Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
julekomsammen
|
|
Lagt på d. 23/10-2007 06:03
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Ja nu er det snart jul, og ingen har snakket om at evt.lave en julesammenkomst.HMM Det kunne da ellers vaere hygeligt,evt,kunne folk der snakker godt sammen ,lave en lille julekomsammen..bare en ide fra bamsen Det var en god sommerparty vi havde,mon ikke der kunne laves noget lignende ude i dyregaven i sneen naa ikke ,,,,, hilsen bamsen |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 23/10-2007 14:53
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
velkommen hjem bamse :-D Julekomsammen lyde som en rigtigt god ide. evt. noget med at man tager en ret mad eller 2 med :-) Det er bare lige det med at finde et godt sted det kan holdes... |
|
|
PRAYID |
Lagt på d. 23/10-2007 16:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej med jer... Vi har et lokale hvor vi bor i Vanløse, der kan rumme 38 personer,der er alt hvad der skal være, men jeg ved ikke om det er for lidt plads ?? Lokalet er meget hyggeligt, og det lød som en god ide at man medbringer lidt selv.... Men hvad siger i ???? MVH. Prayid & Klaus Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
goldwing |
Lagt på d. 23/10-2007 20:13
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
bamsen skrev: Davs Ja nu er det snart jul, og ingen har snakket om at evt.lave en julesammenkomst.HMM Det kunne da ellers vaere hygeligt,evt,kunne folk der snakker godt sammen ,lave en lille julekomsammen..bare en ide fra bamsen Det var en god sommerparty vi havde,mon ikke der kunne laves noget lignende ude i dyregaven i sneen naa ikke ,,,,, hilsen bamsen Hey Bamse Jo jeg er klar til julefrokost, men så skal I alle komme en smut til Pattaya.. Og velkommen hjem derfra, du må lige berette om der er kommet nogle nye spændende steder som jeg absolut må give et besøg. Hilsen John |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 24/10-2007 08:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Kunne da godt tænke mig at komme til en julekomsammen. Og da jeg også skal til julefrokkost i DK med firmaet, kunne det da værer rart at komme til en sammenskudsgilde med jer fra DTW. Inden jeg smutter til hjem til TH igen. Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2007 15:23
|
|
PRAYID skrev: Hej med jer... Vi har et lokale hvor vi bor i Vanløse, der kan rumme 38 personer,der er alt hvad der skal være, men jeg ved ikke om det er for lidt plads ?? Lokalet er meget hyggeligt, og det lød som en god ide at man medbringer lidt selv.... Men hvad siger i ???? MVH. Prayid & Klaus Davs Prayid Ja det var da et tilbud Så jeg håber da at nogen,vil overveje at snakke sammen og så mødes Det kan jeg godt anbefale,det er rigtigt hyggeligt at møde andre fra dtw. Jeg har selv mødt en del efterhånden. bamsen |
|
|
PRAYID |
Lagt på d. 24/10-2007 17:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej igen... Ja som" Bamse " skrev ville det være rart om man kunne møde nogen af dem man stiller spørgsmål og skriver sammen med over chatten... Som sagt har vi lokalet og det er gratis at låne, bare jeg er med ved arrangementet. Sammenskudsgilde lyder som en god ide !! Vi skal nok stå for det praktiske hvis bare i kan finde en dato ? Jeg skal resevere lokalet... Så giv et bud ??? MVH. Prayid & Klaus Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
mam |
Lagt på d. 25/10-2007 08:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Rigtig god ide, håber at det bliver til noget...
Hvad laver vi her???
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 25/10-2007 18:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
da vi / jeg bor i århus er det jo nok lidt langt at tage til julefrokost, så vi er nødsaget til at melde afbud ( hvis det da bliver til noget ). men ellers en god ide´ håber i får noget ud af det............ så nu er jeg lidt på forkant med julen glædelig jul til alle på dtw ( kun 60 dage til juleaften ) quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Lagt på d. 25/10-2007 19:11
|
|
Davs quickmouse Jamen selv i jydeland, kunne det vel lade sig gøre at snakke sammen Og evt mødes,i behøver jo ikke tage over til kjøvenhavn jydeland er stort og mange medlemmer kommer jo derfra Det var bare en opfordring til at folk kunne lave måske små og hyggelige sammen komster og mødte hinanden Og ja måske jeg selv skulle opfordre folk, i næstved til at gøre det samme,her bor jo en del medlemmer,,,,mød hinanden,det kunne risikere at give 1 venskab eller 2, Jeg har selv gode erfaringer med at mødes med folk fra dtw, bådei danmark og i thailand,som er blevet til mere end bare at skrive sammen,heldigvis bamsen Redigeret af d. 25/10-2007 19:13 |
|
|
kylling |
Lagt på d. 25/10-2007 22:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Vi har at problem har kun disse dato , 17-11 , 23-11 ,29-11 Så Noree og jeg vil gerne deltage hvis det biver en af de dage, hvis ikke overlever vi nok det Loi Krathon kan vi ikke komme til desværre Højtiderne er jo det vi lever af KYLLING |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 25/10-2007 23:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Som Bamsen skrive burde vi da nok kunne lave noget her i Jylland. Tror der er mange i Jylland som gerne vil holde noget så vi kunne få en god snak "herovre" Hvis det ikke kan lade sig gøre har jeg da plads til 3 personer i min bil da jeg gerne vil køre hvis det skulle være "dog ikke hjem om formidagen derpå hvis det bliver med juleøl osv" |
|
|
Lagt på d. 26/10-2007 09:25
|
|
Davs Ja der er ikke så mange datoer at vælge imellem (1) 16/17-11 ( 2) 23/24-11.....(.3) 30/01-12......(4) 7/8-12....(5) 14/15-12 Så lad os høre om ikke der skulle være nogen som har lyst til lidt hygge,der behøver ikke komme så mange for at det bliver hyggeligt Det kunne også være nogen, som har lyst til at invitere til eget hjem for nogle få andre, Jeg ville gerne ha jule mad, hehe jeg kan godt (2-3) så mød hinanden og blive klogere ja jeg ville gerne invitere andre,men jeg kan ikke lave mad så det er udelukket bamsen Redigeret af d. 26/10-2007 09:26 |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 26/10-2007 10:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davs quickmouse Jamen selv i jydeland, kunne det vel lade sig gøre at snakke sammen Og evt mødes,i behøver jo ikke tage over til kjøvenhavn jydeland er stort og mange medlemmer kommer jo derfra Det var bare en opfordring til at folk kunne lave måske små og hyggelige sammen komster og mødte hinanden Og ja måske jeg selv skulle opfordre folk, i næstved til at gøre det samme,her bor jo en del medlemmer,,,,mød hinanden,det kunne risikere at give 1 venskab eller 2, Jeg har selv gode erfaringer med at mødes med folk fra dtw, bådei danmark og i thailand,som er blevet til mere end bare at skrive sammen,heldigvis bamsen jamen selfølgelig kan vi jyder da godt selv finde på noget, jeg syntes nu bare at tiden er knap med hensyn til i år at arrangere noget, måske næste år, der er jo også påske,pinse. men som skrevet så er tiden knap for mig i år ( jeg har jo en thai kone ). quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 26/10-2007 19:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Jeg er Frisk og kommer måske nok selv om jeg ikke har en kærste/kone inu lol Håber jeg er velkommen stadig lol P.S. Dammm det er dejligt at tabe 10 til 18 kg på 14 dage og ja er på slankekur fra et motion center kaldt Fitness syd så spiser pulver og drikker vand synes bare i skulle ha det af vide ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
chillielsker |
Lagt på d. 27/10-2007 08:36
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Held og lykke med din slankekur. Er også selv på kur, dog prøver jeg at motionere overskuddet væk, har tabt 25 kg siden Januar 2007, mangler lige en 10-12 kg, så er jeg på min kampvægt på 73kg. Skal nok lykkedes, men tager lang tid da jeg prøver at løbe overskuddet væk. Det er fint nok med de pulverkure, men med mindre at du er vanvittigt disciplineret er det pokkers svært at holde vægttab, men det er en god måde at komme i gang på især psykologisk da resultaterne kommer hurtigt. Prøvede selv samme måde i starten af 90èrne hvor jeg vejede 130kg, og på under et år var jeg nede på 80 kg hvorefter jeg begyndte at løbe maraton, hvilket jeg så gjorde over en 10 årig periode, så skete katastrofen at jeg mødte min kommende kone, så i 8 år løb jeg ikke en meter, så jeg blev smælderfed igen, så det straffes jeg for nu. men held og lykke med din kur. |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 27/10-2007 14:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
Chilielsker jeg er i motion center 3 gange om ugen og må ikke spise andet end det pulver og ja det er sku hårdt lol
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
BoY |
Lagt på d. 17/11-2007 18:49
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
En sådan jule-tamtam er ikke nogen dårlig ide, men tiden er knap, og som fynbo er de nævnte steder forbundet med transport (og jo, vi kan vel bare arrangere noget her). Men sker der så noget på andre tider af året, jeg tænker her på årligt tilbagevendende "offentlige" arrangementer? Vi har hørt om noget i Kbh, men hvad med Århus? - og er det "bare" et arrangement eller er det knyttet til thailandske fest- eller helligdage? Mangler der en opslagstavle her på siden, hvor noget sådant kan annonceres. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 17/11-2007 20:30
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
BoY skrev: Mangler der en opslagstavle her på siden, hvor noget sådant kan annonceres. Hvis nogen har kendskab til et arrangement så er de velkommen til at informere os i admin som så kan være behjælpelig med at viderebringe budskabet. De nyheder vi har på forsiden er delt op i forskellige kategorier og én af dem hedder "Arrangementer og Koncerter". Jo flere detailjer man har om arrangementet desto bedre. Link: - Nyhedskategorier - Arrangementer og Koncerter - Admins Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bastian |
Lagt på d. 17/11-2007 20:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
fed ide |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |