Se indlæg
 Udskriv debat
spise steder bangkok !!
pdrhan
Der er jo også den berømte internationale buffet dinner på Bayoke Sky hotel med kanon udsigt ud over BKK by night......
lidt i den dyre ende men absolut et besøg værd!

http://www.baiyok...baiyokesky

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

den lyder også super... valget står lidt mellem den og vertigo .. Grin

Bare en gang imellem må man jo forkæle sig selv...

Grin

Tjaa et rigtig godt sted hvis man er til ribs og amerikansk mad i det hele taget er Tony Roma overfor hotel Landmark på Sukhumvit Road - det er også nær Sheraton. I kan læse min Yahoo anmeldelse af stedet og se et billede af en seriøs gang ribs!! Lad nu være med at bestille 2 retter i første omgang - det kan være en stor fejltaglese GrinGrinGrin Desværre lukker denne fillial allerede med udgangen af denne måned, så i skal skynde jer!

øv øv øv...er der først fra den 21 dec... ser ellers lækkert ud...Grin

alkenbo
Af gammel vane skal jeg altid omkring Suda i soi 14 ellers syntes jeg ikke at jeg harværet i Bangkok.
Ellers er en af mine favoritter Steak Lao på Petchaburi Road, det er vist det man kalder isaan style.

PNO
Et ukendt sted i ukendt område af Bangkok!

Prøv Leelawadee Restaurant. Maden er fremragende, prisen er ret behagelige. At omgivelserne så osse er perfekte gør det ikke ringere.
Hvor er det så ?
Nemmest måde er at tage til Ekamai Station og en taxi opad Soi 63.
Se evt. her: [url]www.leelawadeerestaurant.com[/url]

Meget tæt på ligger et hotel der kan bruges hvis man eks ankommer med SAS og skal flyve videre tidlig næste morgen 10-15min i taxi fra lufhavnen [url]www.scparkhotel.com[/url]

Jeg lavedelige dine links aktive

bamsen
Redigeret af d. 16/09-2007 14:17

en tur på Nawamin road der ligger vel omkring 100 forskellige restauranter i dette område 300 til 500 bath for 2 personer alt afhængig af hvor tørstig man er

Frank
Jeppe skrev:
en tur på Nawamin road der ligger vel omkring 100 forskellige restauranter i dette område 300 til 500 bath for 2 personer alt afhængig af hvor tørstig man er

Nawamin road, hvor er det ca.?

ikke langt fra Mochit bts station en taxa fra mochit til nawamin koster omkring 50 baht

Thai Dee Gua
Jeg kan anbefale:

Hvis kærsten / konen skal med... Pfft
Leelawadee "Restaurant of Asia Art"
[url]www.leelawadeerestaurant.com[/url]

Hvis du er til helstegt GRIS og frisk brygget Tysk øl... Cool
Tawandang German Brewery
[url]www.tawandang1999.com[/url]

For begge restauranter: En super oplevelse og fornuftige priser... Populær for Thailænder...
My way a cross Thailand - Bangkok - Cha Am - Hua Hin - Chumphon - Ranong - Phang Nga - Khao Lak - Phuket - Ko Phi Phi Don - Cruise on Andaman Sea - Krabi - Ko Samui - Ko Phangan "Full Moon Party" - Satun - Ayutthaya - Saraburi - Muak Lek - Tak - Jomtien - Rayong - Trat - Ko Chang - Khun Han - Sri Sa Ket - Ubon Ratchathani - Pattaya - Chachoengsao - Prakhon Chai - Buriram

Spring til debat: