Se indlæg
 Udskriv debat
Rystende oplevelse.
Muddi skrev:
Det er simpelthen for klamt og lavt at tage til Thailand for at komme på sexferie. Er det virkelig ikke muligt for dig at få fat i en fræk kvinde, uden at du skal købe og voldtage hende? De fleste af kvinderne dernede er sexslaver, hvilket betyder at de dybeste set ikke gør det af egen fri vilje. Hvor er forskellen på at have sex med en sådan kvinde og voldtægt? Du overfalder hende selvfølgelig ikke, men du gør hende alligevel fortræd.

Jeg kan ikke forstå, at nogen normale mænd vil gøre det i dag, hvor der netop har været stor fokus på kvindehandel. Hvis det skyldes uvidenhed, kunne jeg til dels forstå det. Men det vil undre mig, hvis det er tilfældet i dag.

Hej Muddi.

Kunne du ganske kort fortælle mig og andre hvorledes og hvorfra du har tilegnet dig din store viden om dette emne?

dsd

chillielsker
Jeg har aldrig rejst til Thailand som sexturist, men min rejse til Thailand i 1999 har godt nok resulteret i en masse sex!
Dog med den samme kvinde, som nu har været min kone i 8 år.

Få dog blodtrykket lidt ned, jeg er ligeglad med hvordan man får sit sex, bare det ikke er kriminelt og frivilligt .

Jeg er på ingen måde stødt af op`s "skræmmende oplevelse, men kan ikke lade være med at grine af disse forargede kommentarer, lur mig hvis der ikke er en eller 2 som har fundet deres partner på en eller anden beerbar i Pattaya og således startet deres forhold som et rent praktisk betalingsforhold, og fred være med det.

Npe

MUDDI.

jeg tror du skal kikke på www.indremission.dk.

du er kommet ind på den forkerte side.

lindy.

on og kent
[quote]chillielsker skrev:
Få dog blodtrykket lidt ned, jeg er ligeglad med hvordan man får sit sex, bare det ikke er kriminelt og frivilligt .

ikke frivilligtGrinGrin

kent
Redigeret af on og kent d. 13/10-2007 08:59

Frank
lindytv skrev:
MUDDI.

jeg tror du skal kikke på www.indremission.dk.

du er kommet ind på den forkerte side.

lindy.

Nu synes jeg ikke det er fair, at slå Indre Mission i hartkorn med Muddi. Han er langt mere rabbiat.

God kamp i aften til alle! Cool

Og til Muddi: Husk at sove med hænderne over dynen, så glorien ikke bliver fedtet.Grin Vor Herre bevares.

Muddis holdning er såment også velkommen her, men for mig udtrykker han stor manglende vide om prostitutionen i thailand.

faktum er at 5-10% af den prostitution kun er til faranger, resten er et lukket "rum" for de fleste faranger.

dsd

Suk Rak Ning
Til Webmaster.

Det er da fint at vi alle kan ha' en mening, respekt for det...

Med flere af Muddi's indlaeg tolker jeg ikke som en mening, men som en anklage der gaar paa, at bla. at vi farang er saa grimme at vi er noed til at tage til Thailand og koebe og voldtage alle de fattige ludere, da vi ikke er i stand til at finde en DK kvinde

Men hvis det er den fremtidige politik her paa DTW, saa syntes jeg da lige at en del af dem der er udelukket burde komme paa banen igen, da dette som Muddi her antyder, overstiger alt, hvad jeg endnu har laest her paa DTW.....................TAK......

[small]
Det er muligt at nogen syntes at jeg er grim, men voldtaegtsforbryder er jeg dog ikke, og min kone er heller ikke luder, har heller ej koebt hende.....bare lige for at slaa det fast !!! ......
[/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/10-2007 09:56
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Saendaeng
Til MUDDI.

Er du thaigift el har du en thaikæreste?
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
xxxx
Grin
Ja og mig som troede, tråden startede med en fed joke.Grin

Men jeg skal da lige love for at Muddi fik sat gang i den, fordi han sidder og knuger over et eller andet kompleks, vedr. os som har en Thai kone/kæreste. og hva der ellers foregår her i Th.

Nej Michael jeg tror sgu ikke, muddi har den store kendskab til Thailand.. eller humor for den sags skyld. Wink

Var der virkelig andre and Muddi, som tog indlæget for at være en faktisk hændelse. ????
GrinGrin
Le-si

le-si skrev:
Var der virkelig andre and Muddi, som tog indlæget for at være en faktisk hændelse. ????
GrinGrin
Le-si

Næh Det var vel bare en drenge drøm or wet dream. Grin

Saendaeng
Jeg tror også Muddi er meget uviden om Th. Men lad ham nu prøve den tur derned og se hvad han så siger..Wink
Lad os sige at den hændelse mere er overdrivelse fremmer forståelse. Ikke alle kan se det..Smile
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
vedr.AJAN,S oplevelser i TH er det småtingsafdelingen man kan opleve
det over hele verden,både i storbyer og på meget små pladser.
i de 40år jeg har sejlet W.W. er der ikke forandret noget.

SÅ MUDDI DU FÅR NOGET AT SE TIL HVIS DU VIL FRELSE VERDENS ÆLSTE ERHVERV.

LINDY

xxxxxx
tak mange tak i dag har jeg moret mig rigtig meget
til le-si mange tak for er festlig historie
til suk jeg har set dit foto ja koon er du jo ikke man hvad det er jeg heller ikke
til Muddi
du er ja undskyld jeg siger sku ikke for klog
sex rejser er der over alt i verden
og hvad saa hvis der er nogle der rejser til thailand for at koobe sex er det op til pigen(pigernerWinkGrin) det er ikke noget vi skal blande os i
tak alle for en festlig traad
hilsen jannik
SmileWinkCoolGrin

Suk Rak Ning
Hvis man tjekker Muddi's mail-adresse, ja saa hedder den Mia, hvilket jeg tolker som Muddi er en kvinde, hvilket jeg nu hele tiden har troet...

Muligvigs visse DK kvinder bliver lidt onde i sulet, hvis de evt. bliver vraget til fordel for en skoen, soed og smuk TH kvinde.............Wink

Yindee, jeg er maaske ikke den smukkeste knallert paa molen, men jeg er rar...Grin...555555555
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Webmaster
Suk skrev:
Med flere af Muddi's indlaeg tolker jeg ikke som en mening, men som en anklage der gaar paa, at bla. at vi farang er saa grimme at vi er noed til at tage til Thailand og koebe og voldtage alle de fattige ludere, da vi ikke er i stand til at finde en DK kvinde

Jeg tror både du og jeg er enige om at tingene ikke hænger sådan sammen som Muddi har givet udtryk for. Men løsningen er ikke at smide dem ud som har en anden mening. Admin.

Suk skrev:
Men hvis det er den fremtidige politik her paa DTW, saa syntes jeg da lige at en del af dem der er udelukket burde komme paa banen igen, da dette som Muddi her antyder, overstiger alt, hvad jeg endnu har laest her paa DTW.....................TAK......

Jeg vil påstå at det er de færreste af de udelukkede som bare er blevet smidt ud uden at havde fået mindst et vink af en vognstang om at opfører sig ordenligt. Bemærk venligst at ingen er udelukket pga. deres meninger, nok nærmere måden de har givet udtryk for deres mening på. Admin.

Suk skrev:
Hvis man tjekker Muddi's mail-adresse, ja saa hedder den Mia, hvilket jeg tolker som Muddi er en kvinde, hvilket jeg nu hele tiden har troet...

Hvis man checker Muddi's profil så kan man bla. finde følgende indlæg, hvoraf det fremgår at Muddi er Hanne og Michael:

http://www.dansk-...3083#34741

Om det så har været den ene eller den anden eller begge som har givet udtryk for sin mening ved jeg ikke - det må Muddi hellere selv svare på. Privat.

Suk skrev:
Muligvigs visse DK kvinder bliver lidt onde i sulet, hvis de evt. bliver vraget til fordel for en skoen, soed og smuk TH kvinde.............Wink

Helt enig. Har mødt adskellige danske kvinder som ikke fatter ret meget af at man ikke har lyst til at mosle rundt med dem. Nogle er til store biler, andre er ikke.... Privat.
Redigeret af Webmaster d. 13/10-2007 21:25
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Payanak
Ja der er nu gaaet et par dage siden den slemme oplevelse paa Soi 7.
Jeg maa nok sige jeg foeler mig beskidt, og brug af saebe i store maengder er ikke tilstraekkelidt til at rense mine beskidte tanker.
Selvom jeg har grinet meget de sidste dage saa har jeg det som om at det ikke er nok...der mangler noget. Derfor har jeg besluttet at gaa inonnekloster.
Forstsaettelse foelger!

ja ajarn jeg tror ikke dine tanker bliver bedre af at komme i nonnekloster men man kan altid få syndsforladelse bsgefter.
har selv ligget på nonnehospital i colombia i 2 mdr. med brækkede ben men deres fantasi fejlede ikke noget.
du kan altid prøve det kan kun blive bedre. HA HA HA HA HA HA HA

LINDY

Loui
Muddi skrev:
Jeg ville nok tænke mig om en ekstra gang hvis jeg var Webmaster her...skal sitet bruges til den slags, så skal man nok ikke regne med flere brugere af den seriøse slags..bare en tanke, jeg bruger siden udelukkende får at få gode fif vedr.en dejlig rejse til Thailand og vil gerne selv bidrage med de samme interreser, måske skulle man overveje at skille siden i 2, en for Sexrejser og en for det modsatte !!!

Er du ikke lidt sart Muddi - der skal jo være plads til alle meningerGrin

Hilsen Loui ( Smeden )

rinpoche
Du har fuldstændig ret, men nu er der jo nogle herinde med påhæng der også læser denne site og ikke gider at få den slags P.. lige i smasken.
Jeg er da total kold i begge ender mht hvad folk laver dernede, hvor de har råd til det, så længe det drejer sig om at begge parter samtykker, men derfra og så til at skulle læse den gang P** der på fornem vis bestyrker altfor mange mennesker i deres fordomme.
Post da den slags hvor ligesindede poster på et dertil egnet pussyboard og ikke under rejsemål her på dtw.

Earthrush
A synes det var godt med noget andet end det der plejer at være her der på skal der sige jeg vil og har ikke lyst til at opleve det samme som Ajarn Så føler med ham

og kan godt forstå det kan være svært at sige nej lol
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE

Spring til debat: