Se indlæg
Thai Air og Airbus A380
|
|
calun |
Lagt på d. 12/10-2007 22:31
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Hejsa Thai Air har købt seks stk. af ovenstående (med option på fire mere), men jeg kan ikke finde ud af hvilke ruter de er tiltænkt - nogle der har hørt nogle rygter ? (Jeg ved at CPH ikke er en af dem )... Tak og god weekend. Carsten |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 12/10-2007 23:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Nej jeg ved det ikke, men det er da træls CPH ikke er med der, det kunne da være dejligt med nogle nye fly. Også rigtig god weekend til jer i Esbjerg Ubon.
|
|
|
Inger og Kim |
Lagt på d. 13/10-2007 01:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 42 |
jeg har ladet mig fortælde (jeg husker ikke hvor ) men hamborg skulle være nærmeste sted på dk hvor de kan manurere sig rundt med det fly så gud ved om den så ikke er med
|
|
|
prasat |
Lagt på d. 13/10-2007 07:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
den kommer til at flyve fra hamborg, det sagde de inde hos thai da jeg sidst brokkede mig over at de har for lidt fly på fra københavn. jeg syntes det er latterligt at man skal ud 11 måneder før for at få en billet på sine bonus point, og det samme med at købe en billig turistklasse billet. det viser sig at rejseberuerne for lov at booke alle billetterne før de har solgt dem. derfor bliver de fri igen 3 uger for afrejse. og så har den fucking bro ikke gjort det nemmere det er jo næsten kun svenskere man flyver med. prasat |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 13/10-2007 08:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Inger og Kim skrev: jeg har ladet mig fortælde (jeg husker ikke hvor ) men hamborg skulle være nærmeste sted på dk hvor de kan manurere sig rundt med det fly så gud ved om den så ikke er med London LHR - kommer den til at flyve fra...... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
jc |
Lagt på d. 13/10-2007 13:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Her er modellen i Thai bemaling [img]http://www.naturimporten.dk/foto/Thai-A380.jpg[/img] is not a valid Image. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
calun |
Lagt på d. 13/10-2007 15:11
|
Super cool fly . Jeg tror desværre ikke at Hamburg kan generere passagerer nok, men Frankfurt eller München kan helt sikkert... Thai Air må jo holde det for sig selv, det lader ikke til at nogen ved noget... Med venlig hilsen
Carsten - Min kæreste bor i Ban Phu nær Udon Thani - |
|
|
jpo |
Lagt på d. 13/10-2007 15:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
til prasat og andre der bestiller billet og måske bruger deres bonus point, hos thai air, prøvede det samme som prasat, jeg bestilte 9 måneder før vi skulle rejse her i november, skulle ligeledes bruge mine bonus point, en meget sur dame, kunne så huske at en ven havde sagt til mig at jeg skulle snakke med en der hedder tye inde hos thai air, ringede så igen og snakkede med ham tye, meget flink mand, og vupti havde jeg billet og kunne hente den når jeg ville, hvorfor det skal være sædanne ved jeg ikke. men kan kun anbefale at man prøver dette. håber dette kan bruges til noget. det var en positiv oplevelse skal lige tilføje han snakker 100% thai. hvad siger i andre Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 13/10-2007 15:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Det er nok rigtigt at A 380 flyver fra hamborg. Da flere af dem skal færdiggøres der. Men det bliver nok den eneste afgang derfra. Jeg arbejdede for et tysk enginering company IMS fra Hamburg forrige måned. (infrastucture osv) De sagde at hamborg ikke kan handle passagerene. At Thai skulle åbne en rute derfra virker besynderligt. Normalt starter man med mindre og/eller ældre fly for at se passagereundelaget er i orden. Så det noget af start for en ny rute !!! Frankfurt lyder sansynligt da Gate E 2 og Gate E 9 er klargjort til passagere i 2 etager. Kan ellers anbefale turen Hamborg - bkk via Dubai med Emirates. Og de har jo også 47 stk A380 i ordre. så måske sidste stræk Dubai- bkk kan prøves med A-380 (evt. i 647 passager configurationen; som de vil bruge på nogle mid-Haul destinationer) |
|
|
calun |
Lagt på d. 13/10-2007 20:27
|
Hej igen Der er to lufthavne i Hamburg, Fuhlsbüttel er den kommercielle og Finkenwerder hvor Airbus har Final Assembly. Så vidt jeg ved, er Fuhlsbüttel ikke klar til at tage i mod to-etagers fly i terminalen og hverken runway eller taxiways er lange/store/stærke nok til at håndtere A380... Se kort over lufthavnene her: http://www.airbus...amburg.pdf Med venlig hilsen
Carsten - Min kæreste bor i Ban Phu nær Udon Thani - |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 07/02-2008 17:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Prøv lige at se her! http://www.gilles...ckpit1.htm Rasmus |
|
|
Jake |
Lagt på d. 07/02-2008 19:23