Se indlæg
 Udskriv debat
jeg skal giftes med en thai mand
Suk Rak Ning
Jesse James skrev:
Jeg skal love for at Husarene er kommet til tasterne men,jeg vil foreslå jer at læse de Thailandske aviser og især dameblade.
Her vil i få et indblik i det sociale liv i Thailand..Her står der mange artikler om familie tragedier,druk,stoffer,voldtægt,mord og mishandling af børn og hustruer....God fornøjelse...

Stadig en syg bums 55555

Hvis du har boet her saa lang tid, saa ta' dig da for helvede sammen mand !!!!!!!!!!!!!

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

AP7100
Hej der... Smile
Kan vi ikke prove at komme op pa et "lidt hojere niveau" end det her ? Det er netop sadan noget som det her der gor en utrolig trat af danskere, for nu at generalisere !! Frown
Pludselig bliver en sober debat vendt til mudderkastning (a la Folketinget) og ting der ikke lige horer hjemme her - det startede med en ny person, en kvinde, der stiller sporgsmal om hvad at gore nar hun vil giftes med en thai-mand og I kom med mange gode svar, kan vi ikke komme tilbage til emnet....takker Smile

Og hvad angar generaliseringerne : "Her vil i få et indblik i det sociale liv i Thailand..Her står der mange artikler om familie tragedier,druk,stoffer,voldtægt,mord og mishandling af børn og hustruer....God fornøjelse..." -

ved du hvad du Jesse James.... I Danmark er der OGSA mange familie-tragedier, druk, stoffer, voldtagter, mord, mishandlinger af born og hustruer......" - men derfra at sige, at ALLE danskere er sadan, er forkert, LIGE SA VEL som at sige, at fordi dette OGSA finder sted i Thailand, at ALLE thaier er sadan !!

Dette finder samand ogsa sted i Amerika, Tyskland, Sverige, Norge, Finland, Holland, ja, selv Gronland - vil du ogsa generalisere og sige at ALLE gor dette ???

Jeg er dansker og gift med en thai, hverken jeg eller hende drikker, tager stoffer, har begaet voldtagter eller mord.......sa beklager for dig, men ikke alle er som du beskriver !!!!!

Venligst

Asger Poulsen
Thailand

Suk Rak Ning
Ang. kaerester eller giftemaal..............Jeg er saadan set pisse ligeglad med hvad folk syntes om mig og min kaere, hvis jeg foeler i mit hjerte at jeg har fundet den rette og hun menner ditto, ja saa kan folk raabe og skrige som sindsyge..........hva' rager det mig.

Skal forresten snart giftet med min elskede Ning...Wink

Med venlig hilsen...............Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture078size.jpg
Min elskede lille Ning..Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/04-2007 09:40

Hejsa ap7100
Kan kun være enig i det du skriver, og det som jesper også skrev, glem ham ignorer ham, det nok kun en lille dreng der sidder og laver gas med folk.

Earthrush
kunne det være Don som er tilbage med en ny ip
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Jesse James
Nu er der gået selvsving i debatten,jeg har aldrig skrevet noget om de Thailandske kvinder der gifter sig med danske mænd,men derimod om Thailandske mænd i Thailand.!!!
Redigeret af Jesse James d. 25/04-2007 09:45
Hr Olsson

mugge
hva faen SUK, jeg gik og troede at i var gift..jamen herligt at i smelter sammen, tillykke med det. Smile

Suk Rak Ning
TAK.

Suk...............Wink

Suk Rak Ning
Earthrush skrev:

Ja der er gaaet lidt " Don " i den 55555555Grin

pdrhan
Jesse James skrev:
Jeg håber du lever et godt liv ude på måge-øen ,men det må være svært for dig at leve blandt almindelige mennesker som ikke er i besiddelse af den samme inteligens som dig.

Tak det går skam fint her - og alle mine medmennesker går det såmænd også godt med - perfekt at vi er sluppet af med dig , din og min intelligens kan desværre IKKE sammenlignes! K*L*A*P*H*A*T
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Suk skrev:
Earthrush skrev:

Ja der er gaaet lidt " Don " i den 55555555Grin

Helt ærligt det han skriver er da under d.. standard, men jeg jeg kan godt følge jer, de i hvert fald lige dumme at læse GrinGrinGrin

Og nu du selv siger det suk stort tillykke herfra med din skønhed. Jeg synes da bare du skulle sige det i en anden tråd for den er da efterhånden ødelagt her. Havde jeg kunne finde ud af at sætte et thailansk og et dansk flag havde jeg sat det ind GrinGrinGrin

Webmaster
Hmm, jeg er målløs.....

Ligner lidt et nummer jeg lavede for nogle år siden hvor jeg var ude og spise med nogle kunder på en resturant i Malmø (danske kunder). Mens vi sad og ventede på maden tænkte jeg at jeg lige kunne få humøret lidt i vejret med en joke, og spørger så om de andre var gode til geografi. Tja, svarer nogle stykker. Og jeg spørger hvor Grønlands sydligeste punkt ligger.
Det var der ikke rigtigt nogle der kunne svare på, så jeg kommer selv med svaret: på hjørnet af Holmbladsgade og Nyrnberggade på Amager. Der var ikke rigtigt nogle som vidste hvad der lå på den adresse så jeg siger Kofoeds Skole.

Der var ikke rigtigt nogle som grinte, men ham jeg sad ved siden af spurgte mig om jeg vidste han var grønlænder. Øhhhh bøøøø, nej det vidste jeg ikke - rimeligt flovt, så undlod lige at fyre flere jokes af den aften.

Der var ikke ment noget ondt med min joke, kender selv grønlændere som aldrig drikker og slet ikke falder ind under den generalisering som min joke gav udtryk for. Men jeg indrømmer at det er utroligt dumt at generalisere på den måde uanset om vi så snakker grønlændere, muslimere, thai-kvinder eller thai-mænd.

Så jeg kan kun lægge mig på linje med flere at de andre indlæg her i tråden, ja der er da thai-mænd og danske-mænd for den sags skyld som er som Jesse beskriver men det er sgu' langtfra alle som er sådan.

Jeg tror at tråden lige skal tilbage på sporet og spørgsmålet i trådens første indlæg. Og til Jesse, du har selvfølgelig lov til at have din meninger om thai-mænd og give udtryk for dine meninger, men jeg finder ikke dine synspunkter er relevante i forhold til trådens oprindelige indlæg.

Desuden til alle, please undgå personlige angreb på hinanden.
Tak
Redigeret af Webmaster d. 25/04-2007 13:50
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
lillefixq
kære allesammen jeg er ked af at denne tråd har udviklet sig til sådan en masse personlige angreb, var bestemt ikke meningen med at jeg oprettede denne tråd....jeg synes at man skal behandle hinanden med respekt....min thai mand og jeg gifter os til april næste år samttidig med nytåret.......nu skal vi bare have et godt efterår og vinter sammen her i danmark og så tager vi den derfra....jeg håber ikke at jeg har stødt nogle med mine spørgsmål og svar i denne tråd...og hjertelig tilykke til alle der har et dejligt liv med eller uden en thai.....

Webmaster
Hejsa Lillefixq,

Du har intet at være ked af. Du stillede et ærlig spørgsmål, som jeg i øvrigt håber på du fik besvaret godt nok.

I ønskes begge held og lykke herfra :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
vi vil altså snart ha bryllupsbilleder i albummet..Cool

jesperfrb
Kan kun sige at jeg håber at du har fået svar, du har ingenting at være ked af, der findes tumper alle stederWinkWinkWink

Håber virkelig I finder ud af det, og finder hvad I søgerPfftPfftPfft

Ellers må du prøve igen, evt med PB, og du er velkommen til at spørge migWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Earthrush
ja held og lykke i fremtiden lillefixq og må i få et godt ægteskab som mange af de andre her inde har *s*
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Novicen
Hej lillefixq

Om du skal vælge en thaimand eller ej må være din egen sag. Det er rigtigt, at mange thaikvinder "har det lidt svært med thaimænd", men sådan kan man blive ved... Thaikvinder er også...??? Hvis de mennesker er så forfærdelige, fatter jeg ikke at vi har giftet os med dem??? Den diskussion holder aldrig op. Men det var jo slet ikke det, du ville spørge om, vel?

Jeg er selv gift i Thailand. Vi søgte familiesammenføring - også i Thailand. Det foregik ved, at vi skulle udfylde nogle papirer, som skulle afleveres på den danske ambassade i Bangkok. Jeg rejste alene tilbage til Danmark. Her fik jeg så et tykt brev med diverse spørgsmål. Da de var udfyldt, sendte jeg dem til Udlændingestyrelsen.
Efter 7 måneder fik jeg så svaret: Min kone havde fået midlertidig opholdstilladelse i Danmark...

Forinden havde jeg også søgt om turistvisum til Danmark. Det tog 3 dage at få dette visum. Måske fordi vi allerede var gift og havde søgt om FS??? Aner det ikke???

Normalt skal der stilles en bankgaranti. Nu på ca. 55.000 dkr. Men jeg havde 3 børn, hvoraf de to var under 18 år - OG som jeg havde regelmæssigt samkvem med... Så skulle jeg IKKE stille en bankgaranti. Men kravet var samkvemmet med børne! Hvis det var børn, jeg aldrig havde kontakt med... Skulle jeg have stillet en garanti!

Reglerne siger, at familiesammenføring SKAL SKE fra udlændingens hjemland! Derfor blev vi også gift i Thailand - Og søgte derfra. Andre er blevet gift i Danmark, og har søgt FS hér... Det skal jeg ikke gøre mig klog på, for det ved jeg intet om! Jeg ved kun, hvad jeg har læst på Udlændingeservice's hjemmeside...

En af mine bekendte har en thaikæreste... Han søgte om turistvisum til hende, og hun var i Danmark sidste år, i 3 måneder. Han skulle stille "den berømte" bankgaranti...

Håber, at du måske kan bruge dette til noget!?!

Held og lykke med det hele!

Venlig hilsen
Novicen
Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?

calun
Hej lillefixq

Håber alt er gået godt, men måske vi kan få en lille update på hvordan det hele står til !?

Jeg er født nysgerrig :-)....
Redigeret af calun d. 16/10-2007 21:15
Med venlig hilsen

Carsten

- Min kæreste bor i Ban Phu nær Udon Thani -

lillefixq
hejsa allesammen....ja der er jo gået et stykke tid nu..men kan fortælle jer at vi er blevet gift og har det dejligt...min mand er slet ikke som beskrevet herinde, han er kærlig, omsorgsfuld, drikker ikke, arbejder hårdt og han elsker mig og jeg elsker ham...vi mangler dog stadig svar fra ambassaden har søgt familiesamføring da jeg er gravid ..Grin....han er den dejligste mand på denne jord og har kun positive ting at sige om andre...
jeg håber at alle får lov at prøve at være lige så lykkelig som jeg er..
må i alle have det godt og få et lykkeligt liv...
de kærligste hilsner fra lillefixq

Spring til debat: