Se indlæg
god hotel tæt på Suwannaphum lufthavn?
|
|
mattidk |
Lagt på d. 05/06-2007 22:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
Jeg planlægger at rejse lidt rund, og har en dag i Bkk for at skifter flyve f.x. fra kl.16 - kl.10 før jeg flyver igen... hvilke hotel er placeret rimelig tæt på den ny lufthavn? er der andre mulighed end Novotel airport da jeg synes, det koster lidt for dyrt for en enkelt nat der... jeg overvejder novotel bangna så det ligger også ikke lang fra Seacon Square eller noget man kan finde på at lave på en aften i Bkk. Andre forslag? |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 06/06-2007 00:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
http://www.bangpl... der har jeg boet et par gange... Det er ganske udemærket, for et par nætter... der er os en ok pool og internet. Så vidt jeg husker koster det ca 200 bath med taximeter fra lufthavnen. Good luck Davs Jeg lavede lige den henvisning om til at aktivt link bamsen Redigeret af d. 06/06-2007 09:53 |
|
|
blume |
Lagt på d. 06/06-2007 00:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 169 |
Hvis du ønsker at overnatte i Bangkok og med 5 min til det sjove feks Nana og soi Cowboy hvor der er mange kulturelle ting at se på, så er der: Sukhumvit crown Hotel 7 sukhumwit soi 6( in out 4-6-8) tlf (66-2) 2535672-4 2538401 Pris ca 1300 bath incl morgenmad og de er venlige mod alle gæster. God tur fra Blume Odense |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 06/06-2007 01:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
jo jo Men Crown er noget slidt i det, men det ligger godt, "Swiss park" er lige en anelse bedre, men det skal bestilles online for at få en ordentlig pris. Kommer man fra gaden vil de have mere end 2000 bath. Det tager ca 30 min fra sukhumvit til lufthavnen, så du bruger ikke flere timer på transport IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Nordstroem |
Lagt på d. 06/06-2007 06:50
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 80 |
Der er også Avana på Bangna trad km 3 (eller deromkring) Det er også ganske godt. 3 sal er massage klinik og der skulle vist være mulighed for at få mere end bare ryggen brækket. Kan ikke lige huske prisen, men det er ikke så dyrt igen. Nordstroem |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 06/06-2007 07:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Nordstroem skrev: 3 sal er massage klinik og der skulle vist være mulighed for at få mere end bare ryggen brækket. Nordstroem Hvad mener du? Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 06/06-2007 09:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
DAVS Ja det er vel mange slags massage oil massage og fod massage Og ikke som han sagde kun thai massage bamsen |
|
|
Lagt på d. 06/06-2007 10:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davs Her er et godt flot hotel,med dejlig swimmingpool væk fra gaden http://directroom...k-2222.htm bamsen |
|
|
mattidk |
Lagt på d. 06/06-2007 11:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 256 |
tak for svar jeg synes bare Sukhumvit ligger stadig lidt lang væk fra Lufthavn, hvis jeg skal kunne have mindre end 24 timer i Bkk. Da jeg vil nok har de sidste par dage i Bkk igen så vil helst finde noget rimelig tæt på lufthavn... Bangpli hotel lyder meget godt og billigt, god råd phitsanulok |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/06-2007 12:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Huske at printe det kort ud du finder på deres hjemmeside på thai, ellers vil din chauffør karte rundt for at finde det, kender jeg flere der har været udsat for. Det er ikke særligt kendt. Det ligger i Bangpli Yai. |
|
|
PNO |
Lagt på d. 16/09-2007 10:37
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hvis det var mig ville jeg tage Hotel SC Park. 10-15min i taxi fra airport. Motorvej så godt som til døren. Et stille område af BKK, men osse helt andre priser når man går ud. http://www.scpark... Bag hotellet ligger er der et utal af gode spisesteder meget tæt på ligger en af de bedste i Bangkok: Leewadee Restaurant http://www.leelaw...me_en.html Hilsen PNO Davser pno jeg lavede lige dine links aktive bamsen Redigeret af d. 16/09-2007 10:42 |
|
Spring til debat: |