Se indlæg
her en mail fra X falang yao
|
|
Lagt på d. 29/10-2007 19:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Jeg vil på opfordring,lægge denne mail ind på dansk-thai Hej Bamsen, Gider lige poste følgende medelse fra mig på DTW. Jeg bukker og takker dem som har ønsket mit tilbagekomst på DTW. Men desvære p.t. er jeg meget optaget med et andet projekt i Thailand ("mit børnehjem" ikke Ole S. : [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] [url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] som tager meget af min tid, samt at jeg færdes dagligt i Wat Pa og hjælper til så godt jeg kan (skal lige passe på at min "glorie pudser" ikke kommer efter mig igen). Udover den manglende tid, er lysten ikke ret stort til at være med i det børnehave som NOGLE af medlemmerne har gjørde det til. Jeg har "smug-kigget" for at se om forholdene er blevet bedre. På nogle områder vil jeg sige JA, men desvære på andre er det det samme igen og igen. F.x., jeg kontaktede Fru "Elmajo" og bad hende om at meddele DTW medlemerne om den nu overstået Loy Kratong, d.28-10-2007 og det gjørde hun så.Da jeg kom tilbage fra Thailand for 11 dage siden,fik jeg at vide at det var Kathina (Robe overbringelsen) som vil blive afholdt den 27-10-2007 !! For så derefter erfarer jeg at fra Wat Pa "ledelsen" har man besluttet at fejre både Khatina og Loy Kratong denne dag. Og så til sagens kerne som er også årsagen til at jeg holder mig fra at deltage aktivt i oplysningsdelen på DTW: Bamse bragte meddelsen videre igen om Loy Kratong , for straks at blive angrebet af en bedre vidende person som partout vil have at Loy Kratong skulle afholdes i November måned. Delvis rigtigt, MEN emnet var at WAT PA vil afholde Kathina og Loy Kratong d. 27-10-2007. og det var deres beslutning som var dermed viderebragt på DTW. Ville vedkommende også opponere imod at : Thai-Dansk Handelsforening- Den Kongelige Thailandske Ambassade i DK - Det Nationale Thailandske Turist kontor i Stockholm - Det Thailandske Handelskontor og Thai Airways International og belære dem med at de kan ikke fejre Hans Majæstet kong Bhumipols 80 års fødselsdag den 17-11-2007, for enhver ved jo at det er den 5 - 12 - 2007 at han fylder 80 års. Jeg spørger bare. M.v.h., M. Rasmussen , indtil videre X- Falang Yao. Redigeret af d. 29/10-2007 19:28 |
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 29/10-2007 21:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Da jeg er den bedre vidende person, som absolut vil ha loi Khatung til at ligge i november, vil jeg gi x-Falang Yao ret. Men kan da holde sine fester når man har lyst. Jul og nytår kan da slåes sammen og så holdes i februar. Men det ændre jo ikke ved datoen. Men sådan kan enhver jo ha sine bedre vidende holdninger. Hilsen Ole Mosgaard |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 29/10-2007 21:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Og det ændrer jo ikke spor på at at Ole havde fuldstændig ret i forhold til sine datoer mht loy khratong. Og at FY "daglig færdes og hjælper på Wat Pa" er jo nok lidt vel uvedkommende, rent bortset fra at der herfra lyder spørgsmålet om hvad han nu engang kan hjælpe med der. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 29/10-2007 23:38
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke Matching for billederne fra Templet i Dragør den 27. oktober 2007. Se nærmere her: http://www.dansk-...lbum_id=50 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/10-2007 22:53
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Der er lagt lidt flere billeder op fra Templet. Stor tak til Falang Yao for at dele billederne med os andre. http://www.dansk-...lbum_id=50 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |