Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
spise steder bangkok !!
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 11/08-2007 21:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Der er jo også den berømte internationale buffet dinner på Bayoke Sky hotel med kanon udsigt ud over BKK by night...... lidt i den dyre ende men absolut et besøg værd! http://www.baiyok...baiyokesky Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2007 21:36
|
|
Begynder Antal indlæg: |
den lyder også super... valget står lidt mellem den og vertigo .. Bare en gang imellem må man jo forkæle sig selv... |
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 06:12
|
|
Tjaa et rigtig godt sted hvis man er til ribs og amerikansk mad i det hele taget er Tony Roma overfor hotel Landmark på Sukhumvit Road - det er også nær Sheraton. I kan læse min Yahoo anmeldelse af stedet og se et billede af en seriøs gang ribs!! Lad nu være med at bestille 2 retter i første omgang - det kan være en stor fejltaglese Desværre lukker denne fillial allerede med udgangen af denne måned, så i skal skynde jer! |
|
|
Lagt på d. 12/08-2007 09:52
|
|
øv øv øv...er der først fra den 21 dec... ser ellers lækkert ud... |
|
|
alkenbo |
Lagt på d. 13/08-2007 20:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 206 |
Af gammel vane skal jeg altid omkring Suda i soi 14 ellers syntes jeg ikke at jeg harværet i Bangkok. Ellers er en af mine favoritter Steak Lao på Petchaburi Road, det er vist det man kalder isaan style. |
|
|
PNO |
Lagt på d. 16/09-2007 10:28
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Et ukendt sted i ukendt område af Bangkok! Prøv Leelawadee Restaurant. Maden er fremragende, prisen er ret behagelige. At omgivelserne så osse er perfekte gør det ikke ringere. Hvor er det så ? Nemmest måde er at tage til Ekamai Station og en taxi opad Soi 63. Se evt. her: [url]www.leelawadeerestaurant.com[/url] Meget tæt på ligger et hotel der kan bruges hvis man eks ankommer med SAS og skal flyve videre tidlig næste morgen 10-15min i taxi fra lufhavnen [url]www.scparkhotel.com[/url] Jeg lavedelige dine links aktive bamsen Redigeret af d. 16/09-2007 14:17 |
|
|
Lagt på d. 16/09-2007 14:10
|
|
en tur på Nawamin road der ligger vel omkring 100 forskellige restauranter i dette område 300 til 500 bath for 2 personer alt afhængig af hvor tørstig man er |
|
|
Frank |
Lagt på d. 16/09-2007 16:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeppe skrev: en tur på Nawamin road der ligger vel omkring 100 forskellige restauranter i dette område 300 til 500 bath for 2 personer alt afhængig af hvor tørstig man er Nawamin road, hvor er det ca.? |
|
|
Lagt på d. 17/09-2007 04:32
|
|
ikke langt fra Mochit bts station en taxa fra mochit til nawamin koster omkring 50 baht |
|
|
Thai Dee Gua |
Lagt på d. 17/09-2007 10:27
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Jeg kan anbefale: Hvis kærsten / konen skal med... Leelawadee "Restaurant of Asia Art" [url]www.leelawadeerestaurant.com[/url] Hvis du er til helstegt GRIS og frisk brygget Tysk øl... Tawandang German Brewery [url]www.tawandang1999.com[/url] For begge restauranter: En super oplevelse og fornuftige priser... Populær for Thailænder... My way a cross Thailand - Bangkok - Cha Am - Hua Hin - Chumphon - Ranong - Phang Nga - Khao Lak - Phuket - Ko Phi Phi Don - Cruise on Andaman Sea - Krabi - Ko Samui - Ko Phangan "Full Moon Party" - Satun - Ayutthaya - Saraburi - Muak Lek - Tak - Jomtien - Rayong - Trat - Ko Chang - Khun Han - Sri Sa Ket - Ubon Ratchathani - Pattaya - Chachoengsao - Prakhon Chai - Buriram
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |