Se indlæg
 Udskriv debat
BILLIG rejse til Thailand...
phitsanulok
har sendt dig en PM Yao :-D men så vidt jeg kan finde frem til så må det blive med Star Alliance...

Men Aeroflop ville os være fint, er ikk så kræsen :-D

CSM

www.shirtfreak.dk
falang yao
Hej CSM,
PM er set. Du får svar i morgen efter at jeg har været forbi Asian Travel Centre. Deres e-mail : fungerer normalt.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 24/01-2005 23:16
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

rolan
der er vel ikke noget at sige til at biletterne er blevet dyre igen da der sikkert er mange der skal hjem til asien for at se til familien stadig er der eller hjælpe til Sad
rolan

falang yao
Hej Phitsanulok,

Jeg hedder ikke Lars Larsen Grin, men jeg har et godt tilbud til dig:
1 stk.lækkert dyne Wink, undskyld jeg mente 1 stk. lækkert 1års billet til under 6000kr. Ring og høre nærmere .
Med venlig hilsen,
Asian Travel Centre
Halmtorvet 6,
tlf. 33 26 26 12
E-mail:
falang-yao@dansk-thai.dk

phitsanulok
Ltder godt :-D jeg vil tage ind og besøge dem imorgen :-) nu vil jeg have en billet i hus ;-) glæder mig så meget til at komme afsted Cool

CSM

www.shirtfreak.dk
falang yao
HVEM kan rejse 28-30-31 / 03 / 2005.

Der er mulighed for billige rejser i lige netop disse 3 dage med Thai dct til BKK for 5.500 kr(inkl. afg.) for en 3 mnd billet. Det vil blive bekraftet lidt senere (senest 10/12 dage). Jeg vil ikke sige mere, da, vi blev beskyldte for at løbe med en "halv vind",for at sige det mild. Rolig, ingen injuriesag fra min side.
Har selv "booket"/reserveret, 5 billetter.

Jeg tror at jeg skifter mit alias til L...L..... hvis der ikke var en risiko,at fik en sagsanlæg på halsen, af ham i ved nok .

Redigeret af falang yao d. 25/01-2005 21:05
falang-yao@dansk-thai.dk

Henrik J
falang yao skrev:
HVEM kan rejse 28-30-31 / 03 / 2005.

Der er mulighed for billige rejser i lige netop disse 3 dage med Thai dct til BKK for 5.500 kr(inkl. afg.) for en 3 mnd billet. Det vil blive bekraftet lidt senere (senest 10/12 dage). Jeg vil ikke sige mere, da, vi blev beskyldte for at løbe med en "halv vind",for at sige det mild. Rolig, ingen injuriesag fra min side.
Har selv "booket"/reserveret, 5 billetter.

Jeg tror at jeg skifter mit alias til L...L..... hvis der ikke var en risiko,at fik en sagsanlæg på halsen, af ham i ved nok .

Jeg skal rejse 1 september på en 3 måneders billet.

Har du (eller andre) nogle staldtips ?

MVH Henrik
Once you go asian, you never go caucasian

falang yao
Hej Henrik J,
Du er sandelig tidlig på det.men heller for tidlig end for sent. Jeg lader dit forespørgsel gå videre, og kommer tilbage lige så snart jeg har noget.
Det kunne være at jeg skulle lad mig ansætte af Asian Travel Centre og blive jeres representant (kontakt person) os dem. Grin Grin
Jeg modtager gerne valget Wink

Nu skal jeg lige hvile mig ,for i morgen er det en stor dag for MIG,jeg skal besøge mit barnebarn. Jeg er lige blevet MORFAR for første gang. Jeg har ventet på den begivenhed i snart 10 år.
Så SKÅL!

Redigeret af falang yao d. 26/01-2005 09:23
falang-yao@dansk-thai.dk

Davser falang yao
Jamen tillykke med dit barnebarn
selv om jeg ikke kan li børn,de lugter ikke godt Grin
bamsen

surin
hej jeg fik samme mail men det ser sløjt ud med pladser jeg fandt ikke nogle i martsSad

falang yao
surin skrev:
hej jeg fik samme mail men det ser sløjt ud med pladser jeg fandt ikke nogle i martsSad

Det svarer næsten til "Tyrkieteksperten's"annoncen med:<< Flyv til BKK for 3000kr>> og når du ringede, fik du at vide at de pågældende rejser var desvære udsolgt , MEN vi har skam et godt tilbud til fx.5995kr. Shock Wink .

Hos Rejsefeber, humlen ligger i det magiske ord FRA 3958kr
og ikke FOR,og hvad nytter det,når der også står:

Vi forventer hurtigt udsolgt - begrænset antal af pladser
Ja, så er du advaret Wink .

og når du søger efter ledige pladser som du gjørte får den flot rød meddelelse:

Fejlmeddelelse

Vi kan desværre ikke finde ledige pladser på de søgte datoer.

Der fandtes ingen ledige flysæder på de valgte datoer..

Angry Angry lannnnnnnnnnnnge nææææææææse Sad .

Redigeret af falang yao d. 26/01-2005 10:00
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
bamsefarr skrev:
Davser falang yao
Jamen tillykke med dit barnebarn
selv om jeg ikke kan li børn,de lugter ikke godt Grin
bamsen

"Vi" går lige ovre til emnet "ANDET".
falang-yao@dansk-thai.dk

Boom-Boom
Er man desperat nok eller er til discount kan der jo vælges Aero-hop til ca. 4200 kr. som et medlem tidligere skrev. Smile

/Boom-Boom
[small]Up to me, he he!
[/small]

falang yao
Hej Phitsanulok,

HVOR ER DU ?????????????????????????????

7100...
....
....
......
5500..
........

4 7 5 0 kr CPH---BKK----CPH 1mnd billet med FAST afrejse og Hjemrejsedato. (fra 1-4 til 15-6-2005) .
MED THAI INTER B747/400

Jeg "snupper" lige 5 stk.

Redigeret af falang yao d. 01/02-2005 14:50
falang-yao@dansk-thai.dk

Michael
Hej. Hvor kan jeg købe den billet?

4 7 5 0 kr CPH---BKK----CPH 1mnd billet med FAST afrejse og Hjemrejsedato. (fra 1-4 til 15-6-2005.

Mvh. Michael

phitsanulok
Hejsa :-D

Nej jeg er nu ikke desperat, men vil godt på ferie ;-)
longterm ved jeg nu heller ikke... 2-3 måneder håber jeg på :-D
Vi ved ikk helt hvad der skal ske bagefter...
Jeg har købt og betalt en billet med Austrian Air, men igemmen STA Travel. Jeg måtte slippe: Ialt 5564 for en et årbillet med udrejse D. 13-01-05, dagen får valentines day ;-)

CSMCool

www.shirtfreak.dk
surin
valentinesdag er nu først i feb.WinkWink

phitsanulok
surin skrev:
valentinesdag er nu først i feb.WinkWink

JAA det har du helt ret i ;-) men så er det godt at det var en fejl... jeg meneter selvfølge lig: afrejse 13 feb 2005 Grin

www.shirtfreak.dk
falang yao
phitsanulok skrev:
... jeg mente selvfølgelig: afrejse 13 feb 2005 Grin

ALTSÅ , summa summarum vi må konstarer at Phitsanulok er "DESPERAT" , siden han mixer datoerne sammen. Jeg håber for dig at du tropper op i lufthavnen d. 13-2-2005. Grin Grin

Du kunne for resten have givet et vink om at du søgte billetter andet sted, og det er suverænt dit fri valg, men jeg gider ikke spille min tid og andres, for at hjælpe dig, når det sidste jeg hørte fra dig var at du vil forbi Asian Travel << i morgen .... og igen i morgen, går jeg forbi >>(25-1-05) og sidste PM 24-1-05. Der var ingen tvang i det tilbud du fik, men helt ærligt, jeg føler mig helt til grin. Jeg skal igen pointerer at det eneste, jeg vil have fået ud af det, er en "SELVTILFREDSELSE", hvis det havde lykkedes at hjælpe dig eller andre.(De billetter,som jeg selv køber med afgang i April/mnd er til samme pris som I andre vil have givet .

Redigeret af falang yao d. 29/01-2005 18:41
falang-yao@dansk-thai.dk

phitsanulok
to Falang Yao..

Det må du undskylde, det var slet ikke min mening... men bortset fra det har jeg været forbi dem :-D men fandt ud af at STA Travel kunne give et bedre tilbud da jeg er under 25, så det er jo godt nok.. Du må meget undskylde hvis du føler dig til grin, det var slet ikke min mening... Jeg var meget taknemmelig for dine svar :-D tak for hjælpen og din tid.

Cool jeg lidt desperat er man vel for at se sin elskede Shock det vi i jo alle sammen, hehe.

GLæder mig meget... har billetten liggende her.. Nu skal der bare skrabes penge sammen så jeg har tid så lang tid så muligt...

CSM

www.shirtfreak.dk
Spring til debat: