Se indlæg
Lek og Ole`s kamp for et liv sammen. ( langt indlæg )
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 12:17
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja bamse du må endelig hilse og også farlang yao og prøv lige og spørg om han ikke vil komme tilbage herpå dtw igen, om ikke andet så som en alm. bruger ligesom os andre |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 24/09-2007 12:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Jeg er total overvældet, Tusind, tusind Tak. Ingen af os glæder os, til min tur, men til udsigten om at komme tilbage til Thailand der glæder vi os. |
|
|
prh |
Lagt på d. 24/09-2007 12:29
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Så skulle der være 250,-kr på vej. Mvh. |
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 12:43
|
|
jsh71 skrev: Ja bamse du må endelig hilse og også farlang yao og prøv lige og spørg om han ikke vil komme tilbage herpå dtw igen, om ikke andet så som en alm. bruger ligesom os andre Jamen jeg har da spurgt falang yao men han ved ikke rigtigt jeg håber at han vil komme igen,da han har mange gode råd bamsen |
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 12:57
|
|
bamsen skrev: jsh71 skrev: Ja bamse du må endelig hilse og også farlang yao og prøv lige og spørg om han ikke vil komme tilbage herpå dtw igen, om ikke andet så som en alm. bruger ligesom os andre Jamen jeg har da spurgt falang yao men han ved ikke rigtigt jeg håber at han vil komme igen,da han har mange gode råd bamsen Så må vi allesammen bare råbe i kor FARLANG YAO kom tilbage tror du så ikke han høre det For som du selv siger bamse han havde mange gode råd |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 24/09-2007 14:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
undskyld jeg ved godt det er ude for tråden men FARLANG YAO kom nu tilbage vi savner din viden her inde og den kan vi ikke få nok af så kom nu tilbage okej.................
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 24/09-2007 15:04
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Jeg vil også gerne bede om et konto nummer. Samtidig håber jeg at, der kommer så mange penge i kassen, så Lek kunne komme med. Det er tros alt rart at have en at støtte sig til, specielt når man ikke selv er 100 % mere. Sådan en "Indsamling" er genial, - og jo - det kan godt være at det ligger uden for regler for TDW, - men hvad med at vi lavede en slags fond, - så der var lidt penge i kassen. Ja - jeg ved godt at det bliver svært at skulle finde ud af hvem der skal bestemme, hvem der skal have hjælp fra en sådan "Fond". Hvem skal bestyre den ?. Skal man kunne søge, eller bliver man tilbudt hjælp ? Personligt har jeg stor tiltro til den nuværende "Kassemester" og jo - er der noget vi kan blive uvenner over - så er det penge. Men hvis vi ikke forsøger - så ved vi heller ikke om der er stemning / penge til det. Ole Mosgaard |
|
|
John |
Lagt på d. 24/09-2007 15:16
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Ole Mosgaard skrev: Jeg vil også gerne bede om et konto nummer. Samtidig håber jeg at, der kommer så mange penge i kassen, så Lek kunne komme med. Det er tros alt rart at have en at støtte sig til, specielt når man ikke selv er 100 % mere. Sådan en "Indsamling" er genial, - og jo - det kan godt være at det ligger uden for regler for TDW, - men hvad med at vi lavede en slags fond, - så der var lidt penge i kassen. Ja - jeg ved godt at det bliver svært at skulle finde ud af hvem der skal bestemme, hvem der skal have hjælp fra en sådan "Fond". Hvem skal bestyre den ?. Skal man kunne søge, eller bliver man tilbudt hjælp ? Personligt har jeg stor tiltro til den nuværende "Kassemester" og jo - er der noget vi kan blive uvenner over - så er det penge. Men hvis vi ikke forsøger - så ved vi heller ikke om der er stemning / penge til det. Ole Mosgaard Der er afsendt en PB - takker john@dansk-thai.dk
|
|
|
Ole Mosgaard |
Lagt på d. 24/09-2007 15:34
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
24.09.07 kl. 15.33 er der overført kr. 200,- men de ses vel først i morgen. Ole Mosgaard |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/09-2007 16:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
oleskyum skrev: Jeg er total overvældet, Tusind, tusind Tak. Ingen af os glæder os, til min tur, men til udsigten om at komme tilbage til Thailand der glæder vi os. โชคดี
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 16:34
|
|
har været væk et stykke tid, men er tilbage. så en pb til mig også |
|
|
John |
Lagt på d. 24/09-2007 17:37
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
lung skrev: har været væk et stykke tid, men er tilbage. så en pb til mig også Velkommen tilbage Lung, der er sendt en PB til dig. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 24/09-2007 19:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Det er fint med et mål. Men det er skidt at gå i stå, når man har nået målet. Så bør man sætte sig et nyt. Selv opdagede jeg projektet lidt sent, og andre er måske i samme situation. Og vil så ærgre sig over ikke at have haft lejlighed til at yde en skærv, fordi målet er nået. Så ideen med en fond er rigtig god. Opsæt nogle regler med en klar formålsparagraf og lad dem være med, der ønsker det. Så kan indbetaling ske efter ønske og formåen - og uden fortrydelsesret. Arbejd lidt videre med det - evt. kassemester og Ole Mosgaard, som fostrede det gode forslag. Der skal nok dukke andre op med behov for en håndsrækning. Er man enig i fondens formål og vedtægter, går man med. Hvis ikke, lader man være, og det er så også OK. vh / Bjarne |
|
|
xxxxxx |
Lagt på d. 25/09-2007 04:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 281 |
Bjarne skrev: Det er fint med et mål. Men det er skidt at gå i stå, når man har nået målet. Så bør man sætte sig et nyt. Selv opdagede jeg projektet lidt sent, og andre er måske i samme situation. Og vil så ærgre sig over ikke at have haft lejlighed til at yde en skærv, fordi målet er nået. Så ideen med en fond er rigtig god. Opsæt nogle regler med en klar formålsparagraf og lad dem være med, der ønsker det. Så kan indbetaling ske efter ønske og formåen - og uden fortrydelsesret. Arbejd lidt videre med det - evt. kassemester og Ole Mosgaard, som fostrede det gode forslag. Der skal nok dukke andre op med behov for en håndsrækning. Er man enig i fondens formål og vedtægter, går man med. Hvis ikke, lader man være, og det er så også OK. vh / Bjarne go ide men husk der skal laves regnskab til skattefar det er nok best hvis man hjelper fra sag til sag som privat. det er nok billigst at ole rejser hjem selv og det er ogsaa nemt skal leg med skal der laves visum og stilles garenti paa 50.000kr |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/09-2007 09:15
|
Ole tager alene til DK og faar ordnet alt det praktiske, jeg haaber Ole loeber ind i en meget kort behandlingstid
Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/09-2007 09:16 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 09:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
hvornår kommer ole til danmark, det kunne da være fedt at stå og tag,imod ham i lufthavnen, har han noget sted at bo, bare en tanke. mvh jpo Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 25/09-2007 09:34
|
jpo skrev: hvornår kommer ole til danmark, det kunne da være fedt at stå og tag,imod ham i lufthavnen, har han noget sted at bo, bare en tanke. mvh jpo Muligvigs kun et forsorgshjem.. Jpo, det er nogen go'e tanker du har Redigeret af Suk Rak Ning d. 25/09-2007 09:36 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 09:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
ja og så kunne man hente han i merceren.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
Lagt på d. 25/09-2007 09:42
|
|
Ole Mosgaard skrev: Jeg vil også gerne bede om et konto nummer. Samtidig håber jeg at, der kommer så mange penge i kassen, så Lek kunne komme med. Det er tros alt rart at have en at støtte sig til, specielt når man ikke selv er 100 % mere. Sådan en "Indsamling" er genial, - og jo - det kan godt være at det ligger uden for regler for TDW, - men hvad med at vi lavede en slags fond, - så der var lidt penge i kassen. Ja - jeg ved godt at det bliver svært at skulle finde ud af hvem der skal bestemme, hvem der skal have hjælp fra en sådan "Fond". Hvem skal bestyre den ?. Skal man kunne søge, eller bliver man tilbudt hjælp ? Personligt har jeg stor tiltro til den nuværende "Kassemester" og jo - er der noget vi kan blive uvenner over - så er det penge. Men hvis vi ikke forsøger - så ved vi heller ikke om der er stemning / penge til det. Ole Mosgaard Davs jeg har selv leget med den tanke, at stifte en fond. her taenker jeg paa James sag, han bliver nok ikke den sidste dansker som kommer i klemme dernede. En noedhjaelp pakke til dansker som f.eks er faengselet. Hvor parken indeholder, de mest basale ting som man behoever. dsd |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 25/09-2007 10:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Dejlig at læse folk her på DTW gerne støtter når andre er i nød. Den med en fond, har jeg ikke den store tiltro til, jeg tror ikke der kommer mange kroner i kassen når man ikke ved hvad pengene skal bruges til. Jeg tror meget mere på a` hog indsamlinger hvor formålet er fastlagt ( kan se at f.eks. indsamlingen til Ole går fint) Er der nødstedte Danskere eller nogen i fængsel, ja så er det vel bare at få samlet ind, men så ved vi også hvad formålet er. Dette skal ikke tages som negativt, men bare lige mine tanker om indsamlinger. Og så skal vi huske at skattefar altid er klar til at stikke deres hånd i kassen, hvis de får chansen. |
|
Spring til debat: |