og ikke FOR,og hvad nytter det,når der også står: Vi forventer hurtigt udsolgt - begrænset antal af pladser Ja, så er du advaret . og når du søger efter ledige pladser som du gjørte får den flot rød meddelelse: Fejlmeddelelse Vi kan desværre ikke finde ledige pladser på de søgte datoer. Der fandtes ingen ledige flysæder på de valgte datoer.. lannnnnnnnnnnnge nææææææææse . M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 26/01-2005 10:00 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 26/01-2005 10:05
|
bamsefarr skrev: Davser falang yao Jamen tillykke med dit barnebarn selv om jeg ikke kan li børn,de lugter ikke godt bamsen "Vi" går lige ovre til emnet "ANDET". Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
Boom-Boom |
Lagt på d. 28/01-2005 02:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Er man desperat nok eller er til discount kan der jo vælges Aero-hop til ca. 4200 kr. som et medlem tidligere skrev. /Boom-Boom [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 28/01-2005 17:02
|
Hej Phitsanulok, HVOR ER DU ????????????????????????????? 7100... .... .... ...... 5500.. ........ 4 7 5 0 kr CPH---BKK----CPH 1mnd billet med FAST afrejse og Hjemrejsedato. (fra 1-4 til 15-6-2005) . MED THAI INTER B747/400 Jeg "snupper" lige 5 stk. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 01/02-2005 14:50 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
Michael |
Lagt på d. 29/01-2005 01:07
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Hej. Hvor kan jeg købe den billet? 4 7 5 0 kr CPH---BKK----CPH 1mnd billet med FAST afrejse og Hjemrejsedato. (fra 1-4 til 15-6-2005. Mvh. Michael |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 29/01-2005 01:12
|
Hejsa :-D Nej jeg er nu ikke desperat, men vil godt på ferie ;-) longterm ved jeg nu heller ikke... 2-3 måneder håber jeg på :-D Vi ved ikk helt hvad der skal ske bagefter... Jeg har købt og betalt en billet med Austrian Air, men igemmen STA Travel. Jeg måtte slippe: Ialt 5564 for en et årbillet med udrejse D. 13-01-05, dagen får valentines day ;-) CSM |
|
|
surin |
Lagt på d. 29/01-2005 06:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 938 |
valentinesdag er nu først i feb. |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 29/01-2005 11:43
|
surin skrev: valentinesdag er nu først i feb. JAA det har du helt ret i ;-) men så er det godt at det var en fejl... jeg meneter selvfølge lig: afrejse 13 feb 2005 |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 29/01-2005 18:40
|
phitsanulok skrev: ... jeg mente selvfølgelig: afrejse 13 feb 2005 ALTSÅ , summa summarum vi må konstarer at Phitsanulok er "DESPERAT" , siden han mixer datoerne sammen. Jeg håber for dig at du tropper op i lufthavnen d. 13-2-2005. Du kunne for resten have givet et vink om at du søgte billetter andet sted, og det er suverænt dit fri valg, men jeg gider ikke spille min tid og andres, for at hjælpe dig, når det sidste jeg hørte fra dig var at du vil forbi Asian Travel << i morgen .... og igen i morgen, går jeg forbi >>(25-1-05) og sidste PM 24-1-05. Der var ingen tvang i det tilbud du fik, men helt ærligt, jeg føler mig helt til grin. Jeg skal igen pointerer at det eneste, jeg vil have fået ud af det, er en "SELVTILFREDSELSE", hvis det havde lykkedes at hjælpe dig eller andre.(De billetter,som jeg selv køber med afgang i April/mnd er til samme pris som I andre vil have givet . M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 29/01-2005 18:41 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 30/01-2005 00:02
|
to Falang Yao.. Det må du undskylde, det var slet ikke min mening... men bortset fra det har jeg været forbi dem :-D men fandt ud af at STA Travel kunne give et bedre tilbud da jeg er under 25, så det er jo godt nok.. Du må meget undskylde hvis du føler dig til grin, det var slet ikke min mening... Jeg var meget taknemmelig for dine svar :-D tak for hjælpen og din tid. jeg lidt desperat er man vel for at se sin elskede det vi i jo alle sammen, hehe. GLæder mig meget... har billetten liggende her.. Nu skal der bare skrabes penge sammen så jeg har tid så lang tid så muligt... CSM |
|
Spring til debat: |